Madmartigan Posted February 4 Posted February 4 Witam mam prośbę - mógłby ktoś dać instrukcję, jak ruszyć składem platform podczepionym do 2xeu07 z krakowa do sędziszowa? (ostatnia na liscie kraków-tunel) w miarę dokładną, ze szczególami typu że kabiny trzeba zmieniać obiegając lok, a nie przez korytarz. przy użyciu korytarza od razu całe sterowanie głupieje. co prawda raz mi sie udało ruszyć, ale i tak po 3 min ciśnienie przewodu gł spadło nagle do zera. najbardziej irytuje mnie jednak to, że nie da się zrestartować scenariusza. po restarcie na 1 semaforze non stop stój. całą grę trzeba odpalać, na nowo, żeby scenariusz ruszył.
Bulbulator Posted February 4 Posted February 4 (edited) To tak od razu powiem, że żadnego scenariusza nie można restartować przez przycisk "Restart scenariusza", to zawsze je buguje. Trzeba wychodzić do menu i startować misję stamtąd od nowa. Edited February 4 by Bulbulator 1 1
KOlorowy Posted February 5 Posted February 5 (edited) 9 godzin temu, Madmartigan napisał(a): Witam mam prośbę - mógłby ktoś dać instrukcję, jak ruszyć składem platform podczepionym do 2xeu07 z krakowa do sędziszowa? (ostatnia na liscie kraków-tunel) w miarę dokładną, ze szczególami typu że kabiny trzeba zmieniać obiegając lok, a nie przez korytarz. przy użyciu korytarza od razu całe sterowanie głupieje. co prawda raz mi sie udało ruszyć, ale i tak po 3 min ciśnienie przewodu gł spadło nagle do zera. najbardziej irytuje mnie jednak to, że nie da się zrestartować scenariusza. po restarcie na 1 semaforze non stop stój. całą grę trzeba odpalać, na nowo, żeby scenariusz ruszył. Wkleję tutaj szanownemu Panu o takie coś, z czego ja sam korzystałem. Nie wiem, czy błąd ze samoistnym spinaniem lokomotyw bez odsłonięcia sprzęgu nadal działa, ale w razie czego proszę pisać, pomożemy towarzyszu. (Moim zdaniem nie ma NAJMNIEJSZEJ różnicy, czy obiegamy skład, czy idziemy korytarzem). I proszę pamiętać o zamykaniu drzwi do składu! (Tak, to jest rzecz ważna). Jeśli poprawnie jest spięty skład, to ruszysz Pan nim bez problemu Edited February 5 by KOlorowy
KOlorowy Posted February 5 Posted February 5 1 minutę temu, bart_dem napisał(a): @KOlorowy kolega chce połączyć 2xEU07 Mam nauczkę, żeby nie wstawiać postów, kiedy jestem zaspany. Przepraszam za wprowadzenie w błąd.
KOlorowy Posted February 5 Posted February 5 (edited) 14 godzin temu, Madmartigan napisał(a): Witam mam prośbę - mógłby ktoś dać instrukcję, jak ruszyć składem platform podczepionym do 2xeu07 z krakowa do sędziszowa? (ostatnia na liscie kraków-tunel) w miarę dokładną, ze szczególami typu że kabiny trzeba zmieniać obiegając lok, a nie przez korytarz. przy użyciu korytarza od razu całe sterowanie głupieje. co prawda raz mi sie udało ruszyć, ale i tak po 3 min ciśnienie przewodu gł spadło nagle do zera. najbardziej irytuje mnie jednak to, że nie da się zrestartować scenariusza. po restarcie na 1 semaforze non stop stój. całą grę trzeba odpalać, na nowo, żeby scenariusz ruszył. Ale ale! Jeśli wybrałem dobry scenariusz, to mój obrazek dodany post wyżej nie jest taki głupi i można zrobić to na podobnej zasadzie (i nie chodzi o łączenie eu07 ze sobą, a z platformami, czy co tam wybierzemy). Odpaliłem na szybko grę, sprawdziłem (robiłem to pierwszy raz w życiu) i zrób tak. W momencie kiedy wszystko podepniesz, w kabinie w której znajdowałeś się dotychczas, zaciągnij ręczny i pomocniczy (inaczej mi skład zaczął uciekać), a zasadniczy na odcięcie. Wyłącz wszystko (tj. sprężarkę, pantograf, radio, nawrotnik na pozycję neutralną, dezaktywuj kabinę itd) ALE zostaw włączoną baterię. Wyjdź z kabiny i poleć do drugiej (do tej, w której teraz będziesz kontynuować jazdę - nie szedłem przez korytarz.). Zaciągnij ręczny i pomocniczy. Włącz wszystko tak, jak należy. (jak byś uruchamiał ponownie lokomotowę). Jak wszystko zrobisz, poleć do poprzedniej kabiny i zwolnij ręczny, wraz z pomocniczym. Jeśli nic nie pominąłem, jesteś gotów do drogi. Uprzedzam komentarze purystów kolejowych. Nie wiem, czy sytuacja z baterią i pantografem jest poprawna, ale tak zrobiłem na szybko i zadziałało. (a zabawa z ręcznymi i pomocniczymi uniemożliwiała mi zbiegnięcie składu - pora roku zima) Edited February 5 by KOlorowy
Madmartigan Posted February 5 Author Posted February 5 Dzięki panowie za liczny odzew. dziś podjąłem 3 próby -ostania powiodła się. cały problem (z momentalnym spadkiem przewodu głównego do zera ) zaczynał się, gdy dotknąłem ponownie kranu starej kabiny po wejściu i aktywacji nowej. jedyną dla mnie sekwencją było zrobienie próby hamulca na starej kabinie, wyłączenie jej, spuszczenie na przewodzie do 2-3 żeby się nie stoczył i odcięcie. zamknięcie kabiny i spacer do nowej. jeśli po wejściu do nowej wróciłbym do starej odblokować pomocniczy czy ręczny, od razu przewód leciał na zero i był nie do napełnienia. dla mnie to koniec wątku, jeszcze raz dzięki i samych S2 życzę!
Recommended Posts