Jump to content

Recommended Posts

Posted

Scenariusz Sędziszów-Katowice, Regio 24909

Lista dostrzeżonych błędów w scenariuszu:

1) Aktywacja kabiny podczas uruchamiania składu - gracz otrzymuje karę za otwarcie drzwi poza obszarem stacji,

2) 50% prób restartu tego scenariusza wymagał resetu z powodu braku podania zezwolenia na wyjazd z Sędziszowa,

3) Informacja "przejedź przez Gniewięcin" - znika gdy gracz dojeżdża na stację... ale już w Klimontowie, 

4) Brak papierowego rozkładu jazdy

5) Pojawia się ostrzeżenie o zbliżającym się ograniczeniu prędkości, po czym znika zanim do niego dojadę (np. ok 5km od Olkusza, 2.57km przed Bukownem zwolnienie ze 110 do 20 a info jakieś 400m przed ograniczeniem znika), podobnie ok 1.8km przed Południowym)

6) W Bukownie nie dostałem wyjazdowego zgodnie z planem, po informacji "gotów do odjazdu" nie było infa od dyżurnego i przejechałem S1 :) - S1 wygenerował mi opóźnienie... i na kolejnych przystankach gra daje punkty karne za odjazd po czasie rozkładowym, mimo że nie ma tego jak nadrobić.

7) Na Wschodniej będąc na środku stacji informacja o przejechaniu wskaźnika końcu peronu. Odwracam kierunek biegu pociągu i nagle zlicza mi postój na stacji (zdjęcie)

Inne "niedociągnięcia" scenariusza:

1) Od Sędziszowa po Katowice nie spotkałem ani jednego składu jadącego z naprzeciwka, żadnych składów na bocznicach - nic, kompletna pustka.

2) Jazda Tunel-Charsznica - jazda po torze lewym, w zasadzie nie wiadomo po co, bo pusty... 

3) Poziom trudności wywalony w kosmos - jadąc lekkim ELFem (jeden wagon) grając bez czuwaka, na pełnym HUD i na tempomacie do Gajówki docierałem prawie o czasie rozkładowym, potem stale rosnące (i punktowane) opóźnienie. Strach pomyśleć co by było przy grze bez HUDa i podpowiedzi kolejnych ograniczeń prędkości... 

4) Gracz otrzymuje kary za odjazd po czasie rozkładowym, i w zasadzie nie ma jak tego czasu nadrobić. A jechałem lekkim, żwawym Elfem*.

5) W scenariuszach TEŻ gracza cofa po przejechaniu S1??? W multi rozumiem, ale w scenariuszu? 

6) W Bukownie nie dostałem wyjazdowego zgodnie z planem, po informacji "gotów do odjazdu" nie było infa od dyżurnego o postoju i przejechałem S1 (ale też sam nie wywoływałem dyżurnego**).

7) Za Bukownem - 120 dozwolone, wg podpowiedzi HUDa - 110 (a nie ma papierowego rozkładu)

8) W Kazimierzu kara na jazdę ze złym kanałem (R4 zamiast R5), tymczasem tarczę R5 minąłem kilkaset metrów dalej przed Sosnowcem Porąbką

9) Na Południowym widząc czerwone wywołuję dyżurnego - podaje próbę łączności oraz info SZ, na łącznicy mijam znak tarczę R2, wykonuję próbę łączności w radiu już nikt nie odpowiada. 

* do Jarosławca i wcześniejszych stacji nie udało mi się dojechać punktualnie , podobnie po Bukownie (S1) i Południowym (SZ)

** z drugiej strony maszynista sam się zgłasza jako gotów do odjazdu

scenario_SEDZ_KATO.thumb.jpg.c8e4a3739d028e41635429f0d976a741.jpg

  • SIMRAIL Team
Posted

Punkt 5) to są najprawdopodobniej przejazdy z samoczynną sygnalizacją, które zamykają się przed samym czołem pociągu. Co do reszty, to raczej w wątku pierwotnym.

  • SIMRAIL Team
Posted
Thank you for reporting this issue. A similar problem has already been reported by other users.
Dziękujemy za zgłoszenie tego problemu. Podobny problem był już zgłaszany przez innych użytkowników.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy