PL_Andrev Posted January 29 Posted January 29 Scenariusz Sędziszów-Katowice, Regio 24909 Lista dostrzeżonych błędów w scenariuszu: 1) Aktywacja kabiny podczas uruchamiania składu - gracz otrzymuje karę za otwarcie drzwi poza obszarem stacji, 2) 50% prób restartu tego scenariusza wymagał resetu z powodu braku podania zezwolenia na wyjazd z Sędziszowa, 3) Informacja "przejedź przez Gniewięcin" - znika gdy gracz dojeżdża na stację... ale już w Klimontowie, 4) Brak papierowego rozkładu jazdy 5) Pojawia się ostrzeżenie o zbliżającym się ograniczeniu prędkości, po czym znika zanim do niego dojadę (np. ok 5km od Olkusza, 2.57km przed Bukownem zwolnienie ze 110 do 20 a info jakieś 400m przed ograniczeniem znika), podobnie ok 1.8km przed Południowym) 6) W Bukownie nie dostałem wyjazdowego zgodnie z planem, po informacji "gotów do odjazdu" nie było infa od dyżurnego i przejechałem S1 :) - S1 wygenerował mi opóźnienie... i na kolejnych przystankach gra daje punkty karne za odjazd po czasie rozkładowym, mimo że nie ma tego jak nadrobić. 7) Na Wschodniej będąc na środku stacji informacja o przejechaniu wskaźnika końcu peronu. Odwracam kierunek biegu pociągu i nagle zlicza mi postój na stacji (zdjęcie) Inne "niedociągnięcia" scenariusza: 1) Od Sędziszowa po Katowice nie spotkałem ani jednego składu jadącego z naprzeciwka, żadnych składów na bocznicach - nic, kompletna pustka. 2) Jazda Tunel-Charsznica - jazda po torze lewym, w zasadzie nie wiadomo po co, bo pusty... 3) Poziom trudności wywalony w kosmos - jadąc lekkim ELFem (jeden wagon) grając bez czuwaka, na pełnym HUD i na tempomacie do Gajówki docierałem prawie o czasie rozkładowym, potem stale rosnące (i punktowane) opóźnienie. Strach pomyśleć co by było przy grze bez HUDa i podpowiedzi kolejnych ograniczeń prędkości... 4) Gracz otrzymuje kary za odjazd po czasie rozkładowym, i w zasadzie nie ma jak tego czasu nadrobić. A jechałem lekkim, żwawym Elfem*. 5) W scenariuszach TEŻ gracza cofa po przejechaniu S1??? W multi rozumiem, ale w scenariuszu? 6) W Bukownie nie dostałem wyjazdowego zgodnie z planem, po informacji "gotów do odjazdu" nie było infa od dyżurnego o postoju i przejechałem S1 (ale też sam nie wywoływałem dyżurnego**). 7) Za Bukownem - 120 dozwolone, wg podpowiedzi HUDa - 110 (a nie ma papierowego rozkładu) 8) W Kazimierzu kara na jazdę ze złym kanałem (R4 zamiast R5), tymczasem tarczę R5 minąłem kilkaset metrów dalej przed Sosnowcem Porąbką 9) Na Południowym widząc czerwone wywołuję dyżurnego - podaje próbę łączności oraz info SZ, na łącznicy mijam znak tarczę R2, wykonuję próbę łączności w radiu już nikt nie odpowiada. * do Jarosławca i wcześniejszych stacji nie udało mi się dojechać punktualnie , podobnie po Bukownie (S1) i Południowym (SZ) ** z drugiej strony maszynista sam się zgłasza jako gotów do odjazdu
SIMRAIL Team Królik Uszasty Posted January 29 SIMRAIL Team Posted January 29 Punkt 5) to są najprawdopodobniej przejazdy z samoczynną sygnalizacją, które zamykają się przed samym czołem pociągu. Co do reszty, to raczej w wątku pierwotnym.
SIMRAIL Team Admin BOT Posted January 30 SIMRAIL Team Posted January 30 Thank you for reporting this issue. A similar problem has already been reported by other users. Dziękujemy za zgłoszenie tego problemu. Podobny problem był już zgłaszany przez innych użytkowników.
Recommended Posts