Jump to content

Recommended Posts

Posted

Próbuję zrobić scenariusz osobowy z katowic do krakowa (ale dotyczy to też operacji towarowych na kopalni, nie pamiętam dokładnej nazwy), podjeżdżam ET22 pod wagony, podłączam je, zmieniam kabinę i za cholerę nie mogę ruszyć, lokomotywa chce jechać, bo szarpie, więc zmianę kabiny wykonałem chyba poprawnie. Domyślam się, że wagony są zwyczajnie zahamowane, ale co mam z tym zrobić? Czemu nigdzie o tym słowa nie ma? Próbowałem ustawić wajchę od hamulca w każdym możliwym położeniu, ale nic to nie pomaga.
image.thumb.png.a881d93d6445893a9ad37b92c3504652.png

Posted

Tak robię, ostatnio spróbowałem włączyć hamowanie przed podłączeniem wagonów, ale nic to nie zmieniło, nagrałem zresztą film z ostatniej próby, może ktoś zauważy co robię źle lub o czym zapominam.

 

Posted

Sprężarka się nie załącza. Nie wiem czy to ma znaczenie, ale zauważyłem, że po zmianie kabiny włączasz najpierw sprężarkę i po niej przetwornicę. Powinno się najpierw włączyć przetwornicę, chwilę odczekać i dopiero załączyć sprężarkę. Może tu popełniasz błąd.

Posted
2 godziny temu, Królik Uszasty napisał(a):

Piasecznice włączyłeś przełącznikiem?

Nie wierzę, że piasecznica była problemem 😲 Jaki ma związek z hamulcami/sprężarką?

  • SIMRAIL Team
Posted

Normalnie piasecznica uruchamia się samoczynnie przy hamowaniu nagłym. Przełącznik odłącza zasilanie piasecznicy i wyluzowania pociągu, aby zapobiec jeździe bez włączonej piasecznicy.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy