Jump to content

LycanAnanas

Member
  • Posts

    9
  • Joined

  • Last visited

Other groups

Early Access

Reputation

5 Neutral

About LycanAnanas

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. I tak ludzie bedą kupować loko i trzy wagony za 100zł, a rozczaruja sie po 10h gry. XD
  2. Bo to wszystko biznes. Pracuje dość w branży telewizyjnej. I jest proste motto tam. Najważniejsze są reklamy. Więc biznes. SimRail to spółka aukcyjna. Wiec aukcjonariusze oczekują wyników. Tak długo jak jest zysk tak jest ok i nie trzeba nic robić. Jak Rockstar z GTA 5. Kasa kasa i kasa. Musimy się pogodzić, że nie jesteśmy tu ważni tylko jesteśmy pionkami które generują kasę. Tak działa życie i biznes.
  3. Firmy które mają po 5-6 osób potrafią ogarnąć update dużo większy produktów częściej. Zero komunikacji.. Tak nie buduje się społeczności.. Gry to cos więcej niż produkt, ale widać ważniejszy jest sponsorzy czy inne "BIZNESOWE" persony.. Co jest typowe.. A koledze z Grecji powiem sraken pierdaken.
  4. Dialogi to kwestia scenariuszy. Ja mam jeden zaczęty scenariusz z S1a oraz podmiejską średnicą. Który jest bardziej fabularny. Nie trzeba dużo myśleć, aby wymyślić głupią fabułę nawet. Zmęczenie, stres roztargnienie. Dodaje jakieś imersji. Do tego zdarzenia losowe np. wygaśnięcie semafora nagle. Jednak to bedzie trudne do realizacji z systemem checkpointów bo daje to nie liniowość pewną. Jednak wstrzymuje się z pracami aż do nowej wersji bo obawiam się, że API LUA się zmieni mocno. Brakuje frameworka związanego z krokami scenariusza co było by wyjściem do checkpointów lub nawet systemu zapisu. Pisanie frameworka na tym co jest jest bez celu bo to musi być w Unity zrobione, a jedynie muszą być przez LUA wystawione klasy i metody.
  5. Spodziewałem się tam akurat opisu manewrów. Myślę, że początek z formowaniem składu powinien być samouczkiem. Tylko to wymaga bardzo dużej komplikacji po stronie LUA bo dużo rzeczy idzie w funkcji Update która jest wywoływana co klatkę jedynie robić. Może ogólnie to jest pomysł na samouczek o manewrach. Taki scenariusz można próbować zrobić na Warszawie Zachodniej np. Ogólnie sytuacja typu wywalenie zbiornika głównego czy przeładowanie składu to rzeczy które dało by się ogarnąć samemu tylko w Simrailu, ani nie można użyć sprężarki pomocniczej, ani ręcznie wyluzować składu. Można by teoretycznie monitorować ciśnienie w zbiorniku głównym trainsetu gracza i dać fail scenariusza.
  6. Bardzo dobry scenariusz. Fajny framework. Taki framework będzie podstawą do stworzenia systemu save. Sam eksperymentuje z dużo prostszym frameworkiem który spawnuje gracza z możliwością wyboru "checkpointu". Testowałem ShowMessageBox do tego który też oczekuje tak długo aż VD będzie gotowy do jazdy, aby uniknąć laga który się wtedy pojawia. Tak samo w swoim frameworku planowałem wybór ilości pociągów AI które jednak obciążają komputer, a są tylko detalem. Ta sceneria nawet na i7 12 gen z RTX3060 potrafi przyciąć momentami poniżej 30fps. Z gameplayowego punktu widzenia miałem problem na początku z podczepieniem się do składu. Wywalałem zbiornik główny itp. Powinien być na początku samouczek. Jakaś narracja typu główny bohater (mechanik) mówi sobie w myślach procedurę typu odetnij kran hamulca bo wywalisz ciśnienie w zbiorniku i nie ruszysz. Czy nie przeładuj składu.
  7. Dzięki za odpowiedź. Innym twórcom LUA dam workaround który u mnie działa najlepiej. Akurat trigger jest na semafor L448_22. CreateTrackTrigger(FindTrack("t20345"), 4, 0, { check = UnconditialCheck, result = function(trainset) FinishMission(MissionResultEnum.Failed_NoStopAtStopSignalTransgression) end })
  8. Piszę ciekawą scenerię opierającą się o LK446. I niestety S1a nie działa. Widzi sygnał jako zwykły S1. Oczywiście workaround jest tigger na sygnale z failem misji. VDSetManualSignalLightsState("L448_22", SignalLightType.Red1, LuaSignalLightState.AlwaysOn) VDSetManualSignalLightsState("L448_22", SignalLightType.Red2, LuaSignalLightState.AlwaysOn) Tak wyzwalam S1a.
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy