Jump to content

LycanAnanas

Member
  • Posts

    59
  • Joined

  • Last visited

Other groups

SimRail Early Access

Reputation

77 Excellent

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. tsTrain i dsStop było ustawione o ile dobrze pamiętam. dsCoast czy inny dynamic state dawał odhamowany skład to było ok. Z testów też wyszło mi, że tak długie składy muszą być spawnowane po tym jak vDispatcher się aktywuje. Bo zwrotnice w momencie aktywacji vDispachera potrafią się przestawić. Dotyczyć to może też realistycznie długich składów.
  2. Bug z przewodem tłumaczy czemu jak zrobiłem pociąg kółeczko na Żmigrodzie o długości 7km nie mogłem go odhamować. Ale połączenie przodu i tyłu pociągu nie powoduje crasha symulatora.
  3. To było oczywiste, że maja api. Przecież jakoś kabina symulatora czy pulpit nastawni gada.. a nie czytając piksele.. Prędzej strzelam, że to MQTT. Zobacz jakie requesty idą wiresharkiem. Fakt to może być zablokowane tak jak np. obstacle z samobójcą. Szybki test wiresharkiem i lsof pokazało, że ani Simrail nie otworzył socketu nasłuchującego, ani nie wysłał żadnych danych i nie próbował wysłać.
  4. Bo robią to pasjonaci w czasie wolnym. I ich zapłatą jest satysfakcja. Są zafiksowani na tym punkcie. Tu robią to ludzie zawodowo. Nie dostają dobrej wypłaty? Nie robią dobrej roboty. Są zarobieni? Robią po łebkach. A najważniejsze to nie oni podejmują decyzje i wychodzą oddolnie z inicjatywą. Tylko przełożeni muszą podjąć decyzje. Rozważyć ją biznesowo. No wydadzą słaba EP09 i zobaczysz co bedzie.
  5. Tak jak ja mam mocno negatywne zdanie o Simrail to taki argument jest odklejony.. Rzucone losowe słowa bez żadnej wiedzy technicznej. Silnik to rzecz wtórna. SimRail nie ma żadnej optymalizacji bo SimKol jej nie wymaga.. Jak robią symulator z użyciem SimKola to kupią mocniejszy komputer bo taniej jest kupić hardware niż pisać optymalizacje. I to częste podejście. Hardware jest rzędy wielkości tańszy od pracy związanej z optymalizacją. Sam Simrail ma dużo gorsze problemy niż optymalizacja.. Jak brak contentu. Ileż można kiblem jeździć czy traxxem.. Brak roadmapy czy koszmarna komunikacja z graczami.. Bo firmy nie stać na kogoś od PR
  6. Mamy żal do twoich przełożonych, że wymusili release przed majówką. Bo doskonale osoby pracujące przy rozwoju software wiedzą, że to nie programiści podejmują te decyzje. Wszystkie normalne firmy robią freeze wtedy, aby mieć spokój.
  7. Radiostop do not work in MP. If you press it will only work on yours loco.
  8. Rozwiazaniem są serwery z osobnymi rozkładami jazdy i tyle. Można zrobić serwer z retro rozkładem. Stare kible, 07 i Ty2. Nawet sceneria współczesna była by ok.
  9. Nadal to jest proteza napisana w LUA. Zamiast mechanika silnika. Na dodatek to żaden framework wiec każdy twórca bedzie musiał sam to implementować..
  10. Sraken pierdaken.. Simrail copied PKP PLK!!!!!!!! It don't see any issue with this. Logo is similar to Simrail and what?
  11. Ukończyłem bardzo przyjemny scenariusz intermodalny. Bardzo fajny scenariusz, ale ma następujące problemy. Dot. to ET22 z Sggrss. Pozostałych wariantów nie sprawdzałem, a pogoda nie ma wpływu na te błedy. Pociąg jest spawnowany z zerową prędkością. Można go zrespić jadącego 20km/h, że niby hamuje do semafora. Doda to trochę realizmu. VD się wczyta to poda S2. Pociąg jest respiony z złym kanałem radiowym. Sam testując LUA kiedyś miałem problem z ustawieniem kanału radiowego w pociagu. Jeśli to bug dajcie komunikat o workaround bo tarczy o kanale radiowym nie ma. W kodzie widzę, że próbujecie ustawić kanał, ale już w early access to nie działało. W sensie ta metoda tej klasy. Trains[0].SetRadioChannel(2, true) Przejazd kolejowy tuż po zrespieniu się nie zamyka i wymusza on 20km/h. Nie znalazłem w kodzie, że to feature. Zatrzymanie w Grodzisku Maz. nie ma sensu. Bo można na v-max przejechać na LK1, a nie wlec się 60km/h przez kawałek stacji. W ten sposób zwalniamy Pendolino. Rozumiem, że musi się coś dziać w tym scenariuszu, ale może to psuć imersję. Można np. dorzucić na LK1 jakieś kolmazy które by usprawiedliwiały taką decyzję. Brak instrukcji w miejscu rozkładu jazdy jak manewrować. Znowu ten sam problem. Nie każdy da sobie radę.. A w ET22 idzie uratować sytuację przy zerowym ciśnieniu w zbiorniku głównym, ale wymaga to trochę zabawy, a nie jak po patchu w EU07. Ogólnie scenariusz mógł by być świetna bazą pod samouczek w DLC Łódź + Cargo. Uczy prawie wszystkiego w tym nawet ETCS. Na planszy z ukończeniem da się dojechać do krańca mapy. Można by wymusić, aby bot zatrzymał na najbliższym SBL pociąg manualnie ustawiając stan SBL na S1. Wtedy nie wydarzy się sytuacja, że gracz zobaczy kraniec mapy. Co nie powinno się wydarzyć. Zewy nie generują dzwięków, a powinny. To też kwestia LUA ewentualnie, aby to była logika symulatora już.
  12. Tak trochę rzucę. Może trzeba CMK nocą na towary bardziej, a w dzień na pasażerskie. I wtedy dać serwer +12h.
  13. Wystarczyło by nawet Śródmieście bez jakiegoś super modelu. Nawet placeholder.
  14. Chciałbym pogratulować ekipie Simraila bardzo solidnej komunikacji w ostaniach dniach! W końcu komunikacja na poziomie jakim się spodziewałem. Cieszę się, że padły wyjaśnienia dot. brakującego wagonu!
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy