Jump to content

LycanAnanas

Member
  • Posts

    20
  • Joined

  • Last visited

Other groups

Early Access

Reputation

22 Excellent

About LycanAnanas

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Jakie 300m. 10m dopiero wtedy się aktywuje. VMax jaki w singlu osiągnąłem to >300km/h. Bardzo łatwo. Można napisać funkcję lua która dodaje prędkości pociągowi 🙂 function SetSpeedPlus(add) PlayerTrainSet = RailstockGetPlayerTrainset() Log("Current speed: " .. tostring(PlayerTrainSet.Vehicles[1].vel)) for k,v in pairs(PlayerTrainSet.Vehicles) do PlayerTrainSet.Vehicles[k].vel = PlayerTrainSet.Vehicles[k].vel + add end end
  2. Wszystkie ECTSowe lokomotywy tak mają. Dragon teoretycznie też. Trzeba czekać aż AI uzupełni dane ECTS i dopiero, gdy zatwierdzi aktywację ECTS. To wtedy deaktywować bota. Proste. Można też wyłączyć ECTS przełącznikiem na tylnej ścianie kabiny ale dopiero jak wyłączy się bota. I wtedy można 250km/h jechać. CMK wytrzyma.
  3. Gdzie ty tu masz Sosnowiec jak to Słomniki? Miejscowość przed Krakowem.. Co do wykolejeń. W Simrailu też są fajne na singlu przy wyłączonym failu scenariusza. Pociąg fajnie leci 🙂 Masz link do mojego wideo
  4. Może koło mostu średnicowego nie ma drzew, kominów wentylacyjnych metra za to są ławki wokół nich. Ale są za to bez sensowne gokarty które tylko bzykają i ich nie widać bo widać je z podmiejskiej średnicy. Którą da się przejechać, ale tylko z Wschodniej do Zachodniej bo z Zachodniej do Wschodniej pociąg się wykoleja xDD Brak Wawa Śródmieście to taki błąd.. TYLE TRAS jedną zmianą można dodać. Btw. jak checie scenariusz na podmiejską średnicę to mogę szybko cos naskrobać i wrzucić. Scenariusz typu testy.
  5. Ogólnie z programistycznego punktu widzenia taka symulacja jest bardzo skomplikowana. Już w pewnym stopniu dodaliście dodatkową warstwę symulacji, ale uproszczoną. Pamiętajmy też, że pełna symulacja sieci trakcyjnej podniesie wymagania sprzętowe gry. Akurat tylko procesora i ramu, ale nadal. Mówię tu o trybie jednego gracza. Bo w trybie dla wielugraczy to serwer prowadzi tą symulację i jedynie wysyła jej wynik do klientów. Cieszy mnie zmiana na większą transparentność i kontakt z graczami. Fajnie było by dostać tydzień przed dostęp do API LUA nawet nie jakieś super dokładniej dokumentacji. Sam obecnie mam zaczęte 2-3 scenariusze z którymi czekam na wyjście z EA który pewnie zmieni API. Swoja drogą planujecie jakiś framework do scenariuszy? Tak aby był u strukturyzowany sposób zapisu kroków itp. co mogło by być początkiem wsparcia dla checkpointów? Bo jednym z takich scenariuszy który testuje jest taki który wspiera checkpointy 🙂
  6. Jezus Maria. Pan Grek miał rację. Odwołuje Sraken Pierdaken. Tylko skad info?
  7. To prawda. W multi nie da się zmienić kabiny. Dość na EU3 ekperymentowałem z pociągami na Sosnowcach 🙂 Swoją drogą na Sosnowcu można wjechać bez problemu na te wszystkie bocznice itp. Boty ogarniają że tor się kończy itp.
  8. W simrailu jest ma sa już istniejących nie wykorzystanych miejsc jak podmiejska średnica w Warszawie, ale ten to był by fajny.. po LHS też dało by się jeździć..
  9. Trzeba naprawdę być naiwnym aby wierzyć w coś więcej bo nie będzie i tyle. I tak uważam, że jestem optymistą bo mogą to zamknąć, postawić spółkę w stan likwidacji i zamknąć z dnia na dzień serwery. A w małych firmach udziałowcy mają dużo większy wpływ. Pracowałem w takich projektach i wiem jak to jest.. Biznes uber alles i tyle..
  10. Simrail dostanie jeden update i jedno DLC i koniec. MUSI bo inwestorzy. Pamiętajcie, że to spółka aukcyjna. Tu nie chodzi o nas, a o akcjonariuszy. Oni się wkurzą jak nie wypełnią obietnic wyjścia z EA oraz DLC z Łodzią bo nie będzie się sprzedawać wiec nie będzie dochodów. Proste. Jesteśmy pionkami które kupują generując dochód.
  11. I tak ludzie bedą kupować loko i trzy wagony za 100zł, a rozczaruja sie po 10h gry. XD
  12. Bo to wszystko biznes. Pracuje dość w branży telewizyjnej. I jest proste motto tam. Najważniejsze są reklamy. Więc biznes. SimRail to spółka aukcyjna. Wiec aukcjonariusze oczekują wyników. Tak długo jak jest zysk tak jest ok i nie trzeba nic robić. Jak Rockstar z GTA 5. Kasa kasa i kasa. Musimy się pogodzić, że nie jesteśmy tu ważni tylko jesteśmy pionkami które generują kasę. Tak działa życie i biznes.
  13. Firmy które mają po 5-6 osób potrafią ogarnąć update dużo większy produktów częściej. Zero komunikacji.. Tak nie buduje się społeczności.. Gry to cos więcej niż produkt, ale widać ważniejszy jest sponsorzy czy inne "BIZNESOWE" persony.. Co jest typowe.. A koledze z Grecji powiem sraken pierdaken.
  14. Dialogi to kwestia scenariuszy. Ja mam jeden zaczęty scenariusz z S1a oraz podmiejską średnicą. Który jest bardziej fabularny. Nie trzeba dużo myśleć, aby wymyślić głupią fabułę nawet. Zmęczenie, stres roztargnienie. Dodaje jakieś imersji. Do tego zdarzenia losowe np. wygaśnięcie semafora nagle. Jednak to bedzie trudne do realizacji z systemem checkpointów bo daje to nie liniowość pewną. Jednak wstrzymuje się z pracami aż do nowej wersji bo obawiam się, że API LUA się zmieni mocno. Brakuje frameworka związanego z krokami scenariusza co było by wyjściem do checkpointów lub nawet systemu zapisu. Pisanie frameworka na tym co jest jest bez celu bo to musi być w Unity zrobione, a jedynie muszą być przez LUA wystawione klasy i metody.
  15. Spodziewałem się tam akurat opisu manewrów. Myślę, że początek z formowaniem składu powinien być samouczkiem. Tylko to wymaga bardzo dużej komplikacji po stronie LUA bo dużo rzeczy idzie w funkcji Update która jest wywoływana co klatkę jedynie robić. Może ogólnie to jest pomysł na samouczek o manewrach. Taki scenariusz można próbować zrobić na Warszawie Zachodniej np. Ogólnie sytuacja typu wywalenie zbiornika głównego czy przeładowanie składu to rzeczy które dało by się ogarnąć samemu tylko w Simrailu, ani nie można użyć sprężarki pomocniczej, ani ręcznie wyluzować składu. Można by teoretycznie monitorować ciśnienie w zbiorniku głównym trainsetu gracza i dać fail scenariusza.
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy