-
Posts
114 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
1
Other groups
SimRail
Early Access
beskidek2513 last won the day on September 4
beskidek2513 had the most liked content!
Reputation
17 GoodRecent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
-
Gdzie się kończy współpraca graczy?
beskidek2513 replied to Prądzik's topic in Dyskusja [Tryb wieloosobowy]
Kiedyś zapytałem sąsiedniego dyżurnego, dlaczego nie informuje mnie o wyprawianych pociągach? Odpowiedź: "Nie będę ci nic pisać, chyba widzisz, co jedzie." Taka interakcja była. Innym razem w nastawni obok siedzi dzieciak. Napisałem mu, co ode mnie odjechało, na co on: "nie musisz mi pisać, co odjechało." Mówię mu, ok, ja informuję z przyzwyczajenia, ale ty mi pisz, bo nie chce mi się na kostkach co chwilę F3 wciskać, na kompie to co innego. A on mi na to (w jego mniemaniu chciał mi chyba zrobić na złość): "dobra, to ty też mi pisz". Za kilka chwil napisałem mu info o kolejnym pociągu, a on mi na to: "albo wiesz co, nie musisz mi pisać". I taka to zabawa... -
Tak, pamiętam. W składzie poc. "Tetmajer" Gdynia - Zakopane jeździły w latach 1985-2003. Ale i też w poc. rel. Katowice - Łeba (w Zawodziu był ładowany i rozładowywany w Gdyni). Do tego, na początku lat dziewięćdziesiątych, można było przewieźć jeszcze auto z Gdyni do Budapesztu.
-
Zgadza się, załadunek był niżej, obok budynku Urzędu Pocztowego Gdynia 2. Następnie wagon ten wyciągano pod górkę w stronę Grabówka, a później pchano go na skład stojący w peronach Gdyni Gł. Analogicznie było po przyjeździe do Gdyni. Wagon odczepiano, jechało się z nim w stronę Grabówka i później pchano w dół do rampy przy budynku poczty.
-
Może tak by w sezonie letnim, który teraz jest w pełni, uruchomić sezonowe pociągi hotelowe? Oczywiście one składałyby się wyłącznie z wagonów sypialnych i kuszetek (które teraz są doczepiane do ostatnich pociągów pospiesznych w dobie - w ogóle nie rozumiem, dlaczego tak się dzieje??). Taki hotelowiec nr 35170 rel. (Zakopane) Kraków - Kozłów - Psary - Warszawa (Gdynia/Hel/Ustka/Kołobrzeg). Postoje handlowe Kraków Główny i następny Warszawa Centralna. W przeciwnym kierunku można by uruchomić pociągi hotelowe w relacji (Ustka/Łeba - Gdynia - Warszawa - CMK - Zawiercie - Katowice - Bohumin (Praga). Postoje handlowe Warszawa i następne Zawiercie, Dąbrowa Górnicza? Postoje do negocjacji..
-
Brak możliwości odczytu EDR. Serwer PL3, 02.07.2025, godz. 2:55. Dla dociekliwych - tak, nacisnąłem F6 i "przeładuj rj" - nic nie dało.
-
Przy wyjeździe z Gałkówka do Łodzi Olechów stoi wskaźnik zmiany kanału radiowego na R5, natomiast w rozkładzie jazdy dostępnym pod klawiszem F1 na całym odcinku podany jest kanał R7, co skutkuje naliczaniem punktów karnych za zły kanał radiowy.
-
Proponuję na wakacje stworzyć kilka pociągów kolonijnych (specjalnych) prowadzonych lokomotywami ET22/EU07, które miałyby po 14-18 wagonów (jak za starych czasów na PKP jeździły takie). Można byłoby to wcisnąć na CMK w relacji W-wa - Starzyny - Tunel - Sosnowiec Płd. - Katowice i też w odwrotnym kierunku, a także np. Mszczonów (Szeligi) - Góra Włodowska - Katowice, bądź Mszczonów (Szeligi) - Starzyny - Kraków. Myślę, że bardziej byłoby to uzasadnione, aby puścić takie pociągi w godzinach nocnych, ale też za dnia ze 2-3 pary można by było wprowadzić. Ciekawe tylko, jakby system czytał zatrzymanie pociągu, gdyby ów nie mieścił się w peronach? Był już taki pociąg przed wyjściem z EA, bodajże nocny 1325x, nie pamiętam dokładnie numeru, ale był prowadzony bykiem i miał 12 wagonów. Wtedy to działało, to czemu by nie powtórzyć teraz tego?
-
Z toru trzeciego na stacji Łódź Widzew nie jest możliwe podanie sygnału zastępczego w kierunku zachodnim, czyli Marysin, Fabryczna i Chojny. W kierunku przeciwnym z tego toru, czyli w kierunku wschodnim (Andrzejów i Olechów) jest to możliwe. Jest to jedyny tor i jedyny kierunek, z którego nie można podać Sz na st. Łódź Widzew.
-
Przed przystankiem osobowym Jesionka (od strony Radziwiłłowa Maz. w kier. Żyrardowa) wskaźniki W16 są błędnie (odwrotnie) umieszczone. Wskaźnik, który stoi przy torze nr 1, powinien w tym kilometrze stać po drugiej stronie, czyli obok toru nr 2. Natomiast wskaźnik, który stoi przy torze nr 2, w tym kilometrze powinien stać obok toru nr 1. Obecne (błędne) ustawienie wskaźników zilustrowałem rysunkiem poglądowym (nie uwzględnia skali). Czerwone strzałki wskazują miejsce prawidłowego ustawienia tych wskaźników.
-
Zamienić EN 57 na EN 76 lun EN 96
beskidek2513 replied to beskidek2513's topic in Sugestie usprawnień [Tryb wieloosobowy]
Nie wiem, co w tym jest fajnego, że IR (czyli przyspieszony InterRegio) jedzie Vmax 110 km/h, podczas, gdy zwykły osobowy jedzie 160 km/h. Chyba ktoś tu coś pomylił...