-
Posts
83 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
5
Other groups
SimRail
Early Access
patwrobel last won the day on June 17
patwrobel had the most liked content!
Reputation
104 ExcellentRecent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
-
Wielkie podziękowania za bardzo dogłębne testy dla Ciebie @mateusz424. Naprawdę kawał dobrej roboty i wyszedl fajny efekt. Jeszcze raz dzięki za poświęcony czas. Co do tego Elfa co stoi w Grodzisku w odstawczych możesz sprawdzić czy nie wystarczy go pobudzić funkcja IsDummy na false? Wydaje mi się że SimRail jak pociag jest za daleko wywala je z gry i jak przywraca to chyba jest robi jako Dummy. Jakby to zadziałało to fajniej by było bo stałby dokladnie w tym samym miejscu jak go zostawiliśmy. Ja jak go usuna i bede tworzył na nowo to zrobię go czystego bez naszych ingerencji i w stałej odległości od semafora, ale mogę też tak zrobić. Co do zakończenia wsumnie nie zastanawiałem się. I tak na koniec nie ma znaczenia byle zakończyć scenariusz. Dajcie znać mogę zmienić kod żeby po 5sek od wyłączenia baterii się kończył. Tylko ciekawe czy każdy ogarnie wyłączenie Elfa
-
Taka modyfikacja na tym etapie nie jest możliwa bo wowczas ruch jest inna linia i zdarzenia nie zadziałają. Musiałbym przygotować alternatywny przejazd Wlochy-Pruszkow z dedykowanymi eventami i ruchem AI. Po drugie dochodzi mnóstwo wariantów rozkładu, które niestety nie można generować dynamicznie. Lepiej przygotować nowy scenariusz od zera. Może kiedyś w przyszłości 🙂
-
Ustawienie radia dodałem - widocznie po rozłączeniu ta 2 jednostka nie ma ustawionego kanału. Teraz przed wyjazdem ustawiam na wszelki wypadek we wszystkich 3 wersjach w Grodzisku. Co do SBL to będą wiedzieć bo jak zatrzymasz się pod SBL w małej odległości to prędkość na najbliższym semaforze zmienia się z 0 km/h na 20 km/h -> i o tym błędzie mówiłem (zgłoszony) że powinno podpowiadać 40 km/h Najnowsza wersja 1.1.17 dostępna pod adresem: 44_patwrobel.7z
-
Dodałem nową wersję z następującymi poprawkami: 1. Zmieniłem miejsce tworzenia uszkodzonego ELFa w Milanówku - teraz powinny działać ekrany 2. Wyłączyłem na Wschodniej komunikat kierownika po rozstaniu się Najnowsza wersja 1.1.16 dostępna pod adresem: 44_patwrobel.7z Co do ostatniej SBL (20 zamiast 40) oraz pogody w tunelu to są błędy SimRail i bez sensu na siłę naprawianie ich w kodzie misji - pewnie kiedyś Twórcy to naprawią globalnie. Co do radia to chyba to jest zgłoszone już w błędach a ja nie steruje tym. Ja przed zjazdem w tory postojowe wyczyszczam rozkład - może to generuje ten błąd że nie ma wówczas ustawionego aktualnego kanału.
-
Super cieszę się że wreszcie jest OK. Co do Grodziska to po powrocie z urlopu przerobię żeby popsuty elf spawn robił się dopiero po podjechaniu do ostatniej sbl. I zmienię żeby ten zostawiony w torze postojowym się usunął i zrobił na nowo jak wrócimy. Co do rewidenta to mogę dodać ale to trochę nienaturalne. EZT takie jak Elfy robia same próby uproszczone. Chyba że przerobię że to próba pełna z kierownikiem. Rewident do EZT chyba nie podchodzi.
-
Prawdopodobnie udało mi się rozwiązać ten problem. Chodziło o odległość spawn'a tego drugiego ELFa od gracza. Jak u siebie grałem bez zasilacza to wszystko się cięło i po spawn drugiego ELFa miał status TS a na zasilaniu SR czyli w pierwszej wersji nie był wgrywany od razu na planszę i faktycznie po dojechaniu nie mogłem wejść do środka. Przeniosłem spawn w momencie jak gracz wjeżdża w peron Wschodniej to powinno pomóc. Sprawdź u Siebie czy teraz jest OK - wersja 1.1.15: Najnowsza wersja 1.1.15 dostępna pod adresem: 44_patwrobel.7z
-
Ja przed połączeniem mogę załączyć baterie I wejść do środka. Ja teraz przez tydzień nie bede mogl nic przy tym grzebać ale później może pokombinuje na innym kompie może uda mi się zreprodukować problem wowczas łatwiej będzie mi znaleźć przyczynę. A może to kwestia odległości. Ja spawnuje drugi Elf jak gracz jest na moście. Może to jest za daleko i gra nie wrzuca go na plansze tylko robi to później z innymi opcjami. Możesz sprawdzić u Siebie - oddal gracza od drugiego elfa
-
Dodałem lekką modyfikację dla BOTa na start (flaga IsDummy na false). Bardzo możliwe że osoby którym nie działały ekrany w Dragonie zacznie działać poprawnie. Prośba o feedback: Dodatkowo zmieniony sposób wybierania etapu i lokomotywy na DropdownBox -> wygodniejszy Najnowsza wersja 1.1.14 dostępna pod adresem: 44_patwrobel.7z
-
Hey, dzięki za pomoc. Różnica jest tylko w fladze IsDummy którą ustawiam na true wszędzie. Pamiętam że BOTy nie chciały jeździć jak było na false. Zmieniłem to dla tego ELFa na Wschodniej jak również dla PLAYER'a - wymusiłem mu prędkość na start. U mnie i tak działało - mam nadzieje że u tych co mieli problem z ekranami się naprawi. Prośba o feedback czy działa wszystko i czy jest lepiej. Poprawiłem w tym scenariuszu i poprzednim Cargo też to samo było na start. Najnowsza wersja 1.1.14 dostępna pod adresem: 44_patwrobel.7z
-
Okey, fajnie że u Ciebie to zadziałało. Rozumiem że w moim Ci nie działają kabiny po połączeniu? Jeżeli tak to zapodaj mi kod który u Ciebie działa (może być tu fragment ze spawnem pociągów) a najlepiej całość na priv. Chętnie się przyjrzę. Podejrzewam że chodzi o DynamicState i TrainsetState - ja poprostu u mnie nie mam różnicy więc nie mam jak przetestować a nie mam jak sprawdzić. U mnie zawsze wszsytko działa jakby tego nie ustawił. Ale jeżeli u Ciebie w moim nie działa w w swoim skrypcie LUA działa to ja chętnie ustawię tak aby Wam działało 🙂
-
Znalazłem kolejny błąd. Mam lokomotywę na torze (spawn luzem) i wchodzę do kabiny 1 (A). Ruszam w kierunku A czyli zgodnie ze spawn. Dojeżdżam do toru postojowego, zmieniam kabinę i podjeżdżam pod skład beczek kabiną B. Wygaszam lokomotywę z tej kabiny i wychodzę na zewnątrz. Łączę sprzęg (całość) i wracam do drugiej kabiny (A). Niestety pociąg nie zmienia CebinDir w LUA (dalej jest -1 czyli jakby była kabina B) ale to nie wszystko. Radio w ET22 jak zmieniłem na A (zgodnie z widocznym screenem mam kabinę oznaczoną 1 wiec kabina A) to rado nie działa - musiałem ustawić B. Czyli tak jakby podczas łączenia składu obrócił ustawienia lokomotywy ale ona sama jest w pozycji orginalnej. PS. Dodam jeszcze że nie używam flagi isReversed jest ustawiona na false
-
Z EU07 nie testowałem, ale jak łączyłem z ET22 to tą drugą robiłem jako luzak. Wyłączałem wszystko poza baterią, przełącznik do trakcji ukrotnionej wyłączony (nie zmieniałem). Hamulca oba zluzowane, pantografy w dół. Tylko bateria na On. Wówczas popełnienie składu działa. Tylko na sprzęgu już nie pamiętam czy brałem całość czy tylko hamulce jak do towarowego. Te łączenie wielokrotne jest dosyć problematyczne i po połączeniu nie zawsze udaje się to poprawnie odhamować. Brakuje w SimRail takiego przycisku awaryjnego żeby gra pomogła graczowi wykonać te wszystkie ustawienia jak nie może sobie poradzić - przyciskasz coś i skład resetuje się na taki sam tylko wszystko ma już ustawione do jazdy 🙂