Jump to content

Grzego90

Member
  • Posts

    26
  • Joined

  • Last visited

Other groups

SimRail Early Access

Reputation

27 Excellent

Recent Profile Visitors

188 profile views
  1. To wyrażę swoje zdanie. Jeśli chodzi o długość scenariuszy to póki nie będzie możliwości zapisu gry to lepsze będą te krótsze, nawet nie chodzi o brak czasu bo się czasami go znajdzie, ale taka dłuższa gra mi się nudzi po prostu. Co do manewrów, lubię zaczynać na boku i uruchamiać od 0 skład/jednostkę, podstawiać się w perony, ale są też osoby które tego nie lubią i skoro można to obejść to można to zastosować i każdy będzie miał wybór. Co do zmiennej pogody, hmm w sumie fajnie by było gdyby były zmienne warunki, żeby np całą trasę nie padał deszcz, chociaż z drugiej strony czasami i tak by mogło być, w końcu tak się zdarzą w realu. Co do wyboru taboru, fajna opcja i mi się podoba i jak dla mnie powinna być. A co do różnic w prędkościach maksymalnych taboru to na elfie można zrobić rozkład z vmax taką jak ma kibel. Raczej niewykonalny jest wybór między ep08/eu07, a pendolino ale między ezt już prędzej. Co do wyboru pory dnia to jak najbardziej może to być osobny scenariusz z innym rozkładem jazdy, byle tylko była taka możliwość. Co do zdarzeń losowych, super pomysł, byle nie było też z przesadą, że za każdym razem coś się dzieje nieprzywidywanego.
  2. A w kwestii rozkładu jazdy będzie coś robione? Obecnie mamy po jednym scenariuszu, albo w godzinach porannych albo popołudniowych, a ja z chęcią bym się przejechał jakimś wieczornym/nocnym kursem np. z Katowic do Sędziszowa. Obecne wybory pory roku/warunków są dla mnie ok, nie musze mieć zmiennych warunków w trakcie, bardziej by mnie cieszył wybór innego kursu o różnej godzinie. Multi mnie na chwilę obecną nie interesuje.
  3. A jak wygląda płynność gry, są przycięcia, klatkowanie? I jakie to artefakty występują?
  4. Pobawiłem się troche ustawieniami w grze i dziwną rzecz odkryłem. Mam kartę graficzną nvidii z serii rtx, korzystam z dsr oraz z g-sync compatible gdyż mój monitor nie posiada tej funkcji wbudowanej. Ustawiłem z ciekawości w simrailu rozdzielczość 4K i mam więcej fpsów niż w 2k albo full hd, jakim cudem? Nie wiem. Kolejna rzecz, częstotliwość monitora mam 144 Hz, jak w grze miałem ustawione o 3 mniej (bo tak pisali w internecie by ustawić o 3 mniej niż max częstotliwość monitora) czyli 141 Hz to tównież miałem mniej fps niż jak ustawiłem na 144. Ogólnie w Krakowie wyciągam w przedziale 60-100 fps, w terenie 120-144. Dziwne to wszystko. Nie mniej jednak, zdarza sie klatkowanie bądź chwilowe przycinanie, ale jednak licznik fps wskazuje dużo lepsze wyniki.
  5. To jednak dalej trochę za mało ;) Skoro nie ma różnicy w zasięgu itp. tylko w odcieniu tekstury.
  6. Skoro już o światłach mowa to szkoda, że włączając/wyłączając przyciemnienie reflektorów tekstura reflektora się nie zmienia, tylko oświetlenie terenu na jaśniej/słabiej. I też powinna być różnica w oświetlaniu torowiska i reszty otoczenia w zależności od taboru. Inaczej będą świecić stare żarówki w takim en57/eu07, a inaczej w pendolino, traxie czy innym nowszym taborze. W simrailu to całkowicie bez różnicy i na jedno kopyto zrobione.
  7. Mam dokładnie to samo. Przed wydaniem "pełnej" wersji była lepsza optymalizacja.
  8. Napisałem rzekomo ;) Ja już w nic nie wierze bo ileż można.. @vikingpn89 ja po aktualizacji mam ogólnie duży problem z optymalizacją, nawet jak zejde z ustawień. Ciągłe klatkowanie, nawet na odludziu. Zjazd z uatawieniami nie bardzo pomaga.
  9. A mnie ciekawi kiedy, a przede wszystkim czy dostaniemy tą wersję która miała wyjść 13.12.2024, a nie tą na prędce składaną bo.. im dysk rzekomo padł i na szybko kompilowali żeby wydać.
  10. @adamets2 Mi osobiście podoba się uruchamianie od zera, a nie wsiadanie już do uruchomionego składu, ale wiem że różni ludzie w to grają, mniej zaawansowani również. Nie mniej jednak powinny być na start samouczki od A do Z dla tych mniej wtajemniczonych. Ale jest jak jest niestety.
  11. Próbę hamulców wykonuje się poprzez hamowanie pneumatyczne. Najpierw dajesz nastawnik kierunku na pozycję neutralną, a później przestawiasz kran hamulca w pozycję hamowanie pneumatyczne. Jak rewident mówi, żeby wyluzować to przestawiasz w pozycję luzowanie pn. Potem podczas jazdy normalnie można hamować hamulcem elektropneumatycznym (ep) i wtedy by ten hamulec działał musisz mieć wrzucony kierunek jazdy.
  12. Bardzo fajny scenariusz. Z checią bym sie przejechał takim ale na pociągu regio en57.
  13. Tu masz odpowiedź:
  14. A masz odpowiedni kanał radiowy ustawiony?
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy