Jump to content

Piotr ET22

Member
  • Posts

    84
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Other groups

SimRail Early Access

Piotr ET22 last won the day on June 17 2024

Piotr ET22 had the most liked content!

Reputation

77 Excellent

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Po ostatniej aktualizacji na CMK szedłem na boki na 40/60 z AI na dyżurkach przy wolnym szlakowym pomiędzy dyżurkami a już nie pisząc o odstępach. Z kolei jakiś czas temu przed aktualizacjami z AI na Kozłowie poleciałem 7ką z wysokim bruttem z kierunku Sprowa na Tunel na biegu i wszyscy inni stali na bokach/w peronach dzięki temu bez problemu na niskim prądzie i jednym okiem na amperomierzu osiągnąłem Tunel z dobra V. Innym razem stojąc na boku w Kozłowie z graczem na dyżurce widziałem jak ktoś inny od zera ta 7ką próbował wyskrobywać sie do Tunelu ...zwłaszcza nieobyty ...no na radiu było gorąco: ) Teraz chyba już nie ma tak dociążonych 7ek a dragony bez problemu radzą sobie z bruttem od staru 0 w Kozlowie. Nie rozgryziesz AI 🙂
  2. Tyle ,że Ty zrobiłeś typowy SPAD i wychodzi na to ,że dostaje się wtedy -1000pkt w opcji debetu 🙂 Czyli póki nie nazbierasz więcej jak 1000 pkt z jazdy to dalej będziesz stał na 0 W tym błędzie z tytułu zaczynasz z pominiętym ph i informacją -1000pkt na pierwszym Twoim zatrzymaniu właściwym( warto mieć zapoznanie szlaku bo laik polegający na HUDzie będzie się dziwił mocno jak kilometry do zatrzymania będą rosły). Bartek sprawdził przerywanie scenariusza po tej akcji i właściwym zatrzymaniu na nastepnej stacji i naliczyło pkt właściwie. Ja na porównaniu wcześniejszych błedów tego typu na przejechaniu trasy od deski do deski w podsumowaniu byłem bez tego 1000pkt zgodnie z poczatkową informacją o pominiętym ph( w podsumowaniu widoczne było Myszków-pominięte)
  3. Prawdopodobnie edytowałem jak już odpisałeś. Nie ma z tym większego problemu tzn poza czasowym bo może to porównanie trwać dwa dni co do tego typowo samego składu. Niemniej wcześniej na innych składach tzn np kibel (ten z błędem) od deski do deski i po niedługim czasie łapiesz kolejnego kibla z tym samym rozkładem ale bez błędu i też od deski do deski (wiedząc że nie popełniło się żadnego błędu różnica była 1000). PD na MP są przyznawane na sztywno dlatego na towarach słabiej to wygląda niż na np ROJach. Rp1, przejazd pkt kontrolnego( bez wzgl na spóźnienie), zatrzymanie na stacji, odjazd, zmiana kanału...Jeśli nie nawali sie z przekroczeniami prędkości i W4 to jest to płaszczyzna porównawcza przy takim samym typie pojazdu ale kluczowy jest tu RJ przy sprawdzaniu tego błędu.
  4. Musisz zrobić dwa przejazdy na tej samej trasie. Jeden na składzie z błędem a drugi na jakimś bez tego błędu początkowego pominięcia ph-Oczywiście te same typy pojazdów i RJ (ilość ph). I nie zakańczać scenariusza sam a jechać "od deski do deski" aż samoistnie wyświetli się podsumowanie scenariusza. Sprawdzałem to przy pierwszych tego typu błędach (zaraz po wyjściu z EA) i różnica na koniec to 1000. Skoro tego typu błąd dalej występuje to pewnie i różnica 1000 na fajrant też. Porównam to w wolnej chwili na kiblach po ostatniej aktualizacji ale byłbym zaskoczony(na plus) gdyby różnica niewystępowała 🙂 Tyle ,że sam fakt powtarzania tych błędów mnie trochę osłabia jako obserwatora. Po aktualizacjach zamiast poprawiać jakieś kolejne dziwne nieoczekiwane problemy to oprócz nich generowane są znowu już te znane stare (uprzednio naprawione)
  5. Po zakończeniu całego scenariusza jesteśmy 1000PD mniej niż gdybyśmy jechali składem który takiego błędu nie ma. Jednak same PD nie są aż tak kluczowe mimo że często się u mnie przewijają . One poprostu uwidaczniają cykliczność tego błędu z aktualizacji na aktualizację.
  6. Na stacji Warszawa Zachodnia pasażerowie bawią się drzwiami wagonów. Otwierają je ale żaden z nich nie wchodzi do wagonu tylko stoi przed drzwiami. Kierownik pociągu dawał odjazd a na radiu że mamy ich w 4 literach 🙂
  7. Pytanie szybkie i mam nadzieję ,że nie z tych retorycznych 🙂 Z czego wynika fakt popełniania tych samych błędów co aktualizację ? Tutaj na przykładzie niektórych pociągów, które przejmujemy na ich początku trasy jak tylko jest to możliwe. Po przejmowaniu od strony Myszkowa i jak i od strony Krakowa Płaszowa jedziemy już z pominiętym ph czy to w Myszkowie czy to Płaszowie co skutkuje (-1000 PD) w Zawierciu lub Krakowie Głównym. Pytam bo te błędy pojawiają się co aktualizację i potem są powoli usuwane. Aktualizacja i znowu to samo...Aktualizacja i znowu to samo. U mnie w o obu pracach po jednym strzale wysłaliby na badania lekarskie...po drugim na psychologiczne:) a po trzecim szukałbym innej roboty 🙂 Napewno są tu gracze którzy mogą mieć pojęcie z czego wynika ta cykliczność.
  8. Jak w tytule. Po najszybszym możliwym przejęciu pociągu lecimy do Zawiercia z pominiętym ph w Myszkowie co skutkuje wiadomo czym.
  9. Jak w tytule. Idzie na boki na 40 lub 60 przy BOTach na dyżurkach pomimo wolnego szlaku i wolnych odstępów.
  10. Wjazd w perony Krakowa kończą się -1000 PD za pominięcie Krakowa Płaszowa ( co aktualizacja te same błędy)
  11. Ja sobie na dwóch kompach grałem w SR i na obu szło 🙂 Po aktualizacji tej ostatniej na jednym potrafi zmrozić przed peronami w Katowicach lub w rejonie Józefinowa i Wschodniej na kilka sekund ale bywa i tak że trzeba kończyć grę bo SR staje...(lecisz z Warszawy na Katowice i po 3h przed peronami OUT 🙂. Odniosłem jednak wrażenie ,że najczęściej mrozi na Traksie i dziobaku a niejednokrotnie kiblem czy 7ką wpuszczało w perony bez większych problemów. Na tym drugim spore spadki ale jadę. Jak wyjeżdżam z Katowic lub z Warszawy to ok ale gorzej jest jak kończę na tych stacjach. Najpłynniej gra mi się obecnie na trasie z Sędziszowa do Krakowa wszystkimi pociągami na tej trasie i tu mi się poprawiło po aktualizacji. Nawet Kraków przejeżdżam płynnie( spadki są ale bez tragedii) gdzie przed aktualizacją szatkowało na Krakowie. ...najgorsze jest to ,że z perspektywy tych kilku lat i kilku patchy najlepiej grało mi się gdy SR był w EA 🙂 bo pierwsze problemy z płynnością przyszły wraz z wyjściem z EA. No i uparty jestem bo mam tylko podstawkę jak narazie bez DLC CARGO i ostatniego DLC Warszawa-Łódź.
  12. Ja też jestem raczej nocnym graczem i dzisiaj po 1wszej żaden z serwerów nie jest dostępny. Sprawdzone na dwóch komputerach i na innych internetach + udostępnianie z telefonu. No coś jest kombinowane...zobaczymy co z tego wyjdzie.
  13. Z serwerami i trasami pewnie jakieś przetasowanie ale dziwne odczucie jak na PL4 leci się składem od Warszawy potem nie na dostępną na tym serwerze Łódź tylko na południe przez CMK na Śląsk i ostatnia możliwa do objęcia dyżurka to Knapówka...Za Kanpówką mimo że składy można prowadzić dalej aż do Katowic to dyżurni już nie mogą obejmować posterunków.
  14. - brak papierowego rj - możliwe przejęcie składu na wysokości Myszków Przygłód z zaległym ph w Myszkowie co skutkuje -1000pkt po zatrzymaniu w Zawierciu - fatalne audio przez całą trasę Dżwięki płytkie: -nastawnika (jakbym miał puszkę przy uchu i pukał w nią palcem) -sprężarki ( jak chrząszcz w trawie) Ustawienie kamery zewnętrznej pod 2 za lokomotywą na wysokości pierwszego koła wagonu - wcześniej ustawianie w ten sposób dawało super odczucia dźwiękowe -teraz jakbym małym młotkiem walił w główkę szyny Po powrocie z kamery zewnętrznej do kabiny pojawiał się na 3 sekundy i stopniowo się ściszał szum jakby byk z np.pudernicami hamował na torze obok. Jedynie dźwięki Rp1 i Zew były takie jak zawsze.
  15. Spokojnie ...nie działa multi bo serwery leżą
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy