Jump to content

Piotr ET22

Member
  • Posts

    73
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Other groups

SimRail Early Access

Piotr ET22 last won the day on June 17 2024

Piotr ET22 had the most liked content!

Reputation

75 Excellent

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ja sobie na dwóch kompach grałem w SR i na obu szło 🙂 Po aktualizacji tej ostatniej na jednym potrafi zmrozić przed peronami w Katowicach lub w rejonie Józefinowa i Wschodniej na kilka sekund ale bywa i tak że trzeba kończyć grę bo SR staje...(lecisz z Warszawy na Katowice i po 3h przed peronami OUT 🙂. Odniosłem jednak wrażenie ,że najczęściej mrozi na Traksie i dziobaku a niejednokrotnie kiblem czy 7ką wpuszczało w perony bez większych problemów. Na tym drugim spore spadki ale jadę. Jak wyjeżdżam z Katowic lub z Warszawy to ok ale gorzej jest jak kończę na tych stacjach. Najpłynniej gra mi się obecnie na trasie z Sędziszowa do Krakowa wszystkimi pociągami na tej trasie i tu mi się poprawiło po aktualizacji. Nawet Kraków przejeżdżam płynnie( spadki są ale bez tragedii) gdzie przed aktualizacją szatkowało na Krakowie. ...najgorsze jest to ,że z perspektywy tych kilku lat i kilku patchy najlepiej grało mi się gdy SR był w EA 🙂 bo pierwsze problemy z płynnością przyszły wraz z wyjściem z EA. No i uparty jestem bo mam tylko podstawkę jak narazie bez DLC CARGO i ostatniego DLC Warszawa-Łódź.
  2. Ja też jestem raczej nocnym graczem i dzisiaj po 1wszej żaden z serwerów nie jest dostępny. Sprawdzone na dwóch komputerach i na innych internetach + udostępnianie z telefonu. No coś jest kombinowane...zobaczymy co z tego wyjdzie.
  3. Z serwerami i trasami pewnie jakieś przetasowanie ale dziwne odczucie jak na PL4 leci się składem od Warszawy potem nie na dostępną na tym serwerze Łódź tylko na południe przez CMK na Śląsk i ostatnia możliwa do objęcia dyżurka to Knapówka...Za Kanpówką mimo że składy można prowadzić dalej aż do Katowic to dyżurni już nie mogą obejmować posterunków.
  4. - brak papierowego rj - możliwe przejęcie składu na wysokości Myszków Przygłód z zaległym ph w Myszkowie co skutkuje -1000pkt po zatrzymaniu w Zawierciu - fatalne audio przez całą trasę Dżwięki płytkie: -nastawnika (jakbym miał puszkę przy uchu i pukał w nią palcem) -sprężarki ( jak chrząszcz w trawie) Ustawienie kamery zewnętrznej pod 2 za lokomotywą na wysokości pierwszego koła wagonu - wcześniej ustawianie w ten sposób dawało super odczucia dźwiękowe -teraz jakbym małym młotkiem walił w główkę szyny Po powrocie z kamery zewnętrznej do kabiny pojawiał się na 3 sekundy i stopniowo się ściszał szum jakby byk z np.pudernicami hamował na torze obok. Jedynie dźwięki Rp1 i Zew były takie jak zawsze.
  5. Spokojnie ...nie działa multi bo serwery leżą
  6. Miał być spokojny na PL2 [BEZ WYDARZEŃ] lot do Warszawy...Daroo na Psarach w 21minut wykombinował sobie czołówkę :)
  7. To o co w zasadzie chodzi to już można powiedzieć funkcjonuje tylko nie wprost. Ja urealniam ten temat tak: Zawsze jak wchodzę na pociąg jako pierwszy i zaraz kiedy jest to możliwe to np od strony Katowic jest to tuż przed peronami.Prowadzi Bot...autopilota nie wyłączam tylko pod "2" ustawiam pozycję kamery zewnętrznej.Pociąg staje w peronie a ja z kamery zewnętrznej przechodzę pod "3" czyli tak jakbym był poza pociągiem...wchodzę przez drzwi potem do kabiny i wyłączam bota .Wtedy sobie wszystko ustawiam pod siebie...przeglądam rozkład, sprawdzam łączność.Kible na Myszków albo kible na Sędziszów mają w Katowicach po 7/8 minut postoju.Na Krakowie Głownym Kibel na Sędziszów ma nawet 9minut postoju w peronie.To kwestia jak bujną masz wyobraźnię bo na tym etapie takiego postoju zaraz po objęciu składu możesz sobie nawet próbę hamulca zrobić 😉 Ja się tak ratuje i daje to trochę takie poczucie że obejmujesz skład w stacji...Jednocześnie nie generuje takiego przemeblowania na MP
  8. Jeśli chodzi o radio...to sposób w jaki jest używany w SR to w 75% jest jego nadużywaniem...( temat nie do opanowania) Ale ja się jakoś specjalnie nie spinam gdy o 2:30 wjeżdżam w Zawiercie i słyszę jak chłopaki na Łazach "abece" 🙂rozmawiają ze sobą bo się kojarzą lub znają a jednocześnie obsługują mnie praktycznie bez słowa tzn ich słowem jest semafor dla mnie ...i jesteśmy na mapie tylko my w trójkę od Grochowa po Brynów 🙂Nie spinam się tez gdy ktoś wywołuje Charsznicę myślał że to grywalne jest ale szybko poprawia się gdy koledzy na czacie i radiu wrzucają info dlaczego nikt mu nie odpowie a jego level to 5..albo gdy wejdzie komuś imersja i słyszysz "gotowy do odjazdu" od Katowic po Myszków 🙂.Sami kiedyś czekaliśmy na płokułatoła po wykonaniu woli jednego z dyżurnych wskakującego mi przed czoło ( poszła info do sąsiednich dyżurek i staliśmy tak dopóki system nie przejął mi pociągu po wykryciu bezczynności...kupa śmiechu była- jak sie bawic to się bawić . Z mojego regionu Wrocławskiego (Sołtysowice)... wieczorkiem gdy władzę nad Wrocławiem przejmują towary przebiegi są ustalane niemalże bez używania radia a mechanicy praktycznie sprawdzają tylko łączność po zmianie kanału. Jednak w dzień kiedy lata dużo pasażerów i sporo par (KD) idzie na tzw długi Jelcz (292)...(równoległa linia na Opole , do Miłoszyc jednotorowa z mijanką w Dobrzykowicach) na której obecne są i towary z kierunku Opola i chcące się tam dostać ....to radio ożywa i używane jest tematycznie ale niekoniecznie "starym kolejowym językiem urzędowym" . Niczym dziwnym jest dogadanie pomiędzy Dyżurnym i Mechanikiem jeśli chodzi o szybką reakcje na sytuacje a niezbędne są jednak jakieś szczegóły i inne np ....zmiany torów ......podmiany...zgłoszenia gotowości pociągów . Dopytywanie mechaników dotyczy w zasadzie sytuacji dla nich(sytuacje zna dyżurny)i nie jest złe skoro widzą że będą mieli przed sobą S1 ale zapytanie jest jednorazowe a odpowiedź zwięzła co do sytuacji.Potem pozostaje gapienie się w semafor. Większość mechaników na towarach na szlakach uczęszczanych tam kojarzy rozkład pasażerow i w większości wiemy dlaczego mamy S1 albo prośbę o żwawo do mijanki w Dobrzykowicach. Raz tylko jakiś czas temu słyszałem lekko, ale dający się wyczuć, podniesiony głos dyżurnej " ...no już podaje ! ..." na trzykrotne zapytanie w odstępach kilkunasto sekundowych o podanie wyjazdu w tonie pretensjonalnym jakiegoś mechanika. Nie ma tam dyskusji, rozmów o d... Maryny....wywoływania mechanika po to tylko żeby mu zakomunikować o przelocie bo i takich zapytań nie ma...Nie ma tez bluzgów co oczywiste.Dyżurny na Sołtysowicach chyba by się zatarł w gębie jakby chciał robić tak jak często odbywa się w SR 🙂 Jest krótko treściwie i zwięźle a grzeczność daje się wyczuć w tonie jednych i drugich bez potrzeby życzenia sobie wszystkiego najlepszego i samych zielonych 🙂
  9. Właśnie już któryś raz zasadzam się uzbrojony w kawkę i wodę na PL2 i trasę z Warszawy Towarowej do Krakowa (Huta)....Tym razem złapałem 132073 (DRAGONA) i już pomiędzy Pruszkowem a Grodziskiem stał zdefektowany ED250. Potem w miarę rozkładowo bez przygód poza wiadomymi bokami. Ciebie Marcelek mijałem na którymś posterunku. Starzyny po lewym do Sprowy...także ten 🙂 Ale abstrahując od [WYDARZEŃ]....serwer PL2 sam w sobie jest WYDARZENIEM:
  10. Ja w tytule. Obejmuje 132071 Przed Pruszkowem jak tylko jest dostępny na liście pociągów serwera PL2. Jadę bezproblemowo z podglądem na mapę aż na wysokości Białej Rawskiej zauważam że mój pociąg przejęty zostaje przez innego gracza "Kroper" tzn jeszcze jadę dalej tym pociągiem ale już widzę że mój avatar zastąpiony został przez avatar innego gracza. Po 5 sekundach otrzymuje takie info "Server odmówił prośbę o dołączenie do gry" Ja się nie prosiłem o dołączenie do gry i przejęcia tego składu bo już nim od Warszawy jechałem ! Możliwe jest takie przejmowanie/ wypychanie jednego gracza przez drugiego? Do restartu jeszcze trochę było.
  11. Skład możliwy do przejęcia w momencie mijania peronu Mrzygłód...(HUD) z kilometrami rosnącymi wskazującymi zatrzymanie w celu zabrania pasażerów z Myszkowa. Wjazd w perony Zawiercia i -1000pkt za pominięcie Myszkowa.
  12. Tak Ty kierujesz ruchem ale nie do końca możesz to robić jak chcesz...a już napewno odsłaniać się z celowym robieniem opóźnień 🙂Ponoć coś tam w tym temacie naprawiono. Nie zastanawiałem się jak można temat "1" / " 2" załatwić w przypadku dyżurnego ale jako mechanik załatwiałem ten temat właśnie z dyżurnym. Na najbliższym posterunku prosiłem " na bok" i podawałem powód niemówiąć wprost (dyżurny jednak nie miał wątpliwości o co chodzi).Jak trafiłem na zapaleńca i to nie był mój ph to robiliśmy zatrzymanie na rozkaz.Wracając głosiłem się na radiu i dostawałem wyjazd zależnie od sytuacji ruchowej. Jak to był mój ph to dopytałem dyżurnego by nie podawał wyjazdu i ile ewentualnie mogę zajmować krawędź peronow. Dzięki temu nie przejmowało mi składu ze względu na bezczynność a od dyżurnego otrzymywałem info ile mam czasu...taki oto realizm czasowy...i urok grania z ludźmi 🙂 Za zatrzymanie pociągu na szlaku i brak reakcji na semafory po niedługim czasie bot przejmuje skład. Wtedy robiłem opóźnienia ale sam sobie a nie innym
  13. Jaki masz na myśli okres pisząc "o ile nic się nie zmieniło"? Ja chcąc zdobyć to osiągnięcie 20.12.2024 poszedłem na ówczesny niemoderowany EU3 ale i tam częstowano mnie punktami karnymi już od 204 km/h a powiżej 240 km/h w tempie 175 pkt na sekundę. Raz tylko trafiłem na ed250 , który w wyniku błędu nie naliczał żadnych pkt ani na + ani na - 🙂
  14. Przypomne tylko, że przyjęta formuła niektórych osiągnięć w Simrail wręcz do griefingu zachęca... Oczywiście nie każde osiągnięcie trzeba zdobywać ...ale jest jak jest.
  15. Dzisiaj na PL4 ja wjeżdżam na Warszawę Wschodnią 5415 (Warszawa Katowice) i spotykam tam gracza na 1331 (Warszawa - Kraków). On dostaje wyjazd 3minuty wcześniej. Na Centralnej widzę jego tył gdy ja wjeżdżam na stację. Ale co się dzieje potem... Myślałem że w niedużym odstępie będziemy lecieć aż do Psar tymczasem odstawiał mnie z minuty na minutę. Podglądam 1331 na mapie serwera i widzą że kolega jedzie legitnie 159km/h ... 200km/h pewnie na tempomacie. A ja nawalałem 163km/h...203/204km/h a pod TAB za każdym nawet co kilka sekund naciśnięciu widać że mnie odchodzi mimo niższej niż moja V. Oddalał się nawet wtedy kiedy jego zwolnił do 90km/h jakiś towar pomiędzy Olszamowicami a Włoszczową 😉 W konsekwencji on leciał już na Starzyny a ja do Psar miałem 38km....i 28 minut opóżnienia wedle rozkładu. To są jakieś jaja? 🙂 Drugie jaja to wywalenie z nieznanego powodu z serwera w Sosnowcu Głównym na ph na stacji - to tak żebym nie czuł się zniesmaczony.(Gdyby mnie wywaliło przed peronami w Katowicach to bym się już wkurzył 🙂 ) Swoją drogą dziwne rzeczy dzieją się zwłaszcza gdy z listy pociągów dostępnych na serwerze/ach wybieram te które po kliknięciu na planszy pokazują duży znak zapytania a nie wizualizacje pociągu/lokomotywy) Te pociągi (znaki zapytania) to są jakieś testowe?
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy