Jump to content

barman_2000

Member
  • Posts

    41
  • Joined

  • Last visited

Other groups

Early Access Playtests

Reputation

29 Excellent

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Jak już to nie ten rozkaz, na dodatkowe postoje jest rozkaz S i wpisuje się gdzie te postoje mają się odbyć.
  2. TME 944412 jeżeli to jest programowane i oskryptowane to przy wyjeździe z DGZ jest błąd. Tam są 2 linie jednotorowe 160 i 186. Więc skoro rozkładowa linia 186 jest zamknięta to po pierwsze jadąc po linii 160 nie jedziemy po lewym, po drugie potrzebny jest rozkaz na jazdę w odstępstwie od rj których to w simrail nie ma. Poza tym świetny klimat i dużo ciekawszy scenariusz od tych oryginalnych z gry.
  3. Trochę porównujesz inne warunki i do tego inne reflektory. W grze masz pełną noc a na filmie jest jaśniej i do tego są latarnie. Obecne halogeny w 7 świecą lepiej niż stare wiadra które są w grze. Jadąc lokiem ze starymi reflektorami ledwo widać co jest przed maszyną nie mówiąc o jakiś wskaźnikach.
  4. Ale zadajnik jazdy jest na + i - a to nie jest klawiatura numeryczna, u mnie po wyłączeniu num lock + i - też normalnie działają.
  5. Było już mówione że system jest dostosowany do różnych systemów sygnalizacji z różnych krajów a nie tylko do Polskiego.
  6. Nie prawda, masz jechać tak, aby trzymać prędkości rozkładowe, bo za Tobą może jechać inny pociąg i go będziesz blokować. Jak będziesz gdzieś zbyt wcześnie i nie będzie miejsca to najwyżej nie dostaniesz wjazdu do stacji i będzie trzeba poczekać.
  7. Na linii 64 wg mnie brakuje zwolnień do 150 km/h na łukach. Ja wiem, że mapa przedstawia stan na 2018 rok jednak te zwolnienia z tego co wiem występują od momentu motażu ETCS w 2016 roku. SimRail_log_2023-01-18_21-06-04.txt
  8. Jest przecież odległość do następnego postoju, wystarczy trochę uważać. Ja jak pierwszy raz grałem w MFS to też się rozbijałem samolotem, praktyka i jeszcze raz praktyka.
  9. Jak by było zostawione takie jak na screenach to by trzeba było mieć komputer z NASA i każdy by marudził że mu nie idzie i laguje. Obecnie i tak optymalizacja jest dyskusyjna to co by było przy takiej grafice.
  10. Nie jest to prawdą, wskaźniki są zakładane, ale na liniach gdzie są duże pochylenia jak na szlaku do Muszyny czy ze Stalowej Woli do Lublina. A na czterech jazdach na zapoznanie szlaku siedząc na fotelu i się gapiąc przez szybę nie nauczysz się profilu linii. U nas też jest coś takiego jak dodatek 1 do wewnętrznego rozkładu jazdy i tam są zawarte wszystkie parametry linii z wyszczególnieniem spadków i wzniesień oraz ich wartości i na jakim odcinku.
  11. Co z tego, że Tobie by się przydały skoro na szlakach ich nie ma.
  12. Na CMK w rzeczywistości nie ma tych wskaźników więc i w grze ich nie będzie.
  13. Pociągi pasażerskie mają zawsze ustawienie na pospieszny, nieważne czy skład 2 wagony czy 16. Ogólnie oprócz szybkości działania zmienia się także siła hamowania samego elektrowozu, czyli ile powietrza pójdzie nam w cylindry.
  14. Jak na screenie, czasy są źle ustawione, przejechałem cały scenariusz. Ogólnie rozkład jest jakiś dziwny, do Wolbromia 7 minut opóźnienia, a potem do Olkusza jesteśmy na plan. Do tego pomimo ustawiania wskaźników o kanale radiowym R5 gra każe jechać na R4 albo R3 i daje ujemne punkty 😛
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy