-
Posts
59 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
1
Other groups
SimRail
Early Access
Łukaszek last won the day on November 4 2023
Łukaszek had the most liked content!
Reputation
68 ExcellentRecent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
-
To samo dzieje się przy szybkim kręceniu z SHIFTem + "-".
-
I bet it'll work similarly to other steam games that support other versions than the regular - you simply have to opt out of beta in game settings. So just return to default after the DLC is released.
- 1 reply
-
- 5
-
-
-
Ulepszenie listy serwerów
Łukaszek replied to DriverPl's topic in Sugestie usprawnień [Tryb wieloosobowy]
Jak już jesteśmy przy serwerach - może przy okazji pociągu osobna kolumna z brutto i vmax na trasie? Dla tych, co lubią ciężko albo szybko 😉 -
Dzięki za odpowiedź. Mam nadzieję, że podołacie - razem z optymalizacją całości (w tym - serwerów). Jeżeli chodzi o przestrzeń to nawet proste ściszanie z dystansem + jakiś mocno opóźniony reverb był by lepszy, niż zero efektów, a wydaje mi się, że to nie jest dramatycznie trudne do zrobienia. Przeglądałem pobieżnie dokumentację Unity i ogólnie w kwestii audio szału tam nie ma, ale są choćby strefy pogłosu, więc coś powinno się udać zrobić (zresztą, doppler jest zaimplementowany).
-
Pytanie zasadniczo do developerów: Czy w planach jest ogarnięcie silnika audio, aby dźwięki np. kranu hamulca nie były zrywane, jak w grze z lat 90 odpalonej na Pentium 100? Pomijam kwestie jakiejś lepszej symulacji odbić dźwięków, opóźnień i zniekształceń związanych z odległością (np. rp1 słyszane z kilkuset metrów), bo to w sumie kosmetyka w kontekście samego zrywania dźwięków. Domyślam się, że temat podchodzi pod szerszy, tzn. optymalizacja (FPS po stronie klienta, serwery), ale zwraca to jednak uwagę przy każdej rozgrywce.
-
Problem z EP08, wywala mi całe zasilanie podczas jazdy.
Łukaszek replied to Vee's topic in Dyskusja [Tryb wieloosobowy]
Nie masz przypadkiem ogrzewania pociągu włączonego? -
Pojawił się plugin XeSS dla Unity
Łukaszek posted a topic in Sugestie usprawnień [Tryb jednoosobowy]
Pisałem w temacie XeSS choćby w QA i tam padła odpowiedź, że tego typu rozwiązania są dostępne w zależności od ich obecności dla silnika Unity. Uprzejmie donoszę zatem, że pojawił się plugin XeSS dla Unity: https://github.com/GameTechDev/XeSSUnityPlugin Przy czym biblioteka jest dostępna tylko dla DX12, a SimRail chyba ciągnie na DX11? Wymagane jest też Unity w wersji co najmniej 2022.3.39f1. Dlaczego wprowadzenie XeSS jest istotne dla wszystkich graczy? XeSS jest odpowiednikiem DLSS, ale od Intela i w przeciwieństwie do DLSS — działa na wszystkich kartach graficznych, podobnie jak FSR. Jakościowo daje podobne lub lepsze rezultaty od FSR 2.0, co oznacza więcej FPS lub możliwość grania z wyższymi detalami. -
Masz na myśli nadmiarowy? Nadmiarowy musisz odblokować przyciskiem, ale mając nastawnik na 0. Styczniki liniowe blokują się przy ciśnieniu powyżej 0.2 mpa, lokomotywa musi być wyluzowana.
-
W przypadku Dragona zmiana hamulca wymaga wejścia do maszynowni, której to póki co nie ma. Pytanie natomiast dlaczego Dragon w trybie multiplayer spawnuje się z hamulcem P, skoro to lokomotywa towarowa i nie występuje w pociągach osobowych / pospiesznych. Z kolei w przypadku Traxxa, spawnuje się zawsze z hamulcem G, co nie ma sensu w przypadku ekspresów (chociaż w tym wypadku hamulec można zmienić).
- 1 reply
-
- 1
-