Jump to content

Łukaszek

Member
  • Posts

    59
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Other groups

SimRail Early Access

Łukaszek last won the day on November 4 2023

Łukaszek had the most liked content!

Reputation

68 Excellent

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Zawieszenie SimRail i CTD przy scenariuszu Cargo Puszcza Mariańska - Łódź Dąbrowa. ET22 + 3200 brutto (cargo). Gra przez kilka sekund mocno przycinała i w końcu zawisła, w mocno nijakim miejscu za Płyćwią. SimRail_log_2025-04-30_20-46-17.zip
  2. Dwa kible zatrzymane w Bedoniu, interfejs ciągle sypie ujemnymi punktami za otwarcie drzwi poza obszarem stacji. Pojazd zatrzymany przed W4, po wskazaniu interfejsu "możesz już się zatrzymać".
  3. To samo dzieje się przy szybkim kręceniu z SHIFTem + "-".
  4. I bet it'll work similarly to other steam games that support other versions than the regular - you simply have to opt out of beta in game settings. So just return to default after the DLC is released.
  5. W nowym scenariuszu "Pruszkowski intermodal" Dragon nie posiada tekstury radia, ale przyciski są w odpowiednich miejscach (np. radiostop, ZEW1, ZEW3).
  6. Jak już jesteśmy przy serwerach - może przy okazji pociągu osobna kolumna z brutto i vmax na trasie? Dla tych, co lubią ciężko albo szybko 😉
  7. Dzięki za odpowiedź. Mam nadzieję, że podołacie - razem z optymalizacją całości (w tym - serwerów). Jeżeli chodzi o przestrzeń to nawet proste ściszanie z dystansem + jakiś mocno opóźniony reverb był by lepszy, niż zero efektów, a wydaje mi się, że to nie jest dramatycznie trudne do zrobienia. Przeglądałem pobieżnie dokumentację Unity i ogólnie w kwestii audio szału tam nie ma, ale są choćby strefy pogłosu, więc coś powinno się udać zrobić (zresztą, doppler jest zaimplementowany).
  8. Pytanie zasadniczo do developerów: Czy w planach jest ogarnięcie silnika audio, aby dźwięki np. kranu hamulca nie były zrywane, jak w grze z lat 90 odpalonej na Pentium 100? Pomijam kwestie jakiejś lepszej symulacji odbić dźwięków, opóźnień i zniekształceń związanych z odległością (np. rp1 słyszane z kilkuset metrów), bo to w sumie kosmetyka w kontekście samego zrywania dźwięków. Domyślam się, że temat podchodzi pod szerszy, tzn. optymalizacja (FPS po stronie klienta, serwery), ale zwraca to jednak uwagę przy każdej rozgrywce.
  9. Nie masz przypadkiem ogrzewania pociągu włączonego?
  10. Po aktualizacji 13.03 w MP Dragon ciśnie z hamulcem G, elegancko, dzięki 🙂
  11. Pisałem w temacie XeSS choćby w QA i tam padła odpowiedź, że tego typu rozwiązania są dostępne w zależności od ich obecności dla silnika Unity. Uprzejmie donoszę zatem, że pojawił się plugin XeSS dla Unity: https://github.com/GameTechDev/XeSSUnityPlugin Przy czym biblioteka jest dostępna tylko dla DX12, a SimRail chyba ciągnie na DX11? Wymagane jest też Unity w wersji co najmniej 2022.3.39f1. Dlaczego wprowadzenie XeSS jest istotne dla wszystkich graczy? XeSS jest odpowiednikiem DLSS, ale od Intela i w przeciwieństwie do DLSS — działa na wszystkich kartach graficznych, podobnie jak FSR. Jakościowo daje podobne lub lepsze rezultaty od FSR 2.0, co oznacza więcej FPS lub możliwość grania z wyższymi detalami.
  12. Masz na myśli nadmiarowy? Nadmiarowy musisz odblokować przyciskiem, ale mając nastawnik na 0. Styczniki liniowe blokują się przy ciśnieniu powyżej 0.2 mpa, lokomotywa musi być wyluzowana.
  13. W przypadku Dragona zmiana hamulca wymaga wejścia do maszynowni, której to póki co nie ma. Pytanie natomiast dlaczego Dragon w trybie multiplayer spawnuje się z hamulcem P, skoro to lokomotywa towarowa i nie występuje w pociągach osobowych / pospiesznych. Z kolei w przypadku Traxxa, spawnuje się zawsze z hamulcem G, co nie ma sensu w przypadku ekspresów (chociaż w tym wypadku hamulec można zmienić).
  14. W kabinie od strony wagonów musisz ustawić hamulec w pozycję odcięcia. W kabinie od strony jazdy dajesz popełnianie i odluźniacz.
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy