Jump to content

Ares28

Member
  • Posts

    55
  • Joined

  • Last visited

Other groups

Early Access Playtests

Reputation

11 Good

5 Followers

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Thank you for your report. The servers were down due to the daily restart, maintenance and update. Sorry for your inconvenience.
  2. Dziękujemy za zgłoszenie. Według obowiązujących w kraju przepisów możliwe jest pominięcie semafora samoczynnego wskazującego sygnał stój, sygnał wątpliwy lub nieoświetlonego i kontynuowanie jazdy na widoczność. AI w tym wypadku realizuje ten zapis, jednak aby zapobiec celowemu zderzaniu się z innymi pociągami wyłączyliśmy taką możliwość dla graczy. Takie działanie jest więc celowe.
  3. Dziękujemy za zgłoszenie. Ten problem jest nam znany i pracujemy nad jego rozwiązaniem.
  4. Dziękujemy za zgłoszenie. Ten problem jest nam znany i pracujemy nad jego rozwiązaniem.
  5. Dziękujemy za zgłoszenie. Problem AI jest nam znany i zostanie poprawiony w jednej z przyszłych aktualizacji.
  6. Thank you for your report. We are already aware of this issue.
  7. Thank you for your report. We are already aware of this issue.
  8. Thank you for your report. We are aware of the AI dispatcher issues and will investigate these further.
  9. Thank you for your report. We will investigate these issues further. Here are the links to our internal tickets for the E186 cruise speed controls and vipers controls respectively: https://git.simkol.pl/simkol/unitysim-new/-/issues/902 https://git.simkol.pl/simkol/unitysim-new/-/issues/901
  10. Thank you for your report. We will investigate this issue further. Here is the link to our internal ticket: https://git.simkol.pl/simkol/unitysim-new/-/issues/900
  11. Thank you for the report. I'm going to merge this issue together with the ambient light flickering issue mentioned by you int his thread:
  12. Thank you for your report. Some of the tracks are marked as occupied so to disable them intentionally. This is because these two bottom tracks lack the overhead wire. The occupancy state serves the purpose to block the possibility of setting the route there either by the player or the AI.
  13. Although these two issues might seem different, they have the same cause. This is why these topics have been merged into one.
  14. Dziękujemy za zgłoszenie. Problem AI jest nam znany i zostanie poprawiony w jednej z przyszłych aktualizacji.
  15. W obecnej wersji symulatora wkradł się błąd, który powodował nieprawidłową interpretację stanu blokady jako umożliwiający wyprawienie pociągu pomimo, iż szlak był zajęty. Z tego powodu AI próbowało nastawić przebieg, który de facto nie był możliwy do zrealizowania, zamiast nastawić prawidłowo przebieg dla innego pociągu, który mógłby w tym czasie wjechać albo wyjechać. Ponieważ już odkryliśmy co ten błąd powodowało, to zostanie on niebawem naprawiony w jednej z przyszłych aktualizacji. Prawdopodobnie również było to spowodowane powyższym błędem, jednak jakby się on powtarzał po wdrożeniu omawianej poprawki to prosimy o założenie kolejnego zgłoszenia.
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy