Jump to content

Mephrite

Member
  • Posts

    45
  • Joined

  • Last visited

Other groups

SimRail Playtests Early Access

Reputation

68 Excellent

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. A nie da się po prostu podmienić teksturę na tę, która była na samym początku Simraila?
  2. Powiem tak - ogromne rozczarowanie. Simrail 2021 z premierą u progu 2025, który jest w gorszym stanie niż był w early access. Od samego początku broniłem tę grę, kibicowałem, zgłaszałem bugi na forum, obserwowałem jej rozwój itd. Jej premiera (czyli wyjście z EA) to tak jakbym dostał w twarz. Za zakup podstawki i DLC, na długo przed jej premierą. Przypadek SimRail to kolejny dowód na to, dlaczego NIE powinno się kupować gier w fazie EA, a tym bardziej DLC do gry w EA. Albo devsi przekonują inwestora do swojej wizji i wyłożenia pieniędzy na produkcje, albo założyciele studia kładą swój majątek na stół, bo są przekonani co do projektu, mają jego wyraźną wizję w głowie i go finalizują. W innym wypadku, dostajemy to co dostaliśmy - niedorobiony produkt z wieloma bugami, mimo przeciągającej się latami produkcji.
  3. Nie zadziałało. Co "zadziałało" to zmiana kabiny na tę od strony wagonów. Tyle że w niej np. nie mogłem usiąść w fotelu i na stojąco musiałem operować przyrządami by wjechać i zatrzymać się w peronach. A dopiero po uzyskaniu właściwego sygnału na semaforze zmieniłem kabinę na właściwą.
  4. Scenariusz TLK 45102 (Katowice - Gdynia Główna) - po tym jak wjechałem w perony w Katowicach i informacji o gotowości do odjazdu, cały czas mam czerwone na semaforze i nie mogę wyjechać. Wywoływanie ZEW1 i ZEW3 nic nie daje. Ktoś ma jakiś pomysł?
  5. Cześć, na stacji Warszawa Centralna kabina elfa jest mocno prześwietlona. btw - ta się gdzieś przyciemnić oświetlenie pulpitu tak w ogóle? w nocy strasznie daje po oczach, a przeklikując przyciski na pulpicie niczego nie znalazłem..
  6. Domyślnie DLSS było wyłączone po patchu. Zmieniłem na zbalansowane i od razu było lepiej. Pograłem trochę więcej i wyszedł jeszcze jeden mankament - sakramencko ciemne noce. 😄 Wcześniej nocne oświetlenie było w sam raz - było ciemno, ale widocznie. Teraz to jak u mnicha pod pachą.. 😉 A, i te "bajkowe" chmury w nocy oświetlone przez księżyc wyglądają tak sobie. W dzień wyglądają super, ale w nocy wygląda jak ilustracja z bajki Disney'a. 😉
  7. Cześć, Ostatnio grę odpalałem w maju. Dopiero dziś udało mi się znaleźć czas i miejsce na dysku na sprawdzenie najnowszej wersji gry. Na discordzie padło też pytanie o dźwięki EN57. Ale po kolei. 🙂 Przede wszystkim gratki za osiągnięty duuży wzrost wydajności. Ustawiłem sobie dlss na zbalansowany, część ustawień graficznych wymaksowałem i dalej mam ~60 fps. Gra wygląda dużo lepiej niż patchem a do tego działa płynniej. Szacun! EN57 - kibelek to oprócz spalinowych zespołów trakcyjnych pociągi, na których mi najbardziej zależało. Jestem pod wrażeniem szczegółowości modelu, jak i mnogości malowań. Brakuje mi jedynie Polredżio, ale biorąc pod uwagę betonozę w PR i IC to pewnie tak szybko się nie pojawi. Cóż, wszystko w rękach moderów. 😉 Świetny jest feel prowadzenia kibelka - najwyższa klasa, podobnie jak EU07. 🙂 Dźwięki bardzo ok - testuję je na moim zestawie 5.1 podłączonym do PC. Dźwięki kibelka wypadają bardzo dobrze - mam tylko jedną łyżkę dziegciu w beczce miodu. Podczas pełnego zahamowania w pewnym momencie urywa się jego dźwięk. Mam wrażenie jakby zabrakło tu sekwencji zahamowania bo i dźwięk nienaturalnie się urywa i nie czuć też szarpnięcia przy zahamowaniu. Mógłbym przysiąc że coś takiego było w realu, jak się jeździło kiblem. 😄 Co do reszty póki co nie mam zastrzeżeń. Nie mogę się doczekać pełnej wersji i pierwszych płatnych dodatków - polskiego taboru i tras. Gratulacje dla SimKol Team. 🙂 PS Dajcie sobie spokój z metrem, naród was potrzebuje do rozbudowy tradycyjnej, polskiej kolei. 😄
  8. Prędzej czy później kolejne trasy w Polsce będą dodawane do SimRail. Dużo sensu ma zlecanie zagranicznych tras "na zewnątrz" - SimRail S.A. może skupić się na tworzeniu tras w Polsce, gdzie np. niemieccy devsi dużo lepiej odnajdą się tworząc trasę niemiecką. Gdyby to nasz zespół robił trasę niemiecką, byłoby to (moim zdaniem) niepotrzebne marnowanie mocy przerobowej. A tak to jeszcze ktoś sobie zarobi na stworzeniu trasy, SimRail zarobi od niemieckich graczy na trasie a polski zespół będzie mógł się skupić na rozbudowywaniu siatki połączeń w Polsce. Osobiście czekam na Drezno - Zgorzelec, bo znam dość dobrze tę linię (i stacje przy niej) i chętnie porównam ją do Drezna z TSW. Oby tylko zewnętrzna firma zachowała jakość i dopracowanie polskich tras...
  9. Tak to można każdą stację obfotografować, ale przy tej długości trasy i próbie utrzymania wydajności - ciężko powiedzieć czy wykonalne. Fakt faktem - wygląd otoczenia kuleje, choć trzeba przyznać że ta krótsza trasa śląska wygląda na bardziej dopieszczoną. 😉
  10. To już na nowym patchu ustrzelone. Wczoraj wieczorem tu grałem koło ~22. PS Gratki za optymalizację, FPS nie schodzi mi praktycznie poniżej 50. 🙂
  11. Nowy błąd scenerii w Brwinowie. Chyba go wcześniej nie było, bo bym kojarzył...
  12. Na mój gust to chyba nie powinno tak wyglądać... 😅 Wersja gry z 07.04.2023
  13. A tu z jeszcze dalszej odległości plus lokalizacja gdzie było robione zdjęcie w google maps: https://www.google.pl/maps/@52.1497145,20.743385,3a,75y,352.89h,90.74t/data=!3m6!1e1!3m4!1sCUKJvI8T8pwpL6ok1WlwhA!2e0!7i16384!8i8192
  14. Dorzucam jeszcze moje zdjęcie komina, zrobione przy LK447/LK1. Z poziomu pociągu oczywiście jest lepiej widoczny, no i krzaki tak nie zasłaniają. 😉
  15. Dwa i pół błęda w scenografii na Parzniewie. 1 rzecz to prześwit między podłożem a nasypem i resztą infrastruktury. 2 rzecz to zboże rosnące na parkingu z kostki. 😉 Plus prośba do rozpatrzenia - jadąc z Parzniewa do Brwinowa po prawej stronie widać duży komin elektrociepłowni Pruszków II. Fajnie by było, jakby go umieścić na mapie - urozmaiciłoby trasę plus wierniej odzwierciedlałaby realia. Tutaj wrzucam zdjęcie jak on mniej więcej wygląda patrząc z odległości od torów.
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy