-
Posts
199 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
13
Other groups
SimRail
Early Access
Rafał last won the day on June 10 2024
Rafał had the most liked content!
Reputation
427 ExcellentRecent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
-
Nie no, w czasach wczesnego dostępu też chyba było trzeba zrobić któryś samouczek aby odblokować mp, czy się mylę?
-
Kiedy to właśnie 'Sleep Mode' jest odpowiednikiem telewizorowego 'standby'. W trybie hibernacji masz robiony cały zrzut na dysk i nawet jak odłączysz komputer od prądu to po ponownym podłączeniu on wstanie z trybu hibernacji w przeciwieństwie do uśpienia w trakcie którego przy zaniku napięcia wszystko ulatuje z pamięci RAM i komputer już się nie obudzi a będzie przeprowadzał pełny ponowny rozruch. Hibernacja jest 'bezpieczniejsza' ale wolniejsza. Usprawiedliwianie producentów takimi kombinacjami to jak powiedzenie że możesz sobie zrobić dioramę Warszawa - Katowice i puścić pociągi po tej dioramie więc nie narzekaj że coś w grze nie działa. A do tego jeszcze ten styl poprzedniego postu. Dramat.
-
Ale tutaj nie ma nawet żadnego pdf'a co i jak.... a chętnie bym taki przeczytał.
-
Nie. Po pierwsze edytor scenariuszy to proste UI, a co za tym idzie szukanie numerów torów nie będzie już udręką wymagającą latania po mapie i ręcznego spisywania numerów bo jak zakładam będzie schemat 2d całej infrastruktury kolejowej dostępnej w grze (oczywiście może być to widok 3d top-down z wyświetlonymi numerami). Dwa, do wyznaczania waypointów i warunków dla spełnienia triggerów wystarczy proste UI a dzięki temu osoba bez znajomości lua poradzi sobie w stworzeniu całkiem zaawansowanego scenariusza. Owszem dopinanie skryptów lua pod triggery jak najbardziej wskazane zarówno z plików zewnętrznych jak i z pola tekstowego w edytorze scenariuszy. Generalnie na tym polegają edytory scenariuszy w grach, mają za zadanie prostackim ui zastąpić umiejętność skryptowania. A jeszcze tak a propos tego drzewa. Tak, edytor scenariuszy powinien mieć możliwość wyboru i spawnowania mniejszych assetów w dowolnym miejscu. Niech za przykład posłuży tutaj edytor scenariuszy z gier takich jak Operation Flashpoint i wszystkie Army. Edytor sam w sobie jest jak to określiłeś prostacki, stawiasz obiekty, dodajesz waypointy, dobierasz warunki spełniania triggerów i efekty ich spełnienia bądź nie. Dzięki takiemu narzędziu jesteś w stanie w przeciągu godziny przygotować całkiem skomplikowany scenariusz. Chcesz więcej? Wtedy zaczynasz skryptować. Ale tak z jednym się zgodzę. 'Jeśli będzie' - bo jestem niemal pewien że żadnego edytora mimo obietnic i zapowiedzi nie będzie, ani edytora scenariuszy ani edytora scenerii.
-
Dostałeś dokładnie to za co zapłaciłeś kupując grę przed wyjściem pełnej wersji. Nie było to żadne rozszerzenie a integralna ale brakująca zawartość której nie było we wczesnym dostępie.
-
Feel free to do it. All the language files are located in 'SimRail\SimRail_Data\StreamingAssets\Locales', you can open lang file using notepad and edit them.
-
Od wydawcy.
-
Kupowali modele to mogą też chyba kupić inne rzeczy, a teraz jest promka świąteczna.... 50% nie w kij dmuchał. https://assetstore.unity.com/packages/tools/utilities/easy-save-the-complete-save-game-data-serializer-system-768
-
Przecież możecie to zrobić jako toggle w ustawieniach graficznych. Każdy kto będzie miał ochotę i zapas to sobie włączy lub wyłączy.
-
Serio? Dla pociągów graczy też? Przecież to bez sensu. To nie gra że któryś z nas będzie czitował dodając sobie lepszą przyczepność jeżeli obliczenia fizyki będą odbywały się client-side. No dokładnie, w dodatku całe to DLC traci wtedy sens.
-
Tak też to można rozwiązać, w teorii niczego to nie zmienia dla osób bez DLC, ale w przyszłości może zrodzić komplikacje. Pomimo że nie wierzę aby do tej gry wyszło jakieś jeszcze DLC poza Łodzią to jeżeli jednak wyjdzie ich więcej okazać się może że nie będzie pociągów do objęcia dla graczy bez jakiegokolwiek DLC. Nie oszukujmy się SimKol nie jest producentem godnym zaufania i spodziewam się po nim wszystkich zagrywek najniższych lotów aby od tych aktywnych 300 osób wyciągnąć jak najwięcej pieniędzy - jedną już mieliśmy, wydanie DLC we wczesnym dostępie. I zanim po raz kolejny @uetam wyśmieje to co piszę to przytoczę tylko grę która właśnie w taki sposób udostępniała DLC w tak zwanej wersji LITE - ARMA. Właściwie to Bohemia Interactive w swoim czasie udostępniła całą grę ARMA2 w nieodpłatnej wersji LITE. Taki zabieg spowodował że kupiłem DLC którego nigdy nie zamierzałem kupić bo częściej w coop'ach zaczeliśmy wykorzystywać DLC które wcześniej nie było na tyle atrakcyjne aby wydawać na nie pieniądze a te pojedyncze osoby które jednak się na to zdecydowały musiały by grać same.
-
Może to głupie, ale uważam że można znaleźć prośrednie rozwiązanie. Przede wszystkim nie wyobrażam sobie dzielenia serwererów na te z DLC Łódź, bo jak wyjdą (o ile wyjdą) inne dodatki ze scenerią to jak to zmierzają ogarnąć? Dla każdego DLC oddzielny serwer? No dramat. Według mnie Łódź (i inne DLC) powinno być na ogólnodostępnych serwerach z dostępem dla wszystkich graczy z tym że ci gracze który DLC nie posiadają widzieliby tylko uproszczoną wersję scenerii z teksturami o bardzo niskiej jakości.
-
Czy lokomotywa EP09 powinna pojawić się w SimRail?
Rafał replied to Shuriken_'s topic in Dyskusja [Tryb jednoosobowy]
Dodanie każdego elementu zawartości to dobry pomysł, z tym tylko że ta gra boryka się obecnie z wieloma innymi problemami które powinny być skończone / poprawione zanim będzie się myślało o dodatkowej zawartości. -
O ile generatory klatek są pomocne i fajnie że istnieją to moim zdaniem nie w tym rzecz aby używać ich w 1080p aby otrzymać te minimum 60fps.