-
Posts
49 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
1
Other groups
SimRail
Playtests
Early Access
Rogaleqq last won the day on December 19 2024
Rogaleqq had the most liked content!
Reputation
25 ExcellentRecent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
-
Ja pomimo tego, że mam 1050ti i5 7400 i 20 gb ramu to gra przed używaniem LS też działała w miarę. Wiadomo były to niższe ustawienia ale nie miałem jakiś przycinek czy innych podobnych rzeczy. W zasadzie to nie trzeba a bardziej zależy od osoby. Dla mnie LS to pomoc w większości produkcji jakie gram, bo wiadomo, lepiej się gra w 60 fps czy 70 niż 30
-
Jakich opcji najlepiej używać w LS? Chodzi mi głównie o rodzaj skalowania i jego tryb
-
No u mnie w miarę działa, tylko że czasami potrafi zamrozić grę całkowicie i wtedy muszę kliknąć przycisk z logiem windowsa żeby pokazał się pasek zadań i wejść do gry jeszcze raz (nie jest ona wyłączona, ani resetowana bo w tle cały czas jest dźwięk). U mnie za to nie działa reshade XD. Niezależnie po jakim scenariuszu, czy jako dr czy maszynista zawsze crashuje mi simraila i wyrzuca do pulpitu, a szkoda bo bez niego gra wygląda trochę blado
-
Swoją drogą kojarzy ktoś ostatni wpis o programie Lossless Scalling? Widziałem go gdzieś niedawno, ale z tego co widzę nie ma go już na forum
-
Przed aktualizacją wychodzącą z EA miałem ten sam problem. Grając z reshadem wyświetlał się crash silnika unity niezależnie od serwera czy typu pojazdu. Po 13.12 było lepiej, lecz dzisiaj znowu wszystko wróciło do "normalności". Dodam, że nie mam włączonych tysiąca efektów a tylko jeden, który zmniejsza jasność, pozwala zmienić kontrast i podbić kolory. Poniżej załączam loga SimRail_log_2024-12-19_22-27-42.txt
-
Przejmując dragona w Grodzisku Mazowieckim stałem na boku. Po ustabilizowaniu się sytuacji ruchowej został wyświetlony sygnał S10a (ten 60km/h, następny vmax) ruszyłem więc, lecz w dragonie nie działał wyświetlacz DMI od ETCS, nawet po minięciu wskaźnika W ETCS 8 "wjazd w obszar ETCS poziomu 2". W dodatku HUD cały czas wskazywał dozwoloną prędkość 13 km/h EDIT: zrobiłem weryfikację plików na steamie i nie pokazało żadnego błędu w sprawdzanych plikach SimRail_log_2024-12-18_23-49-02.txt
-
Wiadomo, naprawy bugów są ważniejsze niż malowanie kabiny danego pojazdu, ale dlaczego by nie wprowadzić takiej zmiany gdy sytuacja się ustabilizuje 🙂
-
Swoją drogą to nie wiem co jest trudnego aż tak w po prostu przemalowaniu kabiny już stworzonej i zaprogramowanej. Może czepiam się zbytnio detali, ale chciałbym naprawdę żeby to co można ogarnąć w miarę szybko było zrobione i przypominało oryginał
-
Dział moderski wewnątrz gry
Rogaleqq replied to Avokado Gaming's topic in Sugestie usprawnień [Tryb wieloosobowy]
Nie tylko tras, taboru również 🙂 -
Obecna wersja w grze przedstawia stan na rok 2015, gdzie faktycznie wyświetlacz był ulokowany pod kabiną. Patrząc na zdjęcia to już w 2016 roku jego położenie zostało zmienione. Od tamtego czasu jest on nad kabiną sterowniczą. U góry zdjęcie z SimRaila, a poniżej ze strony Ilostan Pojazdów Trakcyjnych
-
Z tego co pamiętam kiedyś był już na tym forum poruszany temat kabiny ww pojazdu. Obecna wersja w grze jest zielona, jak w cargowskich EU07 lub ET22. W rzeczywistości jest ona szara. Jako, że sceneria z tego co wiem stylizowana jest na 2018 rok to sprawdziłem jak wtedy prezentowała się kabina tej lokomotywy. Poniższe zdjęcie pochodzi ze strony Ilostan Pojazdów Trakcyjnych i zostało wykonane w 2017 roku. Sądzę że lepiej byłoby, aby również w grze była ona szara
-
Przy wyborze scenerii do gry w trybie singleplayer wszystkie mają opisy po polsku, lecz sceneria Kraków ma go po angielsku pomimo polskiego języka ustawionego we właściwościach na steamie