Jump to content

Obwarzanek

Member
  • Posts

    30
  • Joined

  • Last visited

Other groups

Early Access Playtests

Reputation

25 Excellent

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. I tu się pojawia zjawisko znane z pewnego symulatora, jak wiemy nie od dziś teoria a praktyka na kolei się mija. Powiem tak ze niektórzy kierownicy skrajają numer pociągu do 3 ostatnich cyfr i wychodzi zamiast 55308 gotów to 308 gotów, i co odsuniesz tych wszytkich kierpców od czynności? Tak juz jest nikt nie robi z tego problemu ważne aby było zrozumiałe dla obiorcy. Nie popieram metody 3 ostatnich cyfr, lecz jaka jest różnica czy będzie 12201 gotów do odjazdu czy tak jak w instrukcjach Pociąg nr 12201 gotów do odjazdu? jak i maszynista będzie prawdopodobnie zamykać drzwi po tym jak usłyszy tylko 12 lub wgl pociąg nr. I tak dostaje sygnał chorągiewką czy nawet ręką xD.
  2. Nie chwalę tylko ktos mi to zasugerował aby mi się nie nudziło, więc odpowiedziałem No i widzisz nie kazdy ma czas na planowane eventy, ja zamknięcia robię bardzo spontaniczne. Nie kazdy musi planować zamknięcie bo moze akurat wrócił z pracy (nawet jakos ISEDR) i chce sobie akurat teraz zamknąć tor i super. To już jest problem braku regulaminów i poziomu wiedzy niedzielnych graczy. Oczywiście ze tak, i osobiście mi to by problemu nie robiło, chcesz to tak jedz. Z takim defektem na CMK to jak napisałeś szybki bok i koniec.
  3. Ale to wy macie problem xDD, a na PL1 go nie bedzie
  4. A może bo jej nie ma :kekw: Abo do was dociera.... no tak Znów musze się powtarzać "bo chyba coś do Ciebie nie dociera jeszcze" żadnego toru nie zamknąłem od miesiąca 🙂, dziś to zrobiłem pierwszy raz. Mówisz ciągle o mnie ze powoduje korki, to powiedz gdzie i kiedy??? Zarzucasz mi cos czego nie robiłem. Podziwam tak bez dowodów. Sam siebie chyba mogę oceniać i nikt mi nie zabroni, i tak dla mnie moje zamknięcia są ok nie jakos super. No i super ze widzicie inną perspektywę nie wiem czy dobrą czy nie. Co do radia, to gadane będzie było i jest, szczególnie przy zamknięciach, racja czasem przesada w szczególności jak nie dotyczy to ruchu. I nadal poczekam na udowodnienie ze zamknięcia robie nieprofesjonalnie 😉
  5. Można to obrócic w drugą strone ze to do was nie dociera 😉 bo kazdy zawsze ma jakies przekonania bardzej lub mniej słuszne. No i tu się różnimy. Gram bez HUD-ów czasem prowadzę R146. Każdy ma inne poczucie nudy wiec nie próbuj mnie przekonać (w tej sprawie) Znów musze się powtarzać "bo chyba coś do Ciebie nie dociera jeszcze" klepanie przebiegów od A do B i to się jeszcze powtarza cykliczne jest po czasie nudzące, a tak to moge sobie tor zamknąć i już troche kombinowania. Znów musze się powtarzać "bo chyba coś do Ciebie nie dociera jeszcze" mi tam pasują zamknięcia wiec nie czuje potrzeby zmiany serwera i mogę je robić wszędzie tylko na PL1. A wy skoro nie chcecie miec zamknięć to idziecie na serwer gdzie ich nie moze byc. Poza tym masz jakiś dowód ze nie robię z głową tych zamknięć?? No chyba nie jeśli tak to możemy to wyjasnic, poza tym to nie dyskusja o mnie. Skoro będziecie na PL2/3/4... to nie narzekajcie ze są zamknięcia (raz z większymi utrudnieniami raz z mniejszymi). A jakie kryteria musi spełniać wymogi do nauki eventów? A wiesz moze czemu?? Masz jakieś pojęcie odnośnie organizacji ruchu itp? jak się układa rozkłady? W SR mamy dosyć napięty rozkład i nieprzystosowany pod zamknięcia. Nie wiem jak to było w Katowicach i jak jest, czy mają rozkłady pod korek czy nie. Krytyki nie widze tu odnośnie tego jak prowadzę ruch itp to jedno. A i to my mamy sie dostosować bo wy serwera nie możecie zmienić abyście nie mieli opóźnień.
  6. Róznica jest taka ze mi nic na PL2/3/4... nie przeszkadza i nie czuje potrzeby zmiany serwera. Na PL1 zapraszam tych co mają dosyć zamknięć (bo tam ich napewno nie będzie) Nie wiem gdzie sobie zaprzeczam, ale dobra. Póki nie ma regulaminów mogę robic co tak naprawdę chce, to nie oznacza ze nie chce aby były?? Naprawdę nie rozumiem. Tu chodzi o to aby co jakis czas cos urozmaicać a nie klepać w kolko to samo, sam czasem lubie posiedzieć na posterunkach gdzie nic sie nie robi, jednak jak juz gram w tego SR to chciałbym coś wiecej, bo zwykłe prowadzenie ruchu to mam w rzeczywistości. Odrazu mówię jestem w stanie bez zamknięć dyżurować (żadnego toru nie zamknąłem od miesiąca 🙂 Póki nie ma regulaminu to jest to tylko twoje mało znaczące zdanie, na szczęście nie ty piszesz regulamin. Co do tego ze nieudolnie pamiętaj zawsze działa to w 2 strony. Wystarczy ze maszynista WCJ do 5 minut i juz potrafi się sypać kolejne opóźnienie (szczególnie przy zamknięciu). Nie wiem czy kiedykolwiek myślałeś o tym nie zawsze cos zalezy od ISEDR. Jakbyś troche pomyślał to jak by kazdy komu zamknięcia nie pasują przeszedł na PL1 to ten serwer by był w TOP2 moze TOP3. To że ludzie nie dają rady sprawnie prowadzić ruchu to inna sprawa wymagająca innych rozwiązań Do organizacji takich zamknięć przydałaby się zawsze osoba nadzorująca (dyspozytor linowy) oraz narzędzia jakies dyspozytorskie (czego raczej nie będzie) Dopóki nie będzie regulaminu samowolka będzie i nic z tym nie zrobisz. A i ja teraz nie mogę zrobic losowo zamknięcia, bo ktos inny weźmie z mnie przykład?? W SR są i będą gracze co przyszli pograć w pociągi i będą robić kocioł. I mam dla ciebie rozwiązanie, w taki dzen idzesz na PL1 Samowolka tu jest od początku. Dlaczego? Już ci mówię bo na PL1 nie ma zamknięć, których nie chcecie. Poza tym chyba nie wazne na jakim serwerze będzie robione zamkniecie i zrobi opóźnienie będzie problem. Setki lat, ludzie robią regulaminy zasady, a nawet jest prawo. I nagle przychodzi jakis PrykStary i mówi ze regulamin jest nie potrzebny, bo wystarczy myśleć. No powiem rozbawiło mnie to.... Merytoryka chyba do was tez nie dociera, ale widzę ze sam przyjąłeś taktykę tylko z PL4, coś albo myślenie szwankuje albo nie wiem. Jest bardzo proste rozwiązanie na ten problem [PL1] 🙂 ale i tak wy będziecie swoje. Zgłaszanie zamknięcia na forum itp, a i widzisz tu już jest potrzebny regulamin, bo co jak nie zgłoszę??? Widzisz jednak te zasady są potrzebne Okej
  7. No jak umrze to umrze simrail to nie moje całe zżycie wiec jak nie będzie nikt grał to są jeszcze inne symulatory, jeszcze nikt się nie narodził aby każdemu dogodził. Nie kojarze od samego początku zamknięcia były na PL2 i okazjonalnie na innych serwerach. Skoro ktoś nie moze sie dostosować do mnie to czemu ja mam do kogoś??? A dwa mozna iść na PL1 tam zamknięć nie będzie i jakby kazda osoba która nie chce utrudnień poszła na PL1 to wydaje mi się ze PL1 byłoby w TOP2 serwerów. Dyskusje mozna zakończyć jednym zdaniem Jak ktoś nie chcę zamknięć to na PL1 jak chcesz miec zamknięci to idzesz na inne serwery ale sie licz z problemami, proste. J Tak samo nie rozumem jest PL1 gdzie nie mozna zamykać torów, ale i tak pójdziemy na PL2 czy inne i będziemy narzekać hur dur zamknięte tory, opóźnienia.
  8. To chyba twórcą powinno zależeć aby graczy przybywało a nie mi czy tobie.
  9. Co do tego 1 to nie do końca mój problem, chce stać to niech stoi. Co z tym Podolino to widać ze tu Podolino też czekało az towarowy wyciągnie
  10. Z tego co wiem problem jest o to ze one są i generują opóźnienia, i jakieś specjalne zgłoszenia ze na 30min zamknąć tor. I tu już trzeba wprowadzić regulamin, po coś to PL1 też jest.
  11. Zaprzeczam, czesto jeżdżę różnymi składami towarowymi osobowymi jak i pośpiesznymi, lecz bardzej mi chodziło z strony dyżurnego. Nie da się nigdy zrobić tak zamknięciach, aby nie bylo skutku w opóźnieniach szczególnie na LK4 czy LK1, bo rozkład jest na dwa czynne tory. Co do tego że ktoś wyjdze nagle z posterunku, i ma do tego prawo nikt mu nie zabrania. Każdy dobrze wie zeby zrobic kocioł nie trzeba wcale zamykac torów, co nie raz nam ktos pokazał. Oczywiście w prowadzeniu ruchu pociągów biorą udział również dyspozytorzy odcinkowi, których w SR nie ma i brakuje ja osobiście staram się na mapce "liczyć" kiedy pociąg będzie i czy dany przytrzymać czy nie. To że dyżurni nie współpracują z sobą to już problem społeczności i braku organizacji i regulaminów. Osobiście myślę za najpierw trzeba wprowadzić regulaminy. Tylko roznica jest taka ze na PL2 3.... można zamykać tory i nic nikomu nie mozna zrobić. A na PL1 nikt ci nie zamknie, i to nie jest tak ze zamknięcia są tylko na PL2. A i wam to nie pasuje
  12. Rozkład jest bardzo monotonny, prawie żadnych opóźnień itp. Więc robienie zamknięć jest zrozumiałe bo wrescie cos sie dzieje trzeba pokombinować troszeczkę, jeśli ktoś nie umie robić to nie powinien się za to zabierać tu się zgodzę. Niestety Jak mamy nie odsyłać kogoś kto nie chce zamknięć na PL1? Jak będzie serwer "pro" to też będziemy tak samo myslec? A co do zamknięć nieważne gdzie zrobisz to i tak będzie jakiś problem, bo coś się opóźni lub będzie większy korek. Nie chcesz zamknięć to PL1 jak chcesz to reszta serwerów tylko się licz z tym że opóźnienie moze być. Zawsze też mozesz isc na serwer gdzie jest mniej ludzi, tam raczej opóźnień dużych nie będzie. Powodzenia jak dla ciebie jazda torem lewym to też jest jakiś event. Sam eventem nazwał bym coś zorganizowanego z dyspozytorami linowymi no i zamknięciami. Narazie cała ta dyskusja jest trochę bez sensu.
  13. To jest kolej, tu zawsze cos wyniknie, a to ktoś wydłuży albo skróci. Nie da sie uniknąć opóźnień w tym systemie kolei. Co rozumesz pod pojęciem sztuczy zator?
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy