Jump to content

tomnord15

Member
  • Posts

    84
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Other groups

Early Access Playtests

tomnord15 last won the day on July 9 2023

tomnord15 had the most liked content!

Reputation

79 Excellent

Recent Profile Visitors

1659 profile views
  1. Z racji tego że zbliża się wydanie pełnej wersji SimRail. Mam pytanie. Czy błąd wskazany min. w tym poście został naprawiony? https://forum.simrail.eu/topic/8622-podkłady-dg-bk-sl/#comment-34694
  2. Przecież przed przejazdami są albo TOP-y albo w razie niesprawności a braku Top-ów są oznakowane przez wskaźniki w8, w9, d6, w14. A hud pokazujący ograniczenia można sobie zawsze wyłączyć. Wtedy jest realnie.
  3. W dalszym ciągu na stacji Bukowno jak i całym szlaku Sławków- Dąbrowa Górnicza Wschodnia w torze klasycznym są przesunięte podkłady podzłączowe, przez co w tym miejscu zamiast podkładu jest dziura. Błąd bardzo rzuca się w oczy. Uprzednio zgłaszany był 23.11.2023. Czy będzie to poprawione?zy i był zgłaszany już 23.11.2023 i nie poprawiono tego. Czy będzie to poprawione? SimRail_log_2024-04-23_16-47-48.txt
  4. To chyba jednak za rzadko tu zaglądam. Ale to dobra wiadomość, że jednak ten tor doświadczalny będzie.
  5. Nie będzie żadnego toru doświadczalnego w Żmigrodzie. Już o tym pisano. Nawet został usunięty screenshot z któregoś Sneak Peek.
  6. Banować takich bez żalu czy litości. Nie będzie jakiś oszołom psuł zabawy normalnym graczom. Nie podoba się, psujesz zabawę innym to wypad na singleplayer. A tak nawiasem niektórzy, jeśli nie będzie żadnej reakcji ze strony administracji podchwycą takie idiotyczne zachowania i będą tak robić. Polacy nie należą do zbyt inteligentnego narodu i jeden głupek zazwyczaj jak małpa kopiuje bezmyślnie negatywne rzeczy od drugiego.
  7. Proste. Wprowadzić karę bana za wykolejenie 3 razy w ciągu trzech dni na kilka dni i skończy się robienie jaj. Sygnalizacja kolejowa na semaforach jest prosta jak drut i można nauczyć się jej w jeden dzień. I nie ma żadnego tłumaczenia że nie umiem. I nie pobłażać. Nie umiesz to się naucz w singlu.
  8. Otóż tak szafy dwie są uruchomione, nawrotnik w tylnej kabinie B na wyłączony gdyż inaczej jednostka nie ruszy. Żadne lampki w kabinie B nie działają. Chyba że kabina jest aktywna i nawrotnik ustawiony na przód lub tył. Pantografy są podniesione obydwa tylne. A pomimo tego wagon silnikowy B nie ciągnie. Wlaśnie w trybie multiplayer jest ok. SimRail_log_2023-12-24_22-49-59.txt
  9. Nawrotnik ustawiam na naprzód II. A uruchamiam tak. Wchodzę do kabiny prowadzącej i daję nawrotnik na neutralną pozycję. Uruchamiam w szafie nn włącznik baterii, oraz odblok różnicowego- zarówno w pierwszej jak i drugiej szafie nn. Idę do prowadzącej aktywuję kabinę, włącznik radiotelefonu, podnoszę pantografy, załączam wyłącznik szybki, przetwornicę i sprężarkę. Daję nawrotnik na naprzód II luzuję ręczny i gotowe. Czyli musiałbym uruchomić pojazd również z kabiny B?
  10. Jechałem wiele razy EN57 czy w trakcji pojedynczej czy podwójnej i różnicy nie ma żadnej w przyspieszaniu. Żadnej. A tak nawiasem zrobiłem test przy 110 km/h 2xEN57 oraz EN71 i po prawej pokazuje dokładnie taki sam prąd w dwóch jednostkach. Więc ewidentnie jest coś nie tak. Nie może być tak żeby ezt EN71 o mocy 1160 kW pobierało taki sam prąd jak ezt EN57 o mocy 680 kW. Chociaż niby na dolnym zdjęciu dotyczącym EN71 pasek ten niebieski od prądu niby jest krótszy. To i tak EN71 wolniej przyspiesza niż słabszy EN57. A przecież EN71 skonstuowano specjalnie dla linii górskich dla których EN57 były za słabe. Ale tu może jest mój błąd. Zrobię test przy jednej EN57 i pokaże wynik. Edit: zrobiłem test EN57 pojedynczy oraz EN71 z multi i różnica jest spora o ile EN57 pokazuje dokładnie taki sam prąd jak 2xEN57 oraz EN71 to w multi prąd pobierany przez EN71 jest podwojony czyli taki jak powinien być. Trzecie zdjęcie EN57 a czwarte EN71 z multi. Dodatkowo nie działają wcale lamki oporów rozruchowych w kabinie prowadzonej A czy przy ustawieniu nawrotnika na neutral czy na wyłączonym w kabinie B. Próbowałem też wpisem cold false uruchomić scenerę z już włączonym EN71 i to samo. Wygląda na to że EN71 w trybie multiplayer ma właściwą moc i pobór prądu. SimRail_log_2023-12-24_13-23-31.txt SimRail_log_2023-12-24_14-31-25.txt
  11. A czemu miałaby być różnica skoro dwa ezt połączone razem powinny przyspieszać tak jak jeden. W końcu mają wtedy dwa wagony silnikowe.
  12. Wstawiłem sobie w singlu EN71-005 i rzeczywiście bardzo słabo przyspieszał przy nawrotniku ustawionym na szybszy rozruch. Oczywiście obydwa człony silnikowe uruchomione prawidłowo i odhamowane. I otóż nie wiedzieć czemu nie we wszystkich sceneriach to występuje. Np. Na multi EN71 przyspieszał prawidłowo i szybciej niż EN57. SimRail_log_2023-12-23_19-33-55.txt MissionData.zip
  13. Otóż gdy próbuję podmienić skład z EN57 na EN71 w scenariuszu ściągniętym z tego forum skład nie pojawia się, ale gdy podmienię na jakikolwiek inny skład wagonowy to jest ok. W logu jest błąd dotyczący tego EN71. SimRail_log_2023-12-23_18-17-35.txt
  14. Testując te scenariusze znalazłem ciekawy błąd. Otóż przy zmianie któregokolwiek EN57 na EN71 za pomocą pociąginator 6000 żaden z EN71 nie pojawia się, ale gdy zmienię na skład wagonowy z lokomotywą to problemu nie ma. Czy może ktoś to potwierdzić?
  15. W zimie na torze pojawia się biała pokrywa z którą to pociąg nic nie robi. Przy przejeździe nawet z dużą prędkością nic się nie dzieje i ona nadal jest tak jak była. Jest to zupełnie nierealne: SimRail_log_2023-12-10_12-25-19.txt
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy