Jump to content

firleju

SIMRAIL Team
  • Posts

    44
  • Joined

  • Last visited

Other groups

SimRail Playtests Early Access

Reputation

44 Excellent

1 Follower

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Zostało poprawione. Wejdzie przy najbliższym update serwerów.
  2. A na kanale dewów się zastanawiamy skąd ten pan ma informacje... A tak dla potomności - aktualizacja będzie opóźniona, gdyż jest regres w ostatnich zmianach i musi być naprostowane zanim opuści dział testerów.
  3. Wskaźnik W24 będzie już się wygaszał wraz z wygaszeniem Sz, tak jak powinien.
  4. Train was sent by another player, not the AI.
  5. Błędy urządzeń SRK są celowo wyłączone, gdyż większość użytkowników sobie z nimi nie radziła.
  6. This track is not electrified and is used only for rides to local branches. So now is closed for use.
  7. dKO używamy PRZED podaniem Sz. Użycie umożliwia po przejeździe pociągu użycie przycisku KO.
  8. Na żółto oznaczona jest droga ochronna. Jest do odcinek toru za semaforem, który jest kontrolowany podczas przebiegu w związku z brakiem zachowania wymaganej odległości pomiędzy semaforem kończącym przebieg a kolejnym obiektem (semaforem, rozjazdem, wykolejnicą, itp.) Jak najbardziej można podać przebieg wydłużający taki z drogą ochronną pod warunkiem, że przebiega on w całości przez tą drogę. W tym przypadku od semafora D do C2 da się podać przebieg. Osobną kwestią jest, że przebieg kończący się na semaforze C2 także posiada drogę ochronną a ponadto w tej drodze zawarte jest zamknięcie przejazdu 300.015. Stąd też podanie przebiegu P -> C2 będzie możliwe o ile odcinek za semaforem C2 będzie wolny oraz przejazd 300.015 będzie zamknięty.
  9. Which server?
  10. Dzień dobry, Dziękuję za zgłoszenie. Wygląda, że przejazd utwierdza się z nieprawidłowym odcinkiem izolowanym. Będzie poprawiane.
  11. We are aware of this problem, working on it.
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy