-
Posts
46 -
Joined
-
Last visited
Other groups
SimRail
Playtests
Early Access
Reputation
44 ExcellentRecent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
-
Dodanie dźwięków związanych z blokadą liniową
firleju replied to abuszko's topic in Sugestie usprawnień [Tryb wieloosobowy]
Urządzenia komputerowe luźno bazują na systemie w którym w rzeczywistości też nie ma dźwięku żądania blokad liniowych. -
Problemy z przebiegami przez więcej niż jeden semafor zostaną rozwiązane. Natomiast przebiegi przez semafory P1 - P4 zawsze należało ustawiać najpierw od semafora na szlak a potem do tego semafora. Takie zachowanie jest wymagane na większości stacji z takimi semaforami. Natomiast objawiło się to z powodu ww. błędów w przebiegach, gdyż wcześniej ustawianie od razu na szlak automatycznie ustawiało wszystkie przebiegi "od końca".
-
tymonkochaniaczek started following firleju
-
Odwołanie zwolnienia przebiegu po zamknięciu toru
firleju replied to DriverPl's topic in Archiwum zgłoszeń
Zostało poprawione. Wejdzie przy najbliższym update serwerów. -
Naprawione
-
A na kanale dewów się zastanawiamy skąd ten pan ma informacje... A tak dla potomności - aktualizacja będzie opóźniona, gdyż jest regres w ostatnich zmianach i musi być naprostowane zanim opuści dział testerów.
- 60 replies
-
- 12
-
-
-
[EN] Community EDR (Timetable screen for dispatchers) v2.0
firleju replied to DeadlyKungFu.Ninja's topic in WWW Applications
-
Brak informacji o rozpruciu rozjazdu
firleju replied to klawinsky's topic in Zgłaszanie błędów (tryb wieloosobowy)
Błędy urządzeń SRK są celowo wyłączone, gdyż większość użytkowników sobie z nimi nie radziła.- 5 replies
-
- 13
-
-
-
-
-
Pociąg przejechał a zajętość toru została
firleju replied to xarrek1's topic in Zgłaszanie błędów (tryb wieloosobowy)
dKO używamy PRZED podaniem Sz. Użycie umożliwia po przejeździe pociągu użycie przycisku KO. -
Na żółto oznaczona jest droga ochronna. Jest do odcinek toru za semaforem, który jest kontrolowany podczas przebiegu w związku z brakiem zachowania wymaganej odległości pomiędzy semaforem kończącym przebieg a kolejnym obiektem (semaforem, rozjazdem, wykolejnicą, itp.) Jak najbardziej można podać przebieg wydłużający taki z drogą ochronną pod warunkiem, że przebiega on w całości przez tą drogę. W tym przypadku od semafora D do C2 da się podać przebieg. Osobną kwestią jest, że przebieg kończący się na semaforze C2 także posiada drogę ochronną a ponadto w tej drodze zawarte jest zamknięcie przejazdu 300.015. Stąd też podanie przebiegu P -> C2 będzie możliwe o ile odcinek za semaforem C2 będzie wolny oraz przejazd 300.015 będzie zamknięty.
- 1 reply
-
- 8
-
-
-
-
Which server?