Jump to content

czubone

Member
  • Posts

    20
  • Joined

  • Last visited

Other groups

SimRail Playtests Early Access

Reputation

14 Good

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Proponuję rozdzielić czas odjazdu (patrz: białe kółko z godziną) od wskazań semafora - przypisać czas odjazdu pod innym klawiszem funkcyjnym. Dotychczasowe rozwiązanie jest niewygodne, w szczególności jeśli stawiamy na większy realizm w odniesieniu co do samej specyfiki jazdy. Mając na uwadze fakt, iż gra jest w fazie rozwoju, a godziny odjazdu czasami nie pokrywają się ze sobą, osobne okienko podglądu wydaje się być rozwiązaniem koniecznym.
      • 2
      • I disagree
      • I agree
  2. Wow! Nigdy wcześniej nie widziałem tych screenshotów, ale jak dla mnie wygląda to ultra-realistycznie.
  3. Uważam, że gra naprawdę dużo traci na speedtree. Wcześniej wyglądała o niebo lepiej. Teraz jest trochę jałowo, drzewa są mocno powtarzalne i rozmazane, a cienie wg. mnie nieco gorsze - widać dużą obręcz wokół pociągu. Jestem przeciwnikiem rozwiązań podobnych do tych z TSW. Twórcy produkcji od lat nie są w stanie rozwiązać podstawowych problemów związanych odległością rysowania i zwiększeniem naturalizmu, ale oczywiście trzymam kciuki za implementację pór roku.
  4. Dlaczego pod względem graficznym wersja gry z wczesnym dostępem jest bardziej uboga w szatę roślinną, występują różnice w wyglądzie budynków itd.? Odnoszę wrażenie, że w przypadku playtestów wyglądało to zupełnie inaczej. Wystarczy porównać sobie dwa przystanki osobowe: Dąbrowa Górnicza Pogoria (platytesty) i tę samą Pogorię, ale z wczesnym dostępem. W przypadku tej drugiej widać zupełnie inny image. Jest bardziej ubogo, mało tego - szata roślinna ma gorszą jakość, nawet przy najwyższych ustawieniach. Nie rozumiem skąd ta zmiana i dlaczego nie zaimplementowano do gry wersji z playtestów - jest ona znacznie lepsza i przyjemniejsza dla oka.
  5. Chodzi mi tylko i wyłącznie o połączenia lokalne realizowane przez EZT-y (patrz Pesa Elf).
  6. W godzinach popołudniowych środowisko symulatora jest zbyt jasne. Widać to w szczególności wewnątrz kabiny, z kolei w widoku z zewnętrznej kamery jasność jest nieco niższa i wygląda to bardziej naturalnie.
  7. Myślę, że minęło min. 10-15 minut. Odkryłem też, że dokładnie ten sam błąd pojawia się w przypadku przejechania S1.
  8. Na większych sceneriach ma to sens - w rzeczywistości zazwyczaj są one [posterunki] obsługiwane przez kilka osób. Chodzi też o to żeby nie generować opóźnień. Przełączanie w TDku jest mało intuicyjne i męczące, to fakt. Szybkie przełączanie może odwzorowywać grupę osób pracujących w tym samym miejscu.
  9. Dopisujcie w komentarzu, postaram się na bieżąco uzupełniać. Podkłady kolejowe zmieniające barwę na zieloną/czerwoną. Budynki zmieniające barwę na zieloną/czerwoną/białą. Zbyt duża jasność grafiki. Znikające obiekty. Zniekształcony sygnał RP1 dla EP07/Pesa Elf. Zniekształcone dźwięki napełniania i spuszczania powietrza z cylindrów EP07. Zniekształcone dźwięki hamowania i luzowania dla Pesa Elf. Szalejący kran hamulca EP07 po zmianie okna w Windows 10. Boty blokujące szlaki w przypadku wybrania złej ścieżki. Naliczanie ujemnych punktów za prędkość na Haslerze (brak założenia marginesu błędu). Kolorowy cień światła semafora (orb) podążający za szybą pociągu po jego minięciu. Zbyt krótki LOD. Brak możliwości regulacji zakresu ustawień grafiki (odległość rysowania itd.).
  10. Odkryłem dlaczego błąd się pojawia. Po zmianie karty na inną (w trybie okno) i jeśli nań znów wrócimy - wtedy hamulec głupieje i "lata". Żeby przywrócić kran hamulca do normalnego działania trzeba wcisnąć "ctrl" na klawiaturze; odkliknięcie w grze nic nie pomoże. To jest jedyna metoda.
  11. Dodać skrót klawiszowy dedykowany dla oświetlania pulpitu. To rozwieje część wątpliwości.
  12. Dodanie skrótów klawiszowych w trybie dyżurnego ruchu dla: obsługi ekranu monitora pulpitu / ekranu zatwierdzania godzin przyjazdów / telefonu (tzw. szybkie przejście)
  13. Dodanie skrótu klawiszowego dla czatu ogólnego np. w postaci klawisza "/" (słownie: ukośnik) ułatwiłoby i przyśpieszyło rozgrywkę.
      • 1
      • Like
  14. Dodanie flag (narodowości) dla poszczególnych serwerów językowych w trybie multiplayer - pomogłoby to graficznie urozmaicić i niejako zrobić listę serwerów bardziej czytelną.
  15. Po wejściu do symulatora mikrofon raz działa, raz nie działa (przetestowane na dyżurce). Błąd jest niezwykle dziwny i zmusza do korzystania z czatu... a czasami w trakcie rozgrywki zwiesza się przycisk komunikacji i nie działa.
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy