Jump to content

error723

Member
  • Posts

    8
  • Joined

  • Last visited

Other groups

SimRail

Reputation

2 Neutral
  1. Kolego, ty się tym pod windowsem bawisz?
  2. Mógłbyś coś więcej? Masz komunikację w dwie strony?
  3. Temat z tego co rozumiem wałkowany od dawna, bo o ile my, gracze, jesteśmy odsyłani do instrukcji kolejowych, to przecież symulator (gra) nie odzwierciedla w 100% tego, co możemy nazwać jako prowadzenie ruchu kolejowego. Proponuję, by powstała jasna instrukcja, mówiąca w jaki sposób ma być przyjęty/odprawiony pociąg przez dyżurnego i chciałbym, by pomysły, które tutaj się pojawią, zostały zweryfikowane przez osoby mające praktykę w prowadzeniu ruchu, ale także znające ograniczenia symulatora. Dlaczego chciałbym by coś takiego powstało? Liczę, że po stworzeniu konkretnego algorytmu dla dyżurnego, który będzie jasno określać kolejne kroki, które należy wykonać by prawidłowo przyjąć/odprawić pociąg, pozwoli twórcom na implementację XP dla dyżurnego. Uważam, że algorytm sprawdzający powinien zwracać wartość true/false - czyli dostaję XP tylko jeśli wykonałem wszystkie kroki przewidziane w instrukcji (ten warunek pozwoli na wymóg pełnego stosowania zasad). Wspomniane XP można by "zarabiać" na każdym serwerze, ale początkowo (a być może docelowo) miałoby zastosowanie tylko na jednym serwerze, gdzie przypadkowe osoby, mające zabawę z psucia innym gry, nie mogłyby już przejąć nastawni. I jest to pewnego rodzaju wersja serwera PRO, o którym tyle już napisano, ale w innym kontekście. Nie chcę by na serwerach było więcej moderatorów, chcę by systemowo dać możliwość tym, którzy chcą, grania podług określonych i klarownych zasad. Jeśli jest taka możliwość, proszę by moderator zbierał pomysły i je przypinał na górze, lub zbierał zaraz pod tematem, tak by osoby z praktyczną wiedzą mogły od razu je weryfikować.
  4. I jeśli chodzi o API, to się mogę podłączyć od strony c/c++.
  5. Dzięki za podrzucenie linka. Dobrze wiedzieć, że nie jestem jedynym, który chciałby komunikacji w dwie strony.
  6. Podbijam, sam zabrałem się za stworzenie własnego manipulatora i patrząc na ten wątek, wystarczy mi informacja, że jest planowane wystawienie API do dwustronnej komunikacji (i jeśli ma być to w postaci biblioteki, to proszę, udostępnijcie także dla linuxa).
  7. Właściwie to wystarczy mi informacja, że przewidujecie możliwość wystawienia API lub nie. No i kwestia zakresu hexów łapanych przez wasze API przy komunikacji z klawiaturą.
  8. Jak w tytule, buduję własny moduł sterowania, który będzie służył mi zamiast klawiatury i mam w tym temacie pytanie, czy jest możliwość by zostało wystawione jakieś API do pełnej komunikacji dwukierunkowej? Chciałbym wyciągać takie informacje jak: zadana prędkość na tempomacie, SHP, aktualnie pobierany prąd (A), czy inne pierdoły, takie jak choćby sygnał, że jest włączony tempomat. Wiem, że jest to zupełnie nadprogramowe, ale jeśli macie moduł, który za to odpowiada, to może jest możliwość wystawienia API bym mógł to spiąć u siebie? Drugie pytanie tyczy się zakresu znaków, jakie są przyjmowane przez API kontrolera. Mogę to testować i na pewno po iluś godzinach będę miał całkiem spory zestaw, ale jeśli jest opcja, to proszę o podanie zakresu znaków HEX jaki jest obsługiwany - znacznie uprości mi to pracę. Pozdrawiam.
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy