Jump to content

jumps

Member
  • Posts

    152
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    11

Other groups

SimRail Playtests Early Access

jumps last won the day on June 3

jumps had the most liked content!

Reputation

302 Excellent

Recent Profile Visitors

2410 profile views
  1. Dopiero teraz miałem okazję chwilę pograć i przetestować nowy update. Ogólnie Kraków i wiele zmian bardzo na plus, fajnie to wyszło, natomiast ponowię pytanie które pojawiło się już wcześniej w tym wątku - gdzie byli testerzy? Uruchamiam grę i łapię na PL2 kibla z Krakowa do Sędziszowa. I tu już problemy, na połowie stacji na trasie gra nie zalicza postoju, chyba że podciągnę naprawdę do samego końca peronu. Postój zalicza dopiero gdy tył takiego pojedyńczego kibla będzie już w połowie peronu. Serio nikt tego nie zauważył? Skończyłem trasę i idę na dyżurkę. Przy wpisywaniu numerów pociągów zmieniają się kamery, odpala się EDR itd. Niezależnie czy pisze się na czacie czy do innej dyżurki. Jedyny sposób żeby ręcznie wpisać numer pociągu to skorzystać z numpada, a co jak ktoś takowego nie ma? Ja rozumiem, że testerzy pewnie grali z botami więc nie pisali ręcznie numerów pociągów, ale błędy tego typu powinny być załatane hotfixem na wczoraj. Rozkład też ma całą masę błędów (przynajmniej na Zawierciu) - od hotelowych jadących w środku dnia, kończąc na tym że większość składów w kierunku Góry Włodowskiej ma rozkładowy postój na torze pierwszym, co w teorii wymusza zwolnienie do 40km/h zarówno na wjeździe jak i wyjeździe oraz przeplatanie się z ruchem z naprzeciwka bez żadnego powodu. Panowie, te błędy zauważyłem sam w ciągu pierwszych 2 godzin gry. Jeśli tak duże błędy ukazuja się po tak krótkim czasie grania, to odnoszę wrażenie że nikt tej gry przed wydaniem nie testował, bo nie wiem jak można tyle rzeczy przeoczyć. I pomijam już w tym poście jakieś mniejsze bugi, które znalazłem w tym czasie jak zbugwane tekstury, latajace okna czy niedziałajace filtrowanie nastawni po poziomie trudności w menu.
  2. A ktoś coś mówił o trasie Katowice-Kraków przez Trzebinię i Jaworzno? Nie, sam sobie to ubzdurałeś. Przecież od początku była mowa że to będzie trasa Tunel-Kraków.
  3. Najlepiej powinni dodać kary umowne. Przy porzuceniu składu 5zł za każdy kilometr do stacji końcowej i blokada MP do czasu uregulowania płatności 😄
  4. Ale ja nie narzekam. Zwykłe spostrzeżenie, zwłaszcza że niektórzy się tu nakręcają i myślą że na jutro pojawi się całe Sródmieście. Dla mnie dobra zmiana, zwłaszcza że sam takie rozwiązanie proponowałem na forum jakiś czas temu 😉
  5. A jest wymodelowana czy scenariusz będzie się kończył na zachodniej i dalej bot? xd Jak część osób ma być niezadowolona to bym stawiał na to drugie
  6. Taka ciekawostka - ktoś na discordzie wyłapał, że wersja stacji Zastów pokazana na streamie różni się od tej ze screenów z czerwcowego sneak peeka. Wygląda na to że stacja została "cofnięta" do stanu sprzed modernizacji? Zniknął nowy peron, który został dobudowany w 2020 roku.
  7. Jakiś czas po premierze na jednej z map społeczności pojawił się na chwilę Białystok i Radom, także nie sądzę żeby to miało jakiekolwiek znaczenie. Nie wiem nawet czy twórcy map dodają te stacje ręcznie czy one są brane gdzieś z api?
  8. Jeśli grasz na tym samym koncie to level powinien się z automatu przenieść. Jest przypisany do konta Steam gracza a nie do kopii gry.
  9. Zostało dużo pracy? Zaraz minie rok od słynnego "1-3 months", przecież tam się chyba musiała cała sceneria missclickiem usunąć bo nie wiem jaki miałby być inny powód aż tak gigantycznej obsuwy xD
  10. Tu raczej problemem nie jest to że kolizje/wykolejenia są trudne do zaimplementowania, tylko ten sam powód dlaczego nie ma ich w takiej Forzie czy MSFS. Domyślam się że dodanie takiego Elfa do komercyjnej gry to nie jest coś co się robi od tak, tylko muszą mieć na to licencję od producenta i przewoźników. A im raczej zależy na tym, żeby ich pojazdy były przedstawiane w jak najlepszym świetle a nie jako rozbity wrak leżący gdzieś koło torów
  11. Może trochę offtop, ale kto wprowadza dane do systemów informacji pasażerskiej? Przykładowo skąd wyświetlacze na stacji wiedzą na którym torze wyświetlić dany pociąg (np. gdy wjeżdża na tor inny niż w rozkładzie). Dyżurny czy jest jakiś oddzielny pracownik który się tym zajmuje? Pytam bo serio nie wiem
  12. Na 99% jak kiedyś sprawdzałem to były też na tych z innymi lokomotywami. Może coś zepsuli
  13. Jeśli nie masz DLC to przy każdym niedostępnym składzie jest odpowiednia ikonka, a zamiast przycisku "Graj" jest "Zakup zawartość" czy coś takiego.
  14. Ogólnie chodzi dobrze, w trakcie jazdy stałe 75fps ale raz na jakiś czas potrafi przyciąć w trakcie jazdy podczas doczytywania scenerii. Mocne spadki występują u mnie prawie zawsze przy wjeździe na większe stacje, czyli te w Warszawie oraz Katowice. Zauważyłem natomiast, że gra potrzebuje się "ustabilizować" czyli prawdopodobnie coś tam w tle jeszcze jest doczytywane po uruchomieniu gry. Np. gdy wejdę na jakikolwiek skład lub nastawnię to przez pierwsze 30-45 sekund po wczytaniu gry mam takie ściny, że praktycznie nic się nie da zrobić i dopiero po upływie tego czasu się to jakoś stabilizuje. Gra zainstalowana na SSDku więc wątpie że to wina dysku, ale mój sprzęt ma już swoje lata i z najwyższej półki też nigdy nie był (i5-10400, rtx2060, 16gb ram), więc jak na taką specyfikacje i tak chodzi całkiem nieźle. Gram na wysokich z niektórymi ustawieniami podbitymi na ultra.
  15. Tak tylko przypomnę że to dyskusja na temat roadmapy/gry a nie miejsce do spełniania się jako mocno przeciętny stand-uper
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy