Jump to content

ZimnySobi

Member
  • Posts

    20
  • Joined

  • Last visited

Other groups

SimRail Playtests Early Access

Reputation

28 Excellent

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Witam, U mnie również 4 scenariusze i 4 wyrzucenia do pulpitu - wczoraj memory magnament niebieski ekran i mocne zakończenie gry. ///Jeśli zrzut ekranu pokazuje 16gb to była zmiana na 32gb. SimRail_log_2022-12-18_16-19-46.zip
  2. Witajcie, Przejechałem cały pełny scenariusz aż do Sosnowca Głównego - wszedłem sobie po odczytaniu waszych odpowiedzi na Łazy Łc i oto efekt. Nawet dziurę znalazłem w obj. Zmieniła się ciut specyfikacja, na 32gb ram więcej, dodaję również log. Log_2022-12-15_18-50-31_part1.zip
  3. Witam, Znalazłem problem z Zespołem trakcyjnym ELF. 1. Hamujemy skład. 2. Zmieniamy kierunek jazdy (tył) 3. Zadajemy Zadajnikiem jazdy moc, skład rusza do tyłu. 4. Bez całkowitego zatrzymania zmieniamy kierunek jazdy (do przodu) a zespół nadal podąża do tyłu. Przycisk piasecznicy resetuje pozycje kursora w lewy górny róg.
  4. Witam, Proszę o rozważenie możliwości oddalenia się na większą odległość od składu w celu przejścia się pieszo szlakiem kiedy zbyt długo wyświetlany jest sygnał S1. W tej chwili stoję na szlaku i nie mogę podejść do składu który stoi przede mną aby sprawdzić jaki jest powód zatrzymania, nie widzę również jaki sygnał ma wyświetlony i czy w ogóle. W celach testowych sam "ficzer" może być przydatny.
  5. Jest również problem graficzny, napisy znikają na wszystkich przyciskach - natomiast zostają na górnej części tej blokady "C" oraz dolnej jedno-toru. Problem ten występuje po kilku wejściach na różne serwery i wyjściu z nich - max 4 razy i problem się pojawia. Log_2022-12-10_20-53-30_part1.zip
  6. Witam, Miałem przed chwilą sytuację iż AI zignorowało S1 na Semaforze odstępowym - 28xxx niestety AI przejechało S1 wskazywane przez pomocnika - sam semafor był "ciemny" nie wskazywał żadnego sygnału. Ale jedna już dziś sytuację taka miałem gdzie wyłączyłem AI i podczas jazdy trafił się również taki kwiatek. Log w załaczniku. Log_2022-12-10_20-53-30_part1.zip //update ; Problem również występuje w przypadku przejechania S1 przez gracza - załączony AI nie zmienia położenia nastawnika jazdy na "0" i rusza w pętli mimo S1.
  7. Panowie to pyknijcie restart tego serwera, bo na nim nikt ani nic już nie pojedzie ani nie wyjedzie do godziny 00:00... mało tego póki AI nie radzi sobie z ruchem to warto by powrócić do ustawień restartów co 3-4h.
  8. Witam, całe Zawiercie na UA1 stoi od godziny 18:30 - jak widać nie wiele trzeba było aby wszystko się wyłożyło. Tam gdzie ELF stoi obok EP07 pantograf wystaje po za obrys trakcji (szerokość)
  9. Problem ten występuje po kilkukrotnym łączeniu do serwera za trzecim lub czwartym razem wywala właśnie drzewa, zielone pola z roślinnością znikają, opisy semaforów w trybie dyżurnego na pulpicie również. Problem jest ściśle powiązany z drzewami i roślinnością jedno i drugie znika, wyłączenie całkowite gry i ponowne jej uruchomienie naprawia problem. //Podkłady wróciły - wszystko jest okej ale sam problem z drzewami etc. nadal sie powtarza. Pełny osprzęt AMD.
  10. Czemu nawiązujemy do TD'ka w tym miejscu ? SimRail jest grą wczesnego dostępu a TD2 absolutnie taką grą nie jest, nieudolność TD2 polega na tym że występują w godzinach szczytu odstępy po 3-5 min między rozkładami w stacjach węzłowych, 4-5 min opóźnień kilku składów wiąże się z paraliżem kilku nastepnych stacji. Siedzieliście kiedykolwiek na dyżurce w TD2? Osobiście mam 2200 składów wyprawionych i używanie jednej stacji jako łącznika dla pozostałych 30 kilku to słaby pomysł, mając na uwadze obłożenie i słabe umiejętności poniektórych nawet i początkujących dyżurnych nijak nie umywa się to wszystko do SimRail'a. Gram 3ci dzień z rzędu jak do tej pory problematyczne było ominięcie Zawiercia - dziś przejechałem przez Zawiercie 3 razy, nie hejtujcie bo konstrukcja i założenie obu symulatorów jest bardzo ale to bardzo różne, nie ma tutaj wybrednych użytkowników którzy chcą rozkłady na 30 min - rozbijając tym samym wjazdy i przyjazdy na następnej docelowej stacji. Nie ma też dyżurnych którzy mają w poważaniu zasady wysyłając składy przed czasem i tak słabej przepustowości szlaków 2>2 i 1>1 lub 1>3 bądź 2>3 - 3>3. Nie ma również administracji która hmmm.... nie wiem wypada przemilczeć bo to takie Polskie.... spędziłem w SimRailu 3 dni i na prawdę ani przez moment nie doświadczyłem takiej irytacji jaka może spotkać w TD2 - sumarycznie tyle co błędów uniemożliwiło mi grę w SimRail'u to równie dobrze wystał bym się pod semaforem w TD2. Nie oczekujcie od gry która przechodzi dopiero pierwszy test hurtowy cudów.
  11. Mając przewagę w znajomych będzie można wywalić każdego z scenerii obok i obstawić tam "swojego" rozwiązanie przez głosowanie nie jest żadnym rozwiązaniem.
  12. Witam, Na pulpicie kostkowym stacji Łazy Łc po wyświetleniu sygnału "Sz" na semaforze W2 składy AI ruszyły jeden za drugim, bez bezpiecznego odstępu między sobą. Instrukcja IE-4 mówi "wygaszenie sygnału zastępczego na semaforze nastąpi nie później niż po 90 sekundach" w tym przypadku, albo powinno to nastąpić natychmiast po minięciu semafora przez pierwszy skład, tak żeby AI nie wjeżdżało jeden za drugim. Może nie jestem "Alfą i Omegą" w urządzeniach sterowania ruchem natomiast warto by się zastanowić i przyjrzeć dość poważnie temu co AI robi podczas jazdy. AI powinny być zatrzymywane na semaforach odstępowych które wyświetlały by S1 jeśli odcinek przed AI był by zajęty.
  13. Witam, Losowo co kilka wysięgników animacja pantografu ślizgiem wyskakuje po za wysokość druta jezdnego.
  14. Witam, Wagon 1 klasy (jedna z kamer wewnętrznych) posiada prześwit w rogu dachu - przejściu korytarza. Log w tym miejscu chyba zbędny.
  15. Witam, Już po dłuższym czasie użytkowania pulpitu SCS widzę kilka rzeczy które są mało poręczne, a wręcz utrudniają. Okienko które jest widoczne na przestrzeni otoczenia z Składami które są widoczne ich numerami, izolacjami i semaforami na których stoją są małe, jednakowo znikają po przejsciu w pulpit z rozkładami jak i w pulpit SCS - okienko powinno być widoczne bez względu na to czy przechodzimy w pulpit z rozkładami czy SCS. Samo okienko powinno ponadto pokazywać obok numeru nick gracza - wiadomo by było czy skład towarowy dla przykładu kierowany przez AI można by dać na bok - czy jako gracza potraktować go bardziej priorytetowo. Nomen omen wiadomo jaka jest klasyfikacja składów i jak hierarchia wygląda natomiast - no jest to rzecz do zastanowienia. Stacja Sosnowiec Główny dla tego przykładu ma kilka wolnych torów jednak kilka z nich jest zajmowanych przez składy które kończą bieg i nie wiadomo co z nimi tak na prawdę począć. Przejdźmy dalej co jeśli dyżurny źle wyprawi skład bo może się tak wydarzyć, co wtedy ? Jak AI powinno się zachować jeśli zostanie źle wyprawione - jeździ i tak tylko do przodu podejrzewam, nie jest w stanie zrealizować "oblotu" samodzielnie żeby pojechać prawidłowo. Napisy przy "Odebraniu" polecenia utwierdzonego przebiegu są mało widoczne - ciemna zielona czcionka dość szczupła na ciemnym tle to zły pomysł. Czy zostanie jakoś to przerobione żeby AI było mądrzejsze w przypadku tzw. "fakapu" przez DR ? Lista składów tych które przyjechały i odjechały - nie ma możliwości zatwierdzenia rozkładu lub zapisania czasu przejazdu - nie reaguje to kompletnie, mało tego lista w żaden sposób nie wskazuje że ten rozkład został już popełniony i powinno to się odznaczać? znikać? Myślę że wyszukiwanie samych rozkładów było by już zbędne po numerze składu. Preferował bym nawet aby rozkłady były w jakiś sposób zespolone w jednym widoku SCS i Ekranu obok - zakładka "Ekran 1" i "Ekran 2" Również dyżurny nie ma opcji ręcznego usunięcia wagonów które w jakiś sposób stoją na torach bocznych niepodłączone do żadnego składu - mogą podczas wzmożonego ruchu bardziej przeszkadzać niż jak stanowić jakąkolwiek wartość.
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy