-
Posts
45 -
Joined
-
Last visited
Other groups
SimRail
Playtests
Early Access
Reputation
26 ExcellentRecent Profile Visitors
1725 profile views
-
Barszczyk started following Automatyczne otwieranie okien w EN57/71 , Regulator natężenia oświetlenia przyrządów ED250 , Snop światła we mgle and 7 others
-
Ostatnio pojawiło się sporo fajnych zmian w oświetleniu, które można przetestować w wersji NEXT. Jak już są prowadzone prace przy oświetleniu to, myślę, że warto zwrócić uwagę na pewien szczegół i jak jest możliwość to coś z tym zrobić, aby snop światła we mgle był także zależny od przyciemnienia reflektorów. Na ten moment snop światła jest stały, zależny od gęstości mgły, a przyciemnianie reflektorów nie ma na niego żadnego wpływu. Obecnie w SimRail: Pełne światła: Światła przyciemnione: Poniżej przykład z innego symulatora: Pełne światła: Światła przyciemnione:
-
A cóż to za lament, proszę Pana? Mamy czekać? Tak, właśnie tak! Cierpliwość to cnota – nie wada. Tylko dziecko chce wszystko „na już”, a tu mówimy o projekcie z ambicją wieloletnią, nie o instant-zupce z mikrofali!
-
Szanowny Panie, Opamiętania! Tak! Właśnie tego potrzeba, zanim zaczniemy snuć katastroficzne wizje i wieszczyć koniec, który jak wiadomo wedle różnych "proroków", już miał się dawno dokonać. Twierdzenie dziś, że „ta gra umiera”, to jak mówienie, że teatr się skończył, bo kurtyna opadła po jednym akcie. To retoryka smutnych panów z piwnic pełnych zwątpienia, to śpiew defetystów, których zadaniem być może nieprzypadkowo jest sianie zniechęcenia. A my mówimy jasno: nie damy się wciągnąć w tę operację psychologicznego rozbrojenia! Gra żyje, rozwija się i ma się dobrze. Czasem przycichnie, czasem złapie oddech, ale to nie agonia, to nie koniec. To jest naturalny cykl, nie śmierć, a raczej... reset. A jeśli widzi Pan „upadek”, to może warto zapytać, komu na tym zależy? Kto sieje zwątpienie? Wzywam więc do trzeźwości osądu, do pokory wobec faktów i do wiary nie ślepej, lecz rozumnej w potencjał, jaki jeszcze drzemie w tej grze. Bo jak mawiali starzy mistrzowie: "Jeszcze się nie zaczęło na dobre!".
- 31 replies
-
- 10
-
-
-
-
-
Pomimo aktywowania opcji rozmycia ruchu w ustawieniach graficznych, efekt ten nie jest widoczny podczas rozgrywki.
-
[next] Różowe tekstury budynku MWP
Barszczyk posted a topic in Zgłaszanie błędów [Tryb wieloosobowy]
W okolicy przystanku Warszawa Powiśle widoczne są różowe tekstury na budynku Muzeum Wojska Polskiego . Problem dotyczy okien oraz napisu na fasadzie budynku. S: opoczno_warszawa_grochow_terrain_x246_z436, P: (126422.00, 111.77, 223250.10), R: (18.32, 217.53, 0.05) -
Barszczyk changed their profile photo
-
Proponuję dodać opcję w ustawieniach, która umożliwiłaby wyłączenie redukcji dźwięków otoczenia podczas komunikacji radiowej w scenariuszach. Dzięki temu podczas komunikatów nadawanych przez radiotelefon dźwięki pojazdu i otoczenia nie byłyby automatycznie ściszane. Zachowanie pełnego tła dźwiękowego zwiększyłoby realizm, poprawiłoby immersję oraz wrażenia z rozgrywki, a także lepiej by oddawało rzeczywiste warunki pracy maszynisty.
-
- 2
-
-
Przy ustawieniu metody skalowania na Nvidia DLSS występuje odbicie światła od szyn jednak po wyłączeniu metody skalowania i ustawieniu wygładzania krawędzi na TAA odbicie światła od szyn już nie występuje. Co ciekawe przy przełączeniu wygładzania krawędzi na SMAA znowu można zauważyć odbicie światła od szyn, a po przełączeniu ponownie na TAA widać jak te odbicie światła się pojawia, ale od razu zanika. Gram na GeforceNow z pakietem Ultimate (RTX 4080) SimRail - The Railway Simulator 2024.12.14 - 00.14.59.21 (online-video-cutter.com).mp4
-