Jump to content

Quentis

Member
  • Posts

    76
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

Other groups

Early Access Playtests

Quentis last won the day on October 22 2023

Quentis had the most liked content!

Reputation

114 Excellent

Recent Profile Visitors

1719 profile views
  1. Z EZT miło byłoby z Dartem (Flirty jakoś wizualnie kłują mnie w oczy), a co do lokomotyw to obowiązkowo EP09, ewentualnie Griffin w dwóch wariantach, jedno- oraz dwusystemowe. Brakuje co prawda jeszcze zmodernizowanych Elfów czy Impulsów. Proste gdybanie. Każdy by chciał zobaczyć, ale wykonanie tych modeli i zaimplementowania ich fizyki i dźwięków, to nie lada wyzwanie. Zobaczymy, czas pokaże, co zaprezentują nam Twórcy 🙂 Chociaż była gdzieś wstawka, że może rozkręci się współpraca z KD, więc może impulsy następne?
  2. Jak wygląda stabilność Twojego łącza internetowego? Może to ma coś wspólnego z kwestią rozłączenia z dosyć przeciążonym serwerem. W jakiej skali masz ping na serwerze PL2?
  3. @Artemis_Simrail2 Pierwszy lepszy troll napisałby "Jak zrobisz, to beNdzie" (Matko jak to w oczy kłuje [sarkastycznie dodane, więc proszę nie uważać tego za obrazę, bądź szydzenie). Drogi autorze powyższego wątku, takie sprawy dogaduj proszę z autorami projektu, oznaczonymi sygnaturą "Zespół SimRail" zawartą pod nickiem, bądź w zakładce "Administracja". Ponadto, wykonanie modeli wspomnianego przez Ciebie taboru, jest co prawda możliwe, jednakowoż kosztowne i pracochłonne. Z tego momentu przywracam do pierwszego zdania. Dodatkowo, trzeba znać schematy danych maszyn, najlepiej prosto od producentów maszyn, aby dopilnować jak najdokładniejszego dopracowania i odwzorowania danej maszyny, gdzie nie wspomnę o kwestiach "audio", czyli praca silników, hamowania i ogólnych dźwięków słyszalnych z kabiny maszynisty, o fizyce nawet nie wspominając. Wszak, każda z maszyn ma inną charakterystykę pracy. Kwestie umowne między firmami lub spółkami, są prawdopodobnie (chociaż mogę się mylić) poprzedzone udziałem osób (być może urzędników w postaci notariuszy), co wiąże się z dodatkowym kosztem. Sam pomysł fajny, ale jak wyobrażasz sobie wykonanie takiego pomysłu, co chcesz do niego wnieść, jak chcesz w tym od siebie pomóc? Obecnie wszyscy skupiają się na fakcie, aby wejść w wersję pełnej wersji, wraz ze wszystkimi zaplanowanymi przez Twórców niespodziankami i dogodnieniami. Reasumując, osobiście uznaję wątek za banalny i nie wnoszący nic znacznego w społeczności. @Domin92 Z całym szacunkiem przyjacielu, niemniej jednak jedyne dotychczas DLC, oczekujące premiery to "Cargo Pack". Oczywiście trochę mnie boli zaplecze, że muszę płacić za coś w symulatorze, który nie jest do końca ukończony (za który i tak zapłaciłem, żeby w ogóle grać), by uzyskać dodatek, niemniej jednak chodzi mi o to, żeby nie wymyślać dodatkowych "pierdół". Jedni chcieli by Bydgoszcz, inni Zakopane, a i już ktoś o Kołobrzegu gdzieś smarował. Na spokojnie. Co do edytora, to generalnie ma to być edytor tras, definiując intencje twórców. A nie edytor taboru, chociaż o tym nic nie wiadomo. Nie wiadomo również jakie niespodzianki szykuje nam Zespół SimRail. (Nawiasem mówiąc i tak mam ból przestrzeni pod plecami, że płacenie za DLC do nie ukończonego projektu to strzał prosto w....piłki golfowe)
  4. Panowie, wystarczy użyć klawiszów funkcyjnych (począwszy od F1 do bodajże F6), poza tym, klawisz "G" całkowicie eliminuje HUD. W momencie usłyszenia "trzasku" w radiotelefonie, wystarczy włączyć odpowiedni klawisz funkcyjny, aby widzieć okienko czatu. Po co tak komplikować i wprowadzać zbędne modyfikacje, które suma sumarum nic nie wniosą dla innych? Co do ukrywania kursora, jak najbardziej jestem za 🙂
  5. W niektórych miejscach, mimo minięcia wskaźnika W6b, przy podaniu sygnału Rp1, punktów nie nalicza, a za niepodanie sygnału dostajemy -10pkt (błąd był zgłaszany). Dotyczy się to zwłaszcza szlaku Sprowa-Kozłów i Tunel-Olkusz.
  6. W dniu dzisiejszym prowadząc (opóźniony, co prawda) MHE 54277, wyjeżdżając ze stacji Sosnowiec Południowy w kierunku R52, a dalej na szlak w kierunku Szopienic Południowych, zostałem przez bota (Sosnowca Głównego) wstrzymany na wjeździe w kierunku szlaku docelowego i zostałem przez bota dodatkowo opóźniony, gdyż On, w tym czasie wolał przyjąć pociąg 40158, który ma bodajże kategorię ROJ lub RPJ. Niemniej jednak opóźniony pociąg klasy MHE, bądź MPE winien mieć pierwszeństwo mimo swojego opóźnienia. Z tego co wiem, jest to pociąg wyższej kategorii, jednak jeśli się mylę, to proszę mnie z błędu wyprowadzić. Niemniej jednak, nie raz zdarza się, że na dyżurce, gdzie sąsiedni posterunek okupuje bot, lubi on wysłać pociąg z niższym priorytetem, nie bacząc na ewentualne opóźnienia, czy przyspieszenia w rozkładzie jazdy. SimRail_log_2024-02-01_01-56-12.txt
  7. Zauważyłem już w nie jednym pociągu, że pasażerowie "NPC" (jeśli już jakikolwiek powyżej dwóch osób do pociągu to jest to święto - bo ten ruch na peronach to troszeczkę mały 🙂 ) ulubowali sobie końcowe wagony w Naszym składzie. Nie wiem jak się to ma w jednostkach EZT, nie zwracałem na to uwagi, ale podczas dzisiejszej służby na 54277 ujrzałem dziwny przejaw niezdecydowania. Zatrzymując się na postój handlowy na stacji Olkusz, pasażerowie zaczęli kroczyć "jak żółw, ociężale" (ahhh pamiętam ten wiersz Tuwima ❤️ ) w kierunku końca pociągu. Poszli do końca składu, po czym zaczęli dreptać na początek składu. Oczywiście żaden z pasażerów nie wsiadł do pociągu. Ja jak głupi opóźniałem odjazd, bo chciałem pobawić się w rzeczywistość i czekać, aż wszyscy wsiądą do pociągu. Niestety nie pykło 😛 SimRail_log_2024-02-01_01-56-12.txt
  8. Prowadziłem dzisiaj pociąg na serwerze PL2, o numerze 54277. Miałem nieplanowany postój na przystanku Sosnowiec Dańdówka, z przyczyny iż szlak jednotorowy był zajęty z Sosnowca Południowego w kierunku Dańdówki. Przechadzając się kamerą, zauważyłem, że pasażerowie jak gdyby nigdy nic, wchodzą i wychodzą sobie do/z wagonów. Według rozkładu, ten pociąg nie ma tam postoju, więc teoretycznie, żaden pasażer nie powinien ani wsiąść, ani wysiąść z tego składu, gdyż postój miał charakter techniczny, a nie handlowy. Poniżej logi + jedyny screen jaki zdołałem uwiecznić. SimRail_log_2024-02-01_01-56-12.txt
  9. Podejrzewam, że wraz z nową aktualizacją lub ewentualnym DLC, czy też może nadejściem pełnej wersji, obsługa ekranów pokładowych w Traxxach i Dragonachh zostanie wdrożona. Spekulowałbym, że wspólnie z wdrożeniem systemu ETCS do symulatora. Panie kolego, słabo Ci wychodzi sarkastyczne, tudzież miejscami ironiczne zachowanie względem innych użytkowników. Jeśli nie pasuje...no cóż powiedziałbym po "jebzdzidowemu kropka pe el". Niemniej jednak zachowam nieco kultury i poproszę o zaznajomienie się z definicją "gra", oraz "symulator". I pomyśl proszę kilka razy zanim napiszesz coś, na czym sam się potykasz.
  10. Możesz podesłać chociaż filmik, lub rozjaśnić Nam co i jak robisz? Z tego, co napisałeś, niewiele możemy wskórać. Jaki to pociąg (kategoria i numer, oraz serwer o ile grasz MP). Mówisz o "prądzie wysokim", mamy rozumieć, że uruchomiłeś tzw. wysoki rozruch na pulpicie? Może nie do końca odhamował się skład? Może, błędnie odczytujesz manometry? Zbyt wiele odpowiedzi, na jedno - dość - bezsensowne zapytanie z Twojej strony. Na przyszłość napisz Nam szczegółowo co się dzieje z Twoim składem, dodaj logi, lub (i) materiały multimedialne przedstawiające Twój problem. Łatwiej będzie Nam je wspólnie rozwiązać 🙂
  11. Podejrzewam, że @GoppelPL chce przez to przekazać, że symulator kładzie duży nacisk na współpracę między graczami. Dobrym potwierdzeniem jest fakt, że dyżurowanie na singlu, otoczonym samymi botami, nie nauczy użytkownika radzenia sobie w różnych sytuacjach. Dlatego Goppel podkreślił, że gra tworzona jest głównie pod multiplayer. Przynajmniej sam to tak na logikę rozumiem. Opanowanie nastawni - fakt - nie jest proste, dlatego symulator nie pozwoli nam od razu stanąć nad pulpitem w Katowicach, tylko zaczynamy od małego posterunku. Co innego prowadzenie pociągu, znajomość szlaku, przepisów, wskazań na semaforach - to jest jak najbardziej obowiązkowe, nie wspomnę już o zaznajomieniu się ze sterowaniem, które różni się od innych znanych Nam symulatorów. Wraz z nabraniem doświadczenia, zwiększamy swoje "umiejętności". A współpraca dyżurnych w tym symulatorze, na prawdę potrafi zdziałać cuda. Nie wspomnę już o ciekawych i niespodziewanych sytuacjach, typowo role-playowych.
  12. U mnie nic się nie zmieniło i update raczej nie wprowadził żadnych zmian. Ale mogę się również mylić, co prawda. Kiedy jest noc w SimRail, gram w nocy przy zgaszonych wszelkich światłach trzecich i na prawdę nie zauważyłem żadnej różnicy. Zazwyczaj gram na serwerach z UTC+1, żeby grać o realnej porze dnia czy nocy. Korzystam z laptopa i na niezmiennych ustawieniach.
  13. A wiesz, nie zauważyłem, musiałbym sprawdzić. Może rzeczywiście dodano taki smaczek 🙂 Swoją drogą poprawię Cię, EU07, a nie 09 🙂
  14. Generalnie masz link: https://simrail.express/pl/ - ja sobie to odpalam w telefonie i podczas jazdy mam pełny podgląd rozkładu lub R307. Fajna opcja i aż chce się kupić tablet w pierwszym lepszym lombardzie i zamocować na stałe przy biurku. Zaznaczam, że dzisiaj (w większości przypadków), nie patrzy się już "na kartkę", tylko właśnie na elektroniczny typ rozkładu w tablecie. Na starszych typach pojazdów, pewnie dalej odwala się papierkową robotę. Ale spróbuj sposobu o którym wspomniałem. Nie pożałujesz. Może delikatny offtop, ale co do kilometrów, to fajnym zastosowaniem byłoby wyświetlanie na bieżąco sumy przejechanych kilometrów przez gracza na Hasslerze i/lub wyświetlaczu w kabinie maszynisty. to byłby sztos.
  15. Pojazdy botów jeżdżą ze złym oświetleniem. Podczas jednej sesji wyłapałem nawet 5 pociągów poruszających się z oświetleniem "Pc6" lub "Tb1". Idzie trochę zgłupieć widząc tak oznakowany pociąg na szlaku. Wstawienie logów jest raczej zbędne. Nie zauważyłem żadnej zależności.
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy