Jump to content

Stele

SIMRAIL Team
  • Posts

    640
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

Other groups

SimRail Playtests Early Access

Stele last won the day on January 6 2024

Stele had the most liked content!

Reputation

431 Excellent

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. AKP-4E used in EU07 and other old locomotives has rise speed of 6-12s, depending on the pressure. Newer 160EC, 8s. In game all move to max height in 6.(6)s so they are even a bit too fast compared to reality. It is a problem irl too. Rapid changes in wire height are a base for speed limit. In game those gradients might not be correct in some places where viaduct model or road do not match real dimentions perfectly and wire must go lower to prevent clipping.
  2. Podkolorowana emisyjnosc pomaranczowych lampek. Wszystkie swiecily na czerwono.
  3. @BrejSki Jakie ustawienia graficzne miałeś? Motion blur i antyaliasing głównie. Nie mogę zduplikować takiego smużenia.
  4. Not much can be done with how unity lights work with our global setup if we want to keep the desk and timetable lit. Changing source cone radious moves it a bit further from emitter so top of the screen isn't as overburned.
  5. Wiem. Po prostu rysunki i zdjęcia jakie miałem zawierały jedynie pojedynczy ślizg a potem poszła copypasta pantografu do reszty taboru. Zrobienie nowego ciągle kołacze się z tyłu głowy. Ma ktoś rysunek i/lub zdjęcie z bliska (czyli zdemontowanego albo siedząc na dachu) podwójnego ślizgu by to zrobić ładnie?
  6. Dodałem miganie guzika przy spełnionych warunkach i odwróciłem warunek kabiny na nieaktywną.
  7. Porównałem z EU07 i na oko świeci gorzej, ale parametry światła i flary są takie same.
  8. @PL_Andrev Jaki pojazd jest na screenie? Końcówki powinny mieć flary widoczne z daleka tak samo jak światła czołowe.
  9. Dodałem jeszcze MCO, TCU i trakcję ukrotnioną, bo również nie były zapięte. Część panelu nadal nie działa z braku symulacji odpowiadających jej przekaźników, ale dolny rządek i mam nadzieję wszystko sterowalne z kabiny, działa.
  10. Aktywacji kabiny nie mamy zaimplementowanej... Ba, w nieaktywnej nie wiem czy zareaguje na wciśnięcie guzika. Przy testach osłony sprzęgu na stówkę włączałem przy aktywnej kabinie. Nie mamy również migania guzika przy spełnionych warunkach.
  11. What key/switch behaves like that for example? I tried some added in that commit and they worked fine on my end. Their implementation also looks the same at a glance.
  12. I can't replicate it in any of them. Positions are set in wheels and levers properly and it works in game. Fast move is not hardcoded to shift and by default only works with left shift.
  13. I've loaded it to up 200%. Shovel itself gets some garbage scale data on every pickup, but those are numbers on seventh place decimal and stay constant while shoveling. Coal itself is a bit more susceptable, getting something on sixth place decimal. Still not something that should be noticable by eye. And its not cumulative between shoveling movements. Scale is not touched by script there. All that comes from floating point errors in unity matrix math.
  14. To jaki to jest model wagonu? Tyle tych modernizacji było, że ciężko się połapać co modelarz miał na myśli nie siedząc w temacie. Pewnie opis w lokomotywownie też do zmiany będzie?
  15. Istotnie nie było binda na żadnym guziku ani dźwigni. Przypięty jako toggle do prawego grzyba, tak jak w 22we.
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy