-
Posts
642 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
4
Other groups
Stele last won the day on January 6 2024
Stele had the most liked content!
Reputation
431 ExcellentRecent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
-
Silnik ma limit klipów grających na raz. Może to też być ograniczone sprzętowo. Widzę jedną różnicę w konfigu ładowania dźwięków między nimi, oprócz liczby pozycji. Zobaczymy czy uda mi się zduplikować ten efekt w pierwszej kolejności, bo wg opisu przestawianie tej flagi w ciemno może mieć odwrotny efekt. Nie, ta opcja nie ma nic do rzeczy z ilością klipów grających na raz. Nie mogę też zduplikować problemu lokalnie w edytorze. Liczba odtwarzanych jednocześnie klipów jest ustawiona na 32. Podobno wybierane są najgłośniejsze jeśli liczba jest przekroczona.
-
I'm not an author of those skins, but it feels like deliberate choice. All liveries have differend decal mesh and those stickers use separate uv space. If author watend to use flamable sign there, he'd just use existing one. I looked over photos of dozen tankers and couldn't find one with blank red or black sticker though.
-
Pantograph animation movement speed to slow
Stele replied to T_cave's topic in Bug reporting [Multiplayer]
AKP-4E used in EU07 and other old locomotives has rise speed of 6-12s, depending on the pressure. Newer 160EC, 8s. In game all move to max height in 6.(6)s so they are even a bit too fast compared to reality. It is a problem irl too. Rapid changes in wire height are a base for speed limit. In game those gradients might not be correct in some places where viaduct model or road do not match real dimentions perfectly and wire must go lower to prevent clipping. -
Podkolorowana emisyjnosc pomaranczowych lampek. Wszystkie swiecily na czerwono.
-
Przezroczyste wycieraczki w ED250
Stele replied to BrejSki's topic in Zgłaszanie błędów [Tryb wieloosobowy]
@BrejSki Jakie ustawienia graficzne miałeś? Motion blur i antyaliasing głównie. Nie mogę zduplikować takiego smużenia. -
Not much can be done with how unity lights work with our global setup if we want to keep the desk and timetable lit. Changing source cone radious moves it a bit further from emitter so top of the screen isn't as overburned.
-
Wiem. Po prostu rysunki i zdjęcia jakie miałem zawierały jedynie pojedynczy ślizg a potem poszła copypasta pantografu do reszty taboru. Zrobienie nowego ciągle kołacze się z tyłu głowy. Ma ktoś rysunek i/lub zdjęcie z bliska (czyli zdemontowanego albo siedząc na dachu) podwójnego ślizgu by to zrobić ładnie?
-
Brak możliwości załączenia trybu parking w ED50
Stele replied to Wulkan's topic in Zgłaszanie błędów [Tryb jednoosobowy]
Dodałem miganie guzika przy spełnionych warunkach i odwróciłem warunek kabiny na nieaktywną. -
ED250 - panel sygnalizacji świetlnej
Stele replied to KOlorowy's topic in Zgłaszanie błędów [Tryb wieloosobowy]
Dodałem jeszcze MCO, TCU i trakcję ukrotnioną, bo również nie były zapięte. Część panelu nadal nie działa z braku symulacji odpowiadających jej przekaźników, ale dolny rządek i mam nadzieję wszystko sterowalne z kabiny, działa. -
Brak możliwości załączenia trybu parking w ED50
Stele replied to Wulkan's topic in Zgłaszanie błędów [Tryb jednoosobowy]
Aktywacji kabiny nie mamy zaimplementowanej... Ba, w nieaktywnej nie wiem czy zareaguje na wciśnięcie guzika. Przy testach osłony sprzęgu na stówkę włączałem przy aktywnej kabinie. Nie mamy również migania guzika przy spełnionych warunkach. -
the new keybinds don't respond to the first trigger
Stele replied to Gazz292's topic in Bug reporting [Multiplayer]
What key/switch behaves like that for example? I tried some added in that commit and they worked fine on my end. Their implementation also looks the same at a glance. -
Ty2: coal on shovel graphical glitches
Stele replied to schmusegewürzkatze621's topic in Bug reporting [Singleplayer]
I've loaded it to up 200%. Shovel itself gets some garbage scale data on every pickup, but those are numbers on seventh place decimal and stay constant while shoveling. Coal itself is a bit more susceptable, getting something on sixth place decimal. Still not something that should be noticable by eye. And its not cumulative between shoveling movements. Scale is not touched by script there. All that comes from floating point errors in unity matrix math.