Tak czytam te argumenty o Północnej części kraju w SimRail i zastanawiam się nad jednym... Jaki to w tej chwili ma sens?
Wszystko co w tej chwili powstaje w SimRail będzie można prędzej czy później połączyć. Odcinek za odcinkiem i Łódź będzie można połączyć choćby z Częstochową. Od Sędziszowa pójść w stronę Kielc, Skarżyska, Radomia. Za Radomiem w Czachówku choćby w lewo na Tarczyn, Mszczonów i łączymy z Puszczą Mariańską czy CMK. Itd, itp. Takie tworzenie ma jakikolwiek sens, a nie pierdyknięcie Trójmiasta z czapy bo ktoś tam mieszka i bardzo by chciał. Czas i ogrom pracy IMO bez sensu dla całokształtu w SimRail.
Tu padają też Koleje Mazowieckie i kierunek na Wołomin, Tłuszcz i Małkinię. Tak, kultowa trasa dla Warszawiaków, ale jest wiele, wiele bardziej potrzebnych odcinków w około aglomeracji Warszawskiej żeby można było także Cargo pchnąć. Wspomniane przez @PL_Andrev pójście przez Gołąbki, WGT, Gdańską na Warszawę Pragę i WPT ma sens po stokroć większy niż walanie się po Wołominie.
Mam nadzieję, że twórcy szybko, wolno czy w żółwim tempie będą taką wizję realizować, a nie trasy porozsiewane od czapy.