Jump to content

Stele

SIMRAIL Team
  • Posts

    610
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

Other groups

Early Access Playtests

Stele last won the day on January 6

Stele had the most liked content!

Reputation

407 Excellent

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Odpięte źródło sygnału w kabinie B było. Pewnie się odkleiło przy przeróbkach pod etcs i nikt nie poszedł zobaczyć.
  2. Strange that nobody noticed it before. Maybe font or how it's handled got changed recently. I reduced font size a bit and readjusted them.
  3. Trochę się naszukałem przyczyny. Szyby są dwuwarstwowe. Bazowe szkło plus efekty pogodowe. Wszystkie materiały były jak trzeba, ale kontroler deszczu miał podpiętą złą warstwę dla bocznych okien statycznych i nadpisywał bazowe szkło swoim materiałem. Problem tyczył się wszystkich zezowatych siódemkowatych.
  4. Odsunąłem punkt pomiaru wysokości do standardowej pozycji. Wyciągnąłem nieco animację wysiadania wysokiego. Wysiadanie wysokie i niskie były zamienione w kontrolerze, w lokomotywowni powinno odgrywać niskie. W każdym razie gracz nie wpada już do dziury. Problemu z odrzucaniem w EP08 nie umiem zduplikować. Po mojej stronie działa. :<
  5. Będzie zaktualizowany tutorial do EU07. Przepraszamy. Zasilacz znajduje się we wszystkich pojazdach z Radmorem, oprócz EN57. Tam jest zabudowany i włączony cały czas, zabezpieczony hebelkiem na pulpicie, z osobnymi zestawami na obie kabiny, więc jedynie trzeba włączyć ten hebelek by mieć zasilanie na manipulatorze.
  6. Czy wprowadziłeś dane do komputera ETCS przed ruszeniem?
  7. I've added that button at the end. It's unbinded by default and description in some languages is so long, it messes up keybinding menu. 😛
  8. It's even more visible with curtains in dispatcher boxes. Issue is that smoke effects are rendered in low resolution transparent pass thats hardcoded to happen after high resolution pass handling windows. Moving them to HD pass have major performance impact for me.
  9. World origin moves to player position every couple kilometers to keep float precission in check. Decals on reverser buttons float over 2mm above button. Radio screen and buttons does not have any conflicting geometry. Timetable is hard to measure as it's only attachment point in cabin, but at least in this point is floating visibly. Might have wrong angle as board is slightly sloped. Please show the video where it flickers.
  10. Wars miał ten sam problem na jednym końcu. Poprawione. Reszta wygląda ok.
  11. Korytarz był wymiarowy. Przedział pierwszej klasy miał węższy panel niż drugiej i stąd ta dziura. Przy okazji załatałem kilka dziur. między panelami sufitu korytarza. Bo tylko w pierwszej klasie był problem? Reszta wagonów wygląda ok na moje oko.
  12. Added missing lamps near entry, fixed emission of all in dining area. Whole series had problem with material used for lamps. It was shared with decal atlas using alpha and would not sort properly with windows, so most of them would not even render from the outside. Side lamps would be too expensive to add two dozen point lights but got emissive bulbs and continous bars for whole lenght of dining area that also light up celling a bit.
  13. Position in interior was correct. Fixed external mesh to fit.
  14. Dodane. Wydaje się działać dobrze. Inne typy przełączników mogą mieć podobny problem.
  15. Poprawione. Zmieniony skrypt guzików na obsługujący przytrzymanie.
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy