Jump to content

Recommended Posts

Posted

Witam... Ostatnio grałem w Listopadzie 2023 roku, mamy obecnie Grudzień 2024. Postanowiłem wrócić do gry po zaldewie roku czasu, zwłaszcza, że gra opuściła wczesny dostęp. Obecnie gra chodzi mi od 30 do 55 fps, zaś wcześniej chodziła na wysokich na spokojnie w 70-100 fps. Coś zostało popsute w trakcie wypuszczania gry? wymagania się zwiększyły od tamtego czasu?

  • Like 1
  • Sad 1
  • I agree 1
Posted

ogólnie ,to gra nie dość ze chodzi w 50-60 fps i za chiny nie chce wyżej, jakby coś ją blokowało, to są takie ścinki, że produkt jest niewgrywalny... Jakim cudem za EA ta gra chodziła jak torpeda, a teraz????

  • I disagree 1
  • I agree 1
Posted

U mnie też liczba FPS jest niska. Trochę pomaga tu zmniejszenie detali roślinności. 

Gęstość roślinności na min=25%

Odleglość rysowania roślinności 1500 można dać minimum, ale pusto się robi 🙂

Odległość rysowania trawy na min= 10%

Cienie roślinności wyłączone

Zwiększona odległość rysowania cieni wyłączone

Efekty wiatru roślinności wyłączone

W samouczku Ty2 z 40 paru FPS wzrasta na około 60-70.

 

Mój komp to:
i7-11700K

RX 6700 XT 12 GB VRAM

32GB DDR4 3200 MHz

dyski NVME

 

  • I agree 1
Posted
3 godziny temu, superbuster11 napisał(a):

U mnie też liczba FPS jest niska. Trochę pomaga tu zmniejszenie detali roślinności.

Oczywiście. Ale nie tylko to. Pamiętam, że zgłaszałem problem na EA - ilość FPS w Lokomotywowni zależała od tego jaką wcześniej wczytało się lokomotywę - wcześniej, czyli przed wczytaniem aktualnie pokazywanej. Dlaczego o tym piszę? Otóż na samouczku parowym mam takie wahania fps, że ciężko dojść od czego one zależą. Raz jak kamera patrzy na parę to mi spada ze 120 do 70, by za chwilę para nie miała żadnego wpływu na fps. Innym razem spada, gdy kamera patrzy na pociąg towarowy stojący na torze obok nas. Ale znowu - nie zawsze. Dziwne, bardzo dziwne. Nie wiem czy to kwestia Unity, czy jego wykorzystania.

Posted

W sumie w lokomotywowni widzę, od których lokomotyw również spadają FPSy. Przypomniałem sobie, że jak przed wyjściem z EA był któryś scenariusz ze składami AI, to FPS-y tak spadały że było to niegrywalne. 

Więc dodatkowo spadki FPS-ów mogą powodować inne składy/lokomotywy.

Posted
9 godzin temu, superbuster11 napisał(a):

Więc dodatkowo spadki FPS-ów mogą powodować inne składy/lokomotywy.

Wiesz, gra wykorzystuje jeszcze Directx 11, nie używają RT, FG, DLSS działa słabo, albo wcale - u mnie żadnych różnic w wydajności. Wybór odświeżania nie działa. To wiele mówi o tym tytule. Tym bardziej trudno spodziewać się wyciskania z GPU ostatnich soków.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy