Jump to content

Recommended Posts

Posted

Z tego co pamiętam kiedyś był już na tym forum poruszany temat kabiny ww pojazdu. Obecna wersja w grze jest zielona, jak w cargowskich EU07 lub ET22. W rzeczywistości jest ona szara. Jako, że sceneria z tego co wiem stylizowana jest na 2018 rok to sprawdziłem jak wtedy prezentowała się kabina tej lokomotywy. Poniższe zdjęcie pochodzi ze strony Ilostan Pojazdów Trakcyjnych i zostało wykonane w 2017 roku. Sądzę że lepiej byłoby, aby również w grze była ona szara

25061.jpg

  • Like 1
  • I agree 4
Posted (edited)

Według mnie powinni po prostu zrobić w oparciu o model ICkowej ósemki (chyba 013?) wariant "świnki" w stanie na czasy obecne; zezy, klima i niektóre detale. :classic_wink:

Edited by Muślinianka
  • Like 1
Posted
28 minut temu, Muślinianka napisał(a):

Według mnie powinni po prostu zrobić w oparciu o model ICkowej ósemki (chyba 013?) wariant "świnki" w stanie na czasy obecne; zezy, klima i niektóre detale. :classic_wink:

Swoją drogą to nie wiem co jest trudnego aż tak w po prostu przemalowaniu kabiny już stworzonej i zaprogramowanej. Może czepiam się zbytnio detali, ale chciałbym naprawdę żeby to co można ogarnąć w miarę szybko było zrobione i przypominało oryginał

Posted
24 minuty temu, Rogaleqq napisał(a):

Swoją drogą to nie wiem co jest trudnego aż tak w po prostu przemalowaniu kabiny już stworzonej i zaprogramowanej. 

To jest kilkadziesiąt tekstur do przemalowania - to  może nie jest problemem, ale należy w kodzie dodać kilka możliwości malowania środka, oraz możliwość wyboru / predefinicji. Pomysł jest bardzo dobry ale to są już zmiany w kodzie gry (a nie tylko tekstury), a to zajmuje trochę czasu. Po drugie to widzę że jest intensywna akcja łatania bugów, no i potrzecie pewnie będą chcieli potestować Łódź przed wydaniem, co by kaszany nie odwalić jak z Krakowem.

Także nie spodziewałbym się szybko wdrożenia tej sugestii. 

  • I agree 1
Posted (edited)
1 godzinę temu, PL_Andrev napisał(a):

To jest kilkadziesiąt tekstur do przemalowania - to  może nie jest problemem, ale należy w kodzie dodać kilka możliwości malowania środka, oraz możliwość wyboru / predefinicji. Pomysł jest bardzo dobry ale to są już zmiany w kodzie gry (a nie tylko tekstury), a to zajmuje trochę czasu. Po drugie to widzę że jest intensywna akcja łatania bugów, no i potrzecie pewnie będą chcieli potestować Łódź przed wydaniem, co by kaszany nie odwalić jak z Krakowem.

Także nie spodziewałbym się szybko wdrożenia tej sugestii. 

Wiadomo, naprawy bugów są ważniejsze niż malowanie kabiny danego pojazdu, ale dlaczego by nie wprowadzić takiej zmiany gdy sytuacja się ustabilizuje 🙂

Edited by Rogaleqq
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy