Simon_BKW Posted December 14, 2024 Posted December 14, 2024 Ich bin vor Biala und Sprowa nun vor beiden Signalen mit ETCS LVL 1 zum halten gekommen, nach umschalten beider Signale auf Grün die Bremsen gelöst und drüber gefahren. Dabei hat mir der ETCS Rechner eine EoA Meldung mit unerlaubten überfahren eines Haltzeigenedes Signales gegeben und ich durfte bis zum nächsten Block/Hauptsignal auf Sicht fahren. Beides ist auf DE3 im 1333 passiert. I came to a stop in front of Biala and Sprowa before both signals with ETCS LVL 1, released the brakes after both signals switched to green and drove over them. The ETCS computer gave me an EoA message with an unauthorized crossing of a stop signal and I was allowed to drive on sight until the next block/main signal. Both happened on DE3 in 1333. SimRail_log_2024-12-14_20-02-01.txt
SIMRAIL Team Admin BOT Posted December 14, 2024 SIMRAIL Team Posted December 14, 2024 Thank you for reporting this issue. A similar problem has already been reported by other users. Dziękujemy za zgłoszenie tego problemu. Podobny problem był już zgłaszany przez innych użytkowników.
Recommended Posts