Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Zakładam ten wątek tutaj, bo piszę sam, a dział dotyczy [Trybu jednoosobowego].

Zamiary

Wylanie umiarkowanego żalu, sypnięcie szczypty pochwał, a nawet porównanie z innymi używanymi przeze mnie nie tylko kolejowymi tzw. symulatorami - dla mnie to są gry. Nie znam się na pociągach, samolotach, samochodach wyścigowych; kupuję otoczkę, bo lubię sobie wyobrażać, że jestem maszynistą, pilotem, kierowcą wyścigowym. Liczy się dla mnie imersja, chociaż lubię też myśleć o tych grach, są realistyczne w jakimś tam stopniu, bo to może oznaczać, zmarnowałem czas nie na bzdury (hobby, zabawę), ale na zdobycie realnych umiejętności i teraz polecę samolotem, poprowadzę pociąg, umiem zapier!@#$%. Tak, tak.

Geneza

Zawsze lubiłem pociągi. Może dlatego, w wieku kilku lat trafiłem (w)czasowo do NRD, gdzie rodzice kupili mi dużo PIKO. Dzisiaj re-sentymentalnie spożywam w pobliżu mało używanych w mojej okolicy torów i gapię się na sporadyczne towary. Nie przypadły mi do gustu polskie cyfrowe klasyki (MaSzyna, TD), a też nie wszystkie niepolskie - mocno kiedyś ogrywałem TSW, mniej trochę TS, bardzo mocno `Run8`. Bo towary. Nie bez znaczenia w nadchodzących żalach: nie-po-kolei szczypta cywilnych flight simów (X-Plane), militarnych (DCS), gier o wyścigach (rFactor, ACC) czy innych z mianownikiem transport jak ETS czy SnowRunner.

Autodiagnoza