Kolejarz1982 Posted December 14 Posted December 14 Witam na poczatku chcialbym poweidziec ze trasa robi naprawde dobre wrazenie a teraz kilka bledow ktore udalo mi sie wylapac na pierwszym przejechaniu trasy: -Nie wyswietlajaca sie nazwy stacji ,nastawni czy kilometraz na znakach. -Brak Trakcji na stacji Bukwno oraz Katowice Zawodzie w Strone Katowic. -Ograniczenie do nieistniejacego zwolnienia do 20km/h dalej pojawia sie i znikaja podczas jazdy. -Ludzie wchodza i blokuja sie na obiektach. -Zdjecia przejazdem Kolejowym-Samochody wjechaly na przejazd po czym odrazu przewrocily sie na dach i wtopily w teksture. -Krzew przy wejsciu na schody na stacji Sosnowiec Poludniowy. -Migajace znaki stacyjne w zaleznosci usawienia kamery tak jak na zdjeciu na stacji Strzemieszyce.(cos jak migajace swiatla na stacji W-wa Centralna) -Stacje Bukowno i stacja Sosnowiec Kazimierz trzymaja pod semaforem wyjazdowym ZEW3 nie daje efektu trzeba poczekac okolo 3-4 min na podanie sygnalu. -80% znakow RP1 nie rejestruje zaliczenia znakow w sposob wizulany poprzez komunikat podczas jazdy. -Zaraz po zalogowaniu do scenariusza pojawia sie bardzo irytujacy buczacy dzwiek ktory pojawia sie i znika podczas calego scenariusza.
Kolejarz1982 Posted December 14 Author Posted December 14 Prosze o przeniesienie posta do Zglaszania bledow.
bart_dem Posted December 14 Posted December 14 2 godziny temu, Kolejarz1982 napisał(a): -Ograniczenie do nieistniejacego zwolnienia do 20km/h dalej pojawia sie i znikaja podczas jazdy. Moim zdaniem, akurat tego nie można zakwalifikować jako błąd. Zauważ, że to ograniczenie pojawia się zawsze około 1000 metrów przed przejazdem kolejowo-drogowym i tylko wtedy gdy rogatki jeszcze nie zostały opuszczone (ja sobie tak to tłumaczę) gra interpretuje to jako awarię rogatek i dlatego wyświetla ograniczenie jak najbardziej prawidłowo. Z chwilą opuszczenia rogatek ograniczenie znika. 1
IR45 Posted December 14 Posted December 14 Jest dokładnie tak jak pisze @bart_dem Związane jest to z tarczą ostrzegawczą przejazdową. Dopóki przejazd nie jest zamknięty i tarcza nie wyświetla sygnału zamkniętych rogatek to obowiązuje ograniczenie 20km/h
Tom_89 Posted December 14 Posted December 14 Nie wiem dokładnie kiedy te tarcze wprowadzono ale według krótkiej historii na stronie KŚ: https://www.kolejeslaskie.com/tarcza-ostrzegawcza-przejazdowa-do-czego-sluzy/ W latach 90. XX wieku wprowadzono Tarczę Ostrzegawczą Przejazdową (w skrócie TOP). Więc teoretycznie w takim scenariuszu na lata 80 nie powinno ich jeszcze być. 1
Kolejarz1982 Posted December 14 Author Posted December 14 1 hour ago, IR45 said: Jest dokładnie tak jak pisze @bart_dem Związane jest to z tarczą ostrzegawczą przejazdową. Dopóki przejazd nie jest zamknięty i tarcza nie wyświetla sygnału zamkniętych rogatek to obowiązuje ograniczenie 20km/h Jest to oczywiscie brak mojej wiedzy w tym temacie wiec sie dzisiaj czegos dowiedzialem wiec dziekuje za info 🙂
IR45 Posted December 14 Posted December 14 35 minut temu, Tom_89 napisał(a): Nie wiem dokładnie kiedy te tarcze wprowadzono ale według krótkiej historii na stronie KŚ: https://www.kolejeslaskie.com/tarcza-ostrzegawcza-przejazdowa-do-czego-sluzy/ W latach 90. XX wieku wprowadzono Tarczę Ostrzegawczą Przejazdową (w skrócie TOP). Więc teoretycznie w takim scenariuszu na lata 80 nie powinno ich jeszcze być. A to ciekawe i nie wiedziałem o tym 🙂 A więc faktycznie ograniczenie które zgłasza GUI na tej scenerii powinno być traktowane jako błąd. SimRail uczy i bawi 🙂
Kolejarz1982 Posted December 15 Author Posted December 15 Tak naprawde do jednej reczy moglbym naprawde sie przyczepic czego brakuje (oprocz trasa en57 za dnia do Sedziszowa) trasie Lata 80 to fakt ze tych latach torowisko na tym odcinku raczej nie byly bezstykowe wiec brakuje tradycjnego stukotu kol przejezdzajacych przez laczenia szyn. 3
Recommended Posts