Jump to content

Autopilot w Pendolino


Nikox

Recommended Posts

2 godziny temu, Nikox napisał(a):

Mam pytanie, dlaczego gdy wyłączam autopilota w Pendolino to za chwilę włącza mi się samo i tak cały czas nie da się prowadzić? Z góry dziękuję za informacje. 

najlepiej sobie wyłącz etcs odczekaj parę sekund  i potem przejmiesz sobie skład bez problemu

Link to comment
Share on other sites

W ogóle to w prawdziwym Pendolino autopilot działa trochę inaczej niż w Simrail. W realu po każdym zejściu nastawnikiem jazdy do zera trzeba w nim na nowo ustawić prędkość. Jest to bardzo upierdliwe i dlatego maszyniści PKP IC praktycznie w ogóle nie używają tempomatu. W Simrail po zejściu do zera (np. jazda bezprądowa) nie trzeba na nowo ustawiać tempomatu (może to i lepiej).

  • Like 1
  • Thanks 1
  • I agree 1
Link to comment
Share on other sites

Wszystkie ECTSowe lokomotywy tak mają. Dragon teoretycznie też.

Trzeba czekać aż AI uzupełni dane ECTS i dopiero,  gdy zatwierdzi aktywację ECTS. To wtedy deaktywować bota. Proste.

Można też wyłączyć ECTS przełącznikiem na tylnej ścianie kabiny ale dopiero jak wyłączy się bota. I wtedy można 250km/h jechać. CMK wytrzyma.

Link to comment
Share on other sites

50 minut temu, Arkadio40 napisał(a):

I takich graczy to specjalnie nie daje przelotu  to symulator , a nie Need For Speed

Oj tam, oj tam. Nie bądź taki surowy. 😉Widocznie ludzikom się nudzi długie oczekiwanie na wyjście z EA, więc szukają nowych atrakcji. Dobrze, że chociaż boty w nastawniach są bardziej pobłażliwe 🤭

PS. Wiesz jake Vmax Pendo osiągnęło na CMK? Zatem można przyjąć, że ktoś postanowił zasymulować sobie ten scenariusz 😊

Edited by qbahn
  • I agree 1
Link to comment
Share on other sites

Jakie 300m. 10m dopiero wtedy się aktywuje.

VMax jaki w singlu osiągnąłem to >300km/h. Bardzo łatwo. Można napisać funkcję lua która dodaje prędkości pociągowi 🙂

 

function SetSpeedPlus(add)
    PlayerTrainSet = RailstockGetPlayerTrainset()
    Log("Current speed: " .. tostring(PlayerTrainSet.Vehicles[1].vel))
    for k,v in pairs(PlayerTrainSet.Vehicles) do 
        PlayerTrainSet.Vehicles[k].vel = PlayerTrainSet.Vehicles[k].vel + add
    end 
end

 

  • Like 2
  • Confused 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy