Jump to content
Następne podsumowanie tygodnia pojawi się 07.12.2024 | The next summary of the week will be published on 07.12.2024

Recommended Posts

Posted
13 godzin temu, alekswilc napisał(a):

Narazie nie przewiduje takiej możliwości

A powiedziałbyś gdzieś można to edytować ręcznie?

Posted

ja mam mianowicie problem jadąc dragonem przed wjazdem w perony z prędkością 20km/h pociąg nagle się wykoleja 

Posted
2 hours ago, bartbus said:

A powiedziałbyś gdzieś można to edytować ręcznie?

ScenarioManifest.xml -> Scenario_Start_Time

  • I agree 1
Posted (edited)
45 minutes ago, Pabloo said:

ja mam mianowicie problem jadąc dragonem przed wjazdem w perony z prędkością 20km/h pociąg nagle się wykoleja 

W katowicach?

Edited by alekswilc
miiss
Posted

Za drugim razem scenariusz zadziałał gładko. Za pierwszym utknąłem pod semaforem na wyjeździe z Katowic, ale po ponownym załadowaniu scenariusza wszystko poszło sprawnie. Gdyby tylko można było wybrać EN71, byłbym wniebowzięty. Mimo wszystko moja dobra znajomość EU07 i trasy wciąż mnie zadowoliła.

I dziękuję za wspaniały tekst o palącej się nastawni. Uczynił mój dzień weselszym!

  • Like 1
Posted
3 minuty temu, wiktorkruk napisał(a):

Gdyby tylko można było wybrać EN71, byłbym wniebowzięty

Spróbuj tego

 

Posted
Teraz, bart_dem napisał(a):

Spróbuj tego

Próbowałem tego użyć przy innych scenariuszach i nie specjalnie było co modyfikować (Działało to przy scenariuszach, które mnie nie interesują). Pewnie i dało by się podmienić w tym scenariuszu skład, ale wtedy miałbym spóźnienie za spóźnieniem. Vmax EU07 = 120km/h. Vmax EN71 = 110 km/h. Nie mój styl gry. Bez modyfikacji plików scenariusza by się nie obeszło, a ja mam bardzo niewielkie doświadczenie w LUA i zerowe w modyfikacji SimRaila.

Posted
12 hours ago, wiktorkruk said:

Za drugim razem scenariusz zadziałał gładko. Za pierwszym utknąłem pod semaforem na wyjeździe z Katowic, ale po ponownym załadowaniu scenariusza wszystko poszło sprawnie. Gdyby tylko można było wybrać EN71, byłbym wniebowzięty. Mimo wszystko moja dobra znajomość EU07 i trasy wciąż mnie zadowoliła.

I dziękuję za wspaniały tekst o palącej się nastawni. Uczynił mój dzień weselszym!

Musisz przestawić nastawnik kierunkowy do przodu w Katowicach, aby kontynuować jazde.

Posted
12 hours ago, wiktorkruk said:

Próbowałem tego użyć przy innych scenariuszach i nie specjalnie było co modyfikować (Działało to przy scenariuszach, które mnie nie interesują). Pewnie i dało by się podmienić w tym scenariuszu skład, ale wtedy miałbym spóźnienie za spóźnieniem. Vmax EU07 = 120km/h. Vmax EN71 = 110 km/h. Nie mój styl gry. Bez modyfikacji plików scenariusza by się nie obeszło, a ja mam bardzo niewielkie doświadczenie w LUA i zerowe w modyfikacji SimRaila.

Edycja rozkładów jazdy to jest udręka moim zdaniem.

Posted
36 minut temu, alekswilc napisał(a):

Nie zadziała. Jak chcecie, to dodam scenariusz pod EZT.

Jeśli miałbyś czas dodać wariant z EN71, byłbym wniebowzięty. Tak rzadko można się tym EZT przejechać w scenariuszach...

36 minut temu, alekswilc napisał(a):

Musisz przestawić nastawnik kierunkowy do przodu w Katowicach, aby kontynuować jazde.

To nie tak. Do wjazdu na peron wszystko było gładko, ale gdy ruszyłem i minąłem semafor wyjazdowy następny świecił na czerwono i nie chciał się zmienić. Po restarcie via menu główne działało już normalnie.

37 minut temu, alekswilc napisał(a):

Zapytam wszystkich osób grających, jakie utrudnienia trafiliście, i jak wam sie podobały?

Pierwsze utrudnienie miałem w Tunelu, gdzie jechałem trapezem. Tekst o płonącej nastawni mnie rozbawił i nadal śmieszy. W Kozłowie zgasł semafor i jechałem na rozkazie  pisemnym. Nawet nie było mocnego zdenerwowania, tylko pod koniec nie wiedziałem czy trzeba zostawić wagony w peronie czy nie. Ale ostatecznie zaliczyłem scenariusz.

  • Like 1
Posted

A Wy normalnie możecie uruchomić ET22 od zera? Zamykam zawory, nabijam powietrze, podnoszę pantograf, ale za chiny ludowe nie chce zaskoczyć wyłącznik szybki.

Posted
6 hours ago, muzyk said:

A Wy normalnie możecie uruchomić ET22 od zera? Zamykam zawory, nabijam powietrze, podnoszę pantograf, ale za chiny ludowe nie chce zaskoczyć wyłącznik szybki.

Musisz nabic troche wiecej powietrza. Nabijasz do czasu az ci odetnie sprężarkę? Możesz także zblokowac stycznik w szafie nn aby nie trzymać guzika

Posted
8 hours ago, wiktorkruk said:

Jeśli miałbyś czas dodać wariant z EN71, byłbym wniebowzięty. Tak rzadko można się tym EZT przejechać w scenariuszach...

To nie tak. Do wjazdu na peron wszystko było gładko, ale gdy ruszyłem i minąłem semafor wyjazdowy następny świecił na czerwono i nie chciał się zmienić. Po restarcie via menu główne działało już normalnie.

Pierwsze utrudnienie miałem w Tunelu, gdzie jechałem trapezem. Tekst o płonącej nastawni mnie rozbawił i nadal śmieszy. W Kozłowie zgasł semafor i jechałem na rozkazie  pisemnym. Nawet nie było mocnego zdenerwowania, tylko pod koniec nie wiedziałem czy trzeba zostawić wagony w peronie czy nie. Ale ostatecznie zaliczyłem scenariusz.

Dodam EZT, poprawie komunikację radiowa i mooooże (jak kupie acrobata..) to dodam papierowy rozkład jazdy. Z tym semaforem to pojęcia nie mam, nie zdarzyło mi sie to. Ciesze sie, ze tekst w Tunelu cie rozbawil, taki byl cel haha

  • I agree 1
Posted

Po spychaniu wagonów na perony dostaje semafor przy peronach, ale wyjazdowego już nie. ZEW nic nie daje i czekałem z 10 minut i nic. (To już drugie podejście)image.thumb.png.d187e97d62e346bd2e5452774eb72919.png

Posted
7 hours ago, Hamster Cheeks said:

I also have the same problem as @PioterSky I have a Amber signal leaving the platform then stuck at a Red signal. I got very close but it didn't change @muzyk (ET22 - Hard)

Screenshot (227).png

image.png

 

 

21 hours ago, PioterSky said:

Po spychaniu wagonów na perony dostaje semafor przy peronach, ale wyjazdowego już nie. ZEW nic nie daje i czekałem z 10 minut i nic. (To już drugie podejście)image.thumb.png.d187e97d62e346bd2e5452774eb72919.png

 

I'll look into this.

Przyjrzę się temu.

  • Thanks 1
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy