bartbus Posted Friday at 10:45 AM Share Posted Friday at 10:45 AM 13 godzin temu, alekswilc napisał(a): Narazie nie przewiduje takiej możliwości A powiedziałbyś gdzieś można to edytować ręcznie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pabloo Posted Friday at 12:36 PM Share Posted Friday at 12:36 PM ja mam mianowicie problem jadąc dragonem przed wjazdem w perony z prędkością 20km/h pociąg nagle się wykoleja Link to comment Share on other sites More sharing options...
alekswilc Posted Friday at 01:20 PM Author Share Posted Friday at 01:20 PM 2 hours ago, bartbus said: A powiedziałbyś gdzieś można to edytować ręcznie? ScenarioManifest.xml -> Scenario_Start_Time 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
alekswilc Posted Friday at 01:21 PM Author Share Posted Friday at 01:21 PM (edited) 45 minutes ago, Pabloo said: ja mam mianowicie problem jadąc dragonem przed wjazdem w perony z prędkością 20km/h pociąg nagle się wykoleja W katowicach? Edited Friday at 01:21 PM by alekswilc miiss Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pabloo Posted Friday at 03:22 PM Share Posted Friday at 03:22 PM 2 godziny temu, alekswilc napisał(a): W katowicach? tak Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grzego90 Posted Saturday at 07:03 PM Share Posted Saturday at 07:03 PM Bardzo fajny scenariusz. Z checią bym sie przejechał takim ale na pociągu regio en57. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
wiktorkruk Posted yesterday at 12:23 AM Share Posted yesterday at 12:23 AM Za drugim razem scenariusz zadziałał gładko. Za pierwszym utknąłem pod semaforem na wyjeździe z Katowic, ale po ponownym załadowaniu scenariusza wszystko poszło sprawnie. Gdyby tylko można było wybrać EN71, byłbym wniebowzięty. Mimo wszystko moja dobra znajomość EU07 i trasy wciąż mnie zadowoliła. I dziękuję za wspaniały tekst o palącej się nastawni. Uczynił mój dzień weselszym! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
bart_dem Posted yesterday at 12:27 AM Share Posted yesterday at 12:27 AM 3 minuty temu, wiktorkruk napisał(a): Gdyby tylko można było wybrać EN71, byłbym wniebowzięty Spróbuj tego Link to comment Share on other sites More sharing options...
wiktorkruk Posted yesterday at 12:39 AM Share Posted yesterday at 12:39 AM Teraz, bart_dem napisał(a): Spróbuj tego Próbowałem tego użyć przy innych scenariuszach i nie specjalnie było co modyfikować (Działało to przy scenariuszach, które mnie nie interesują). Pewnie i dało by się podmienić w tym scenariuszu skład, ale wtedy miałbym spóźnienie za spóźnieniem. Vmax EU07 = 120km/h. Vmax EN71 = 110 km/h. Nie mój styl gry. Bez modyfikacji plików scenariusza by się nie obeszło, a ja mam bardzo niewielkie doświadczenie w LUA i zerowe w modyfikacji SimRaila. Link to comment Share on other sites More sharing options...
alekswilc Posted 14 hours ago Author Share Posted 14 hours ago 12 hours ago, bart_dem said: Spróbuj tego Nie zadziała. Jak chcecie, to dodam scenariusz pod EZT. Link to comment Share on other sites More sharing options...
alekswilc Posted 14 hours ago Author Share Posted 14 hours ago 12 hours ago, wiktorkruk said: Za drugim razem scenariusz zadziałał gładko. Za pierwszym utknąłem pod semaforem na wyjeździe z Katowic, ale po ponownym załadowaniu scenariusza wszystko poszło sprawnie. Gdyby tylko można było wybrać EN71, byłbym wniebowzięty. Mimo wszystko moja dobra znajomość EU07 i trasy wciąż mnie zadowoliła. I dziękuję za wspaniały tekst o palącej się nastawni. Uczynił mój dzień weselszym! Musisz przestawić nastawnik kierunkowy do przodu w Katowicach, aby kontynuować jazde. Link to comment Share on other sites More sharing options...
alekswilc Posted 14 hours ago Author Share Posted 14 hours ago 12 hours ago, wiktorkruk said: Próbowałem tego użyć przy innych scenariuszach i nie specjalnie było co modyfikować (Działało to przy scenariuszach, które mnie nie interesują). Pewnie i dało by się podmienić w tym scenariuszu skład, ale wtedy miałbym spóźnienie za spóźnieniem. Vmax EU07 = 120km/h. Vmax EN71 = 110 km/h. Nie mój styl gry. Bez modyfikacji plików scenariusza by się nie obeszło, a ja mam bardzo niewielkie doświadczenie w LUA i zerowe w modyfikacji SimRaila. Edycja rozkładów jazdy to jest udręka moim zdaniem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
alekswilc Posted 14 hours ago Author Share Posted 14 hours ago Zapytam wszystkich osób grających, jakie utrudnienia trafiliście, i jak wam sie podobały? Link to comment Share on other sites More sharing options...
wiktorkruk Posted 13 hours ago Share Posted 13 hours ago 36 minut temu, alekswilc napisał(a): Nie zadziała. Jak chcecie, to dodam scenariusz pod EZT. Jeśli miałbyś czas dodać wariant z EN71, byłbym wniebowzięty. Tak rzadko można się tym EZT przejechać w scenariuszach... 36 minut temu, alekswilc napisał(a): Musisz przestawić nastawnik kierunkowy do przodu w Katowicach, aby kontynuować jazde. To nie tak. Do wjazdu na peron wszystko było gładko, ale gdy ruszyłem i minąłem semafor wyjazdowy następny świecił na czerwono i nie chciał się zmienić. Po restarcie via menu główne działało już normalnie. 37 minut temu, alekswilc napisał(a): Zapytam wszystkich osób grających, jakie utrudnienia trafiliście, i jak wam sie podobały? Pierwsze utrudnienie miałem w Tunelu, gdzie jechałem trapezem. Tekst o płonącej nastawni mnie rozbawił i nadal śmieszy. W Kozłowie zgasł semafor i jechałem na rozkazie pisemnym. Nawet nie było mocnego zdenerwowania, tylko pod koniec nie wiedziałem czy trzeba zostawić wagony w peronie czy nie. Ale ostatecznie zaliczyłem scenariusz. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
muzyk Posted 10 hours ago Share Posted 10 hours ago A Wy normalnie możecie uruchomić ET22 od zera? Zamykam zawory, nabijam powietrze, podnoszę pantograf, ale za chiny ludowe nie chce zaskoczyć wyłącznik szybki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
alekswilc Posted 4 hours ago Author Share Posted 4 hours ago 6 hours ago, muzyk said: A Wy normalnie możecie uruchomić ET22 od zera? Zamykam zawory, nabijam powietrze, podnoszę pantograf, ale za chiny ludowe nie chce zaskoczyć wyłącznik szybki. Musisz nabic troche wiecej powietrza. Nabijasz do czasu az ci odetnie sprężarkę? Możesz także zblokowac stycznik w szafie nn aby nie trzymać guzika Link to comment Share on other sites More sharing options...
alekswilc Posted 4 hours ago Author Share Posted 4 hours ago 8 hours ago, wiktorkruk said: Jeśli miałbyś czas dodać wariant z EN71, byłbym wniebowzięty. Tak rzadko można się tym EZT przejechać w scenariuszach... To nie tak. Do wjazdu na peron wszystko było gładko, ale gdy ruszyłem i minąłem semafor wyjazdowy następny świecił na czerwono i nie chciał się zmienić. Po restarcie via menu główne działało już normalnie. Pierwsze utrudnienie miałem w Tunelu, gdzie jechałem trapezem. Tekst o płonącej nastawni mnie rozbawił i nadal śmieszy. W Kozłowie zgasł semafor i jechałem na rozkazie pisemnym. Nawet nie było mocnego zdenerwowania, tylko pod koniec nie wiedziałem czy trzeba zostawić wagony w peronie czy nie. Ale ostatecznie zaliczyłem scenariusz. Dodam EZT, poprawie komunikację radiowa i mooooże (jak kupie acrobata..) to dodam papierowy rozkład jazdy. Z tym semaforem to pojęcia nie mam, nie zdarzyło mi sie to. Ciesze sie, ze tekst w Tunelu cie rozbawil, taki byl cel haha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts