Jump to content

[PL/EN] Katowice - Sędziszów


alekswilc

Recommended Posts

Za drugim razem scenariusz zadziałał gładko. Za pierwszym utknąłem pod semaforem na wyjeździe z Katowic, ale po ponownym załadowaniu scenariusza wszystko poszło sprawnie. Gdyby tylko można było wybrać EN71, byłbym wniebowzięty. Mimo wszystko moja dobra znajomość EU07 i trasy wciąż mnie zadowoliła.

I dziękuję za wspaniały tekst o palącej się nastawni. Uczynił mój dzień weselszym!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Teraz, bart_dem napisał(a):

Spróbuj tego

Próbowałem tego użyć przy innych scenariuszach i nie specjalnie było co modyfikować (Działało to przy scenariuszach, które mnie nie interesują). Pewnie i dało by się podmienić w tym scenariuszu skład, ale wtedy miałbym spóźnienie za spóźnieniem. Vmax EU07 = 120km/h. Vmax EN71 = 110 km/h. Nie mój styl gry. Bez modyfikacji plików scenariusza by się nie obeszło, a ja mam bardzo niewielkie doświadczenie w LUA i zerowe w modyfikacji SimRaila.

Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, wiktorkruk said:

Za drugim razem scenariusz zadziałał gładko. Za pierwszym utknąłem pod semaforem na wyjeździe z Katowic, ale po ponownym załadowaniu scenariusza wszystko poszło sprawnie. Gdyby tylko można było wybrać EN71, byłbym wniebowzięty. Mimo wszystko moja dobra znajomość EU07 i trasy wciąż mnie zadowoliła.

I dziękuję za wspaniały tekst o palącej się nastawni. Uczynił mój dzień weselszym!

Musisz przestawić nastawnik kierunkowy do przodu w Katowicach, aby kontynuować jazde.

Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, wiktorkruk said:

Próbowałem tego użyć przy innych scenariuszach i nie specjalnie było co modyfikować (Działało to przy scenariuszach, które mnie nie interesują). Pewnie i dało by się podmienić w tym scenariuszu skład, ale wtedy miałbym spóźnienie za spóźnieniem. Vmax EU07 = 120km/h. Vmax EN71 = 110 km/h. Nie mój styl gry. Bez modyfikacji plików scenariusza by się nie obeszło, a ja mam bardzo niewielkie doświadczenie w LUA i zerowe w modyfikacji SimRaila.

Edycja rozkładów jazdy to jest udręka moim zdaniem.

Link to comment
Share on other sites

36 minut temu, alekswilc napisał(a):

Nie zadziała. Jak chcecie, to dodam scenariusz pod EZT.

Jeśli miałbyś czas dodać wariant z EN71, byłbym wniebowzięty. Tak rzadko można się tym EZT przejechać w scenariuszach...

36 minut temu, alekswilc napisał(a):

Musisz przestawić nastawnik kierunkowy do przodu w Katowicach, aby kontynuować jazde.

To nie tak. Do wjazdu na peron wszystko było gładko, ale gdy ruszyłem i minąłem semafor wyjazdowy następny świecił na czerwono i nie chciał się zmienić. Po restarcie via menu główne działało już normalnie.

37 minut temu, alekswilc napisał(a):

Zapytam wszystkich osób grających, jakie utrudnienia trafiliście, i jak wam sie podobały?

Pierwsze utrudnienie miałem w Tunelu, gdzie jechałem trapezem. Tekst o płonącej nastawni mnie rozbawił i nadal śmieszy. W Kozłowie zgasł semafor i jechałem na rozkazie  pisemnym. Nawet nie było mocnego zdenerwowania, tylko pod koniec nie wiedziałem czy trzeba zostawić wagony w peronie czy nie. Ale ostatecznie zaliczyłem scenariusz.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, muzyk said:

A Wy normalnie możecie uruchomić ET22 od zera? Zamykam zawory, nabijam powietrze, podnoszę pantograf, ale za chiny ludowe nie chce zaskoczyć wyłącznik szybki.

Musisz nabic troche wiecej powietrza. Nabijasz do czasu az ci odetnie sprężarkę? Możesz także zblokowac stycznik w szafie nn aby nie trzymać guzika

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, wiktorkruk said:

Jeśli miałbyś czas dodać wariant z EN71, byłbym wniebowzięty. Tak rzadko można się tym EZT przejechać w scenariuszach...

To nie tak. Do wjazdu na peron wszystko było gładko, ale gdy ruszyłem i minąłem semafor wyjazdowy następny świecił na czerwono i nie chciał się zmienić. Po restarcie via menu główne działało już normalnie.

Pierwsze utrudnienie miałem w Tunelu, gdzie jechałem trapezem. Tekst o płonącej nastawni mnie rozbawił i nadal śmieszy. W Kozłowie zgasł semafor i jechałem na rozkazie  pisemnym. Nawet nie było mocnego zdenerwowania, tylko pod koniec nie wiedziałem czy trzeba zostawić wagony w peronie czy nie. Ale ostatecznie zaliczyłem scenariusz.

Dodam EZT, poprawie komunikację radiowa i mooooże (jak kupie acrobata..) to dodam papierowy rozkład jazdy. Z tym semaforem to pojęcia nie mam, nie zdarzyło mi sie to. Ciesze sie, ze tekst w Tunelu cie rozbawil, taki byl cel haha

Link to comment
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy