Jump to content
Następne podsumowanie tygodnia pojawi się 21.09 | The next summary of the week will be published on 21.09

Osoby obcojęzyczne na serwerach PL.


Recommended Posts

53 minuty temu, sebciooo napisał(a):

Byłem na dyżurce i dlatego zabrałem głos bo coś wiem już na ten temat. Zatrzymywanie PWJ ze 160 rozkładowej kiedy można dać przelot (dodam że po torze głównym zasadniczym, po prostej) jest bez sensu i wynika z braku myślenia. Tym bardziej, że jest kupa czasu a zwolnienie odstępu czy dwóch przy 160 trwa krótko. Kolejna sprawa to generowane opóźnienie - PWJ nie jest pociągiem który sobie można bezkarnie zatrzymywać, to są też często składy, które jadą do innej stacji żeby się podstawić i rozpocząć w niej bieg. Sam miałem sytuację że się zagapiłem i chciałem PWJ dać na bok ale maszynista mi podpowiedział że zdąży i rzeczywiście po szybkiej ocenie warto było go puścić bo i tory stacyjne wolne i więcej pociągów na szlaku - wszystko idzie sprawnie. Nie było tutaj "stój grzecznie" tylko całkiem udana współpraca, na tym to polega. Także taki argument że stój grzecznie to takie głupie gadanie i trochę dziecinne.

 

W grze PWJ Kolei Mazowieckich jedzie na naprawę do Gliwic. Tak kiedyś gdzieś wyczytałem na tym forum. Nie wiem, nie jestem kolejarz, nie jestem mikol, jestem amator:) Taki skład na pewno jest na samym dole w hierarchi. Może stać wszędzie i każdy może go zatrzymać. 

Ten przypadek tylko po raz kolejny pokazuje że została wydana gra, gramy w nią półtora roku i nadal nie ma jednego prostego wykazu z kategoriami pociagów i ich hierarchią. Jeden prosty wykaz na biurku w każdej nastawni, po kliknięciu powiększający się jak rozkład w kabinie lokomotywy. Proste? Proste. 

@GoppelPL Pan chyba jest pracownikiem KŚ?? Coś kojarzę że Pan wypowiadał się o prowadzeniu elfów gdzieś na forum.  Może Pan zabrać głos w temacie PWJ?  Można go bezkarnie zatrzymać czy nie? 

 

 

  • Thanks 1
  • I agree 2
Link to comment
Share on other sites

29 minut temu, misiekczołgista napisał(a):

W grze PWJ Kolei Mazowieckich jedzie na naprawę do Gliwic. Tak kiedyś gdzieś wyczytałem na tym forum. Nie wiem, nie jestem kolejarz, nie jestem mikol, jestem amator:) Taki skład na pewno jest na samym dole w hierarchi. Może stać wszędzie i każdy może go zatrzymać. 

Ten przypadek tylko po raz kolejny pokazuje że została wydana gra, gramy w nią półtora roku i nadal nie ma jednego prostego wykazu z kategoriami pociagów i ich hierarchią. Jeden prosty wykaz na biurku w każdej nastawni, po kliknięciu powiększający się jak rozkład w kabinie lokomotywy. Proste? Proste. 

@GoppelPL Pan chyba jest pracownikiem KŚ?? Coś kojarzę że Pan wypowiadał się o prowadzeniu elfów gdzieś na forum.  Może Pan zabrać głos w temacie PWJ?  Można go bezkarnie zatrzymać czy nie? 

Trochę robi się offtopic, dlatego ostatni raz skomentuję tę kwestię. O pociągach służbowych napisałem w ujęciu ogólnym a nie konkretnie w przypadku Elfa z SR, w tym konkretnym przypadku można zatrzymać taki skład. W dalszym ciągu nie zmienia tego, że w opisanej przeze mnie sytuacji nie miało to sensu i było bezmyślne. Gdyby był polski dyżurny ruchu, na pewno inaczej by to wyglądało - bo o to chodzi w tym wątku. Co do hierarchii zgadza się i nie dyskutuję z tym - służbowe są na dole w hierarchii a informacje o tym można doczytać w instrukcji Ir-1. W zasadzie dla ułatwienia można byłoby wyciąć tylko ten rozdział i załączyć w poradniku bo ten rozdział jest bardzo krótki. Warto pamiętać że hierarchia może ulegać zmianie zależnie od sytuacji ruchowej. Po prostu w tej sytuacji nie masz racji i tyle.

Link to comment
Share on other sites

Chciałem się przypomnieć i zapytać, czy udało się już ustalić za co odpowiadają nazwy serwerów? Czy tydzień czasu to za krótko na tak poważny temat? 😉

Link to comment
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy