misiek_131415 Posted August 8 Share Posted August 8 53 minuty temu, sebciooo napisał(a): Byłem na dyżurce i dlatego zabrałem głos bo coś wiem już na ten temat. Zatrzymywanie PWJ ze 160 rozkładowej kiedy można dać przelot (dodam że po torze głównym zasadniczym, po prostej) jest bez sensu i wynika z braku myślenia. Tym bardziej, że jest kupa czasu a zwolnienie odstępu czy dwóch przy 160 trwa krótko. Kolejna sprawa to generowane opóźnienie - PWJ nie jest pociągiem który sobie można bezkarnie zatrzymywać, to są też często składy, które jadą do innej stacji żeby się podstawić i rozpocząć w niej bieg. Sam miałem sytuację że się zagapiłem i chciałem PWJ dać na bok ale maszynista mi podpowiedział że zdąży i rzeczywiście po szybkiej ocenie warto było go puścić bo i tory stacyjne wolne i więcej pociągów na szlaku - wszystko idzie sprawnie. Nie było tutaj "stój grzecznie" tylko całkiem udana współpraca, na tym to polega. Także taki argument że stój grzecznie to takie głupie gadanie i trochę dziecinne. W grze PWJ Kolei Mazowieckich jedzie na naprawę do Gliwic. Tak kiedyś gdzieś wyczytałem na tym forum. Nie wiem, nie jestem kolejarz, nie jestem mikol, jestem amator:) Taki skład na pewno jest na samym dole w hierarchi. Może stać wszędzie i każdy może go zatrzymać. Ten przypadek tylko po raz kolejny pokazuje że została wydana gra, gramy w nią półtora roku i nadal nie ma jednego prostego wykazu z kategoriami pociagów i ich hierarchią. Jeden prosty wykaz na biurku w każdej nastawni, po kliknięciu powiększający się jak rozkład w kabinie lokomotywy. Proste? Proste. @GoppelPL Pan chyba jest pracownikiem KŚ?? Coś kojarzę że Pan wypowiadał się o prowadzeniu elfów gdzieś na forum. Może Pan zabrać głos w temacie PWJ? Można go bezkarnie zatrzymać czy nie? 1 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
sebciooo Posted August 8 Author Share Posted August 8 29 minut temu, misiekczołgista napisał(a): W grze PWJ Kolei Mazowieckich jedzie na naprawę do Gliwic. Tak kiedyś gdzieś wyczytałem na tym forum. Nie wiem, nie jestem kolejarz, nie jestem mikol, jestem amator:) Taki skład na pewno jest na samym dole w hierarchi. Może stać wszędzie i każdy może go zatrzymać. Ten przypadek tylko po raz kolejny pokazuje że została wydana gra, gramy w nią półtora roku i nadal nie ma jednego prostego wykazu z kategoriami pociagów i ich hierarchią. Jeden prosty wykaz na biurku w każdej nastawni, po kliknięciu powiększający się jak rozkład w kabinie lokomotywy. Proste? Proste. @GoppelPL Pan chyba jest pracownikiem KŚ?? Coś kojarzę że Pan wypowiadał się o prowadzeniu elfów gdzieś na forum. Może Pan zabrać głos w temacie PWJ? Można go bezkarnie zatrzymać czy nie? Trochę robi się offtopic, dlatego ostatni raz skomentuję tę kwestię. O pociągach służbowych napisałem w ujęciu ogólnym a nie konkretnie w przypadku Elfa z SR, w tym konkretnym przypadku można zatrzymać taki skład. W dalszym ciągu nie zmienia tego, że w opisanej przeze mnie sytuacji nie miało to sensu i było bezmyślne. Gdyby był polski dyżurny ruchu, na pewno inaczej by to wyglądało - bo o to chodzi w tym wątku. Co do hierarchii zgadza się i nie dyskutuję z tym - służbowe są na dole w hierarchii a informacje o tym można doczytać w instrukcji Ir-1. W zasadzie dla ułatwienia można byłoby wyciąć tylko ten rozdział i załączyć w poradniku bo ten rozdział jest bardzo krótki. Warto pamiętać że hierarchia może ulegać zmianie zależnie od sytuacji ruchowej. Po prostu w tej sytuacji nie masz racji i tyle. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zbynak Posted August 14 Share Posted August 14 Chciałem się przypomnieć i zapytać, czy udało się już ustalić za co odpowiadają nazwy serwerów? Czy tydzień czasu to za krótko na tak poważny temat? 😉 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts