Scenariusz EN76 Katowice-Zawiercie

just-funny

W tym scenariuszu poprowadzimy pociąg Kolei Śląskich EN76 (ELF) z Katowic do Zawiercia. Mam nadzieję, że podróż umilą liczne spotkane pociągi podczas przejazdu.

Ponieważ jest to mój pierwszy scenariusz, możliwe że znajdą się tam błędy. Jak na razie znalazłem tylko jeden: pasażerowie w Zawierciu wsiadają do pociągu zamiast go całkowicie opuścić.

Miłej zabawy wszystkim.

40816_Katowice_Zawiercie.zip

• Like 9

Po drodze do Zawiercia na stacji DG Ząbkowice natrafiłem na dość ciekawe zjawisko mianowicie podjechał skład Intercity z tabliczką relacyjną Kolei Śląskich, nie wiem czy to zamierzone działanie ale wolę napisać.

20240722224228_1.jpg

Fajny scenariusz. Jak dla mnie dwie rzeczy ewentualnie do dopracowania:
- komunikat odjazdu od kierownika pociągu,
- w pociągach towarowych trochę nadużywasz jednego malowania Dragona.

Tyle 😉 Dobra robota.

I'm standing outside Katowice with the train and can't get on, the time is just 6 o'clock.

Should already be in the station at this time but the first signal is red, I also reported this to the dispatcher.

What am I doing wrong or where is the problem?
Thanks for the help

Joerg

Edited by Fritschie

• 3 weeks later...

Wszystko działa bardzo dobrze jedyne czego mi brakuje to jakiś manewrów na grupach postojowych 

a tak to wszystko śmiga bez większego problemu

- Od DGZ do Grupy Postojowej w Zawierciu cały czas limit wynosił 50km/h co na koniec wyniosło 15min opóźnienia

Edited by Pabloo

So you start in the cab,the train its started and you need to wait for the green signal that its not coming.what im doing wrong here? waited about 10 min multiple times,nothing happens, when i use the radio its just saing the scenario its loading, a little help please.

Edited by Nicolas