Jump to content

Recommended Posts

Dzień dobry!

Wczoraj dyżurując na PL3 na stacji Bukowno chciałem wyprawić pociąg 243537 po torze lewym w kierunku Sławkowa. Po włączeniu kierunku blokady i zaakceptowaniu jej przez Sławków, ułożyłem drogę przebiegu, zamknąłem rogatki i wcisnąłem przycisk NO2S i wcisnąłem przycisk podania semafora F7. Spowodowało to zgaśnięcie lampki przy NO2S (tutaj nie jestem pewien ale ona gaśnie przy samoczynnym wygaszeniu semafora przez skład który go minął), zapalenie się szczeliny PWL2S, która wygasiła się z chwilą utwierdzenia przebiegu, co jest błędem. Przekaźnik przeciwwtórności liniowej działa do czasu zwolnienia bloku końcowego przez sąsiedni posterunek więc szczelina PWL2S powinna być na czerwono.

Jeżeli się mylę to przepraszam

20240615222533_1.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • SIMRAIL Team
Thank you for reporting this issue. A similar problem has already been reported by other users.
Dziękujemy za zgłoszenie tego problemu. Podobny problem był już zgłaszany przez innych użytkowników.
Link to comment
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy