Lord Dżosef Posted May 12 Share Posted May 12 (edited) Dragon towarowy jadący z Tunelu do Sędziszowa przez Kozłów. Połączenie z ETCSem L1 było wszystko ładnie pięknie natomiast po wyjechaniu ze stacji ETCS zgubił sygnał i włączył hamowanie awaryjne. Pociąg nie wyhamował tylko zmniejszył prędkość do około 1km/h i zaczął się toczyć (cały czas na pełnym hamulcu). Nie dało się nic zrobić. Edited May 12 by Lord Dżosef Link to comment Share on other sites More sharing options...
SIMRAIL Team uetam Posted May 13 SIMRAIL Team Share Posted May 13 Podeślij proszę logi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lord Dżosef Posted May 13 Author Share Posted May 13 (edited) sorry, z rozpędu zapomniałem. Sytuacja miała miejsce około godziny 00:32. (na wyjeździe z kozłowa) SimRail_log_2024-05-12_23-15-36.txt Edited May 13 by Lord Dżosef Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lord Dżosef Posted May 13 Author Share Posted May 13 (edited) Po przejechaniu przez balisę, MA się skraca (wczoraj jechałem 100km/h stąd zapewne nagłe się załączyło) Edited May 13 by Lord Dżosef Link to comment Share on other sites More sharing options...
SIMRAIL Team inomushis Posted May 14 SIMRAIL Team Share Posted May 14 Hamowanie pojawia sie, ponieważ jedziesz 87km/h na limicie do 80. ETCS L1 zaczyna się na stacji Kozłów (obejmuje jedną głowicę stacji) i jest zabudowany w kierunku Psar. Na linii w stronę Sędziszowa nie ma ETCSu, dlatego zaraz po opuszczeniu stacji system zapowiada powrót do SHP. Pokrywa się to ze wskaźnikami ustawionymi obok toru. Wszystko wygląda prawidłowo. 1 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lord Dżosef Posted May 14 Author Share Posted May 14 (edited) 8 godzin temu, inomushis napisał(a): Hamowanie pojawia sie, ponieważ jedziesz 87km/h na limicie do 80. ETCS L1 zaczyna się na stacji Kozłów (obejmuje jedną głowicę stacji) i jest zabudowany w kierunku Psar. Na linii w stronę Sędziszowa nie ma ETCSu, dlatego zaraz po opuszczeniu stacji system zapowiada powrót do SHP. Pokrywa się to ze wskaźnikami ustawionymi obok toru. Wszystko wygląda prawidłowo. Żeby uściślić, zgłoszenie i logi są z poniedziałku, a video z innego pociągu którym jechałem dzień później. Wracając: Za drugim razem (film) rozkładową była 80km/h. Przejeżdżając przez (przed) ostatnią balisę można zauważyć na DMI, że MA się skraca z ponad 1000m na około 700 metrów co powoduje, że krzywa hamowania jest przekraczana błyskawicznie. Nie jestem pewien skąd wziąłeś prędkość 87km/h bo na filmie prędkość to 78km/h. Dzień wcześniej, tzn. podczas pierwszego przejazdu, rozkładową była 100km/h i przez przejechanie z tą prędkością przez ww. balisę, górna granica krzywej hamowania pojawiała się 20~30km/h poniżej mojej aktualnej prędkości co doprowadziło do aktywacji nagłego hamowania. Stąd też może pytanie. Dlaczego wjeżdżając na stację etcs ma MA na powiedzmy kilka kilometrów w wyjeżdżając MA się zmniejsza na 700m. Widać to dokładnie w 2:40 na DMI. Edited May 14 by Lord Dżosef Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts