Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Dragon towarowy jadący z Tunelu do Sędziszowa przez Kozłów. Połączenie z ETCSem L1 było wszystko ładnie pięknie natomiast po wyjechaniu ze stacji ETCS zgubił sygnał i włączył hamowanie awaryjne. 

Pociąg nie wyhamował tylko zmniejszył prędkość do około 1km/h i zaczął się toczyć (cały czas na pełnym hamulcu). Nie dało się nic zrobić.

 

image2.png

 

image1.png

Edited by Lord Dżosef
Posted (edited)

Po przejechaniu przez balisę, MA się skraca

(wczoraj jechałem 100km/h stąd zapewne nagłe się załączyło)

Edited by Lord Dżosef
  • SIMRAIL Team
Posted

Hamowanie pojawia sie, ponieważ jedziesz 87km/h na limicie do 80.

ETCS L1 zaczyna się na stacji Kozłów (obejmuje jedną głowicę stacji) i jest zabudowany w kierunku Psar. Na linii w stronę Sędziszowa nie ma ETCSu, dlatego zaraz po opuszczeniu stacji system zapowiada powrót do SHP. Pokrywa się to ze wskaźnikami ustawionymi obok toru. Wszystko wygląda prawidłowo.

  • Confused 1
  • I agree 2
Posted (edited)
8 godzin temu, inomushis napisał(a):

Hamowanie pojawia sie, ponieważ jedziesz 87km/h na limicie do 80.

ETCS L1 zaczyna się na stacji Kozłów (obejmuje jedną głowicę stacji) i jest zabudowany w kierunku Psar. Na linii w stronę Sędziszowa nie ma ETCSu, dlatego zaraz po opuszczeniu stacji system zapowiada powrót do SHP. Pokrywa się to ze wskaźnikami ustawionymi obok toru. Wszystko wygląda prawidłowo.

Żeby uściślić, zgłoszenie i logi są z poniedziałku, a video z innego pociągu którym jechałem dzień później.

 

Wracając: Za drugim razem (film) rozkładową była 80km/h. Przejeżdżając przez (przed) ostatnią balisę można zauważyć na DMI, że MA się skraca z ponad 1000m na około 700 metrów co powoduje, że krzywa hamowania jest przekraczana błyskawicznie. Nie jestem pewien skąd wziąłeś prędkość 87km/h bo na filmie prędkość to 78km/h.

 

Dzień wcześniej, tzn. podczas pierwszego przejazdu, rozkładową była 100km/h i przez przejechanie z tą prędkością przez ww. balisę, górna granica krzywej hamowania pojawiała się 20~30km/h poniżej mojej aktualnej prędkości co doprowadziło do aktywacji nagłego hamowania.

 

Stąd też może pytanie. Dlaczego wjeżdżając na stację etcs ma MA na powiedzmy kilka kilometrów w wyjeżdżając MA się zmniejsza na 700m. Widać to dokładnie w 2:40 na DMI.

Edited by Lord Dżosef
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy