Jump to content

Recommended Posts

Po pierwsze wielki szacun za takie detale jak możliwości podparcia SPR1, a co do błędów to spotkałem 2 a mianowicie:
- po pierwsze podczas misji na singlu i manewrowania dałem w nagłe żeby zatrzymać się do zmiany kabiny, powietrze w przewodzie spadło do 0 ale lokomotywa nie zahamowała i radośnie jechała dalej przez co przewaliłem W5
- po drugie zmiana kabiny która wymaga przeniesienia sterowania mimo że w prawdziwości tak nie jest ( tego wymaga np 07 czy byk 12xx) ale w starym normalnie tylko odcinamy kran bierzemy nastawnik i z drugiej kabiny możemy jechać, tutaj natomiast nic się nie da zrobić, po aktywacji drugiej kabiny razem z tą 1 możemy popełnić przewód, ale jazdy nadal nie ma.

  • I agree 1
Link to comment
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy