mklukasz Posted January 23 Posted January 23 Witam Od wczoraj po kilku sekundach wyrzuca mnie z serwera. Wcześniej przez miesiąc było wszystko ok. Dostawca internetu twierdzi że nie jest to problem po jego stronie. Jeżeli jednak tak, miło było by wiedzieć w czym jest problem? Pozdrawiam SimRail_log_2024-01-23_18-23-30.txt
SIMRAIL Team Admin BOT Posted January 24 SIMRAIL Team Posted January 24 Thank you for reporting this issue. A similar problem has already been reported by other users. Dziękujemy za zgłoszenie tego problemu. Podobny problem był już zgłaszany przez innych użytkowników.
mklukasz Posted February 8 Author Posted February 8 (edited) Witam. Oprócz automatycznej odpowiedzi potrzebuję realnej porady i pomocy. Tak jak pisałem w 1 poście.. jest czas że wszystko śmiga przez miesiąc, i nagle nie mogę grać bo po kilku sekundach wyrzuca mnie z serwera. Walczyłem ostatnio z operatorem swojego internetu.. i wydaje mi się że nawet się starali, jednak finalna odpowiedź od nich to.. Cytat przeprowadziliśmy analizę podanych przez Pana danych i nie widzimy problemu po naszej stronie. Adresy serwerów które Pan podał są osiągalne. Proszę o kontakt z dostawcą gry, możlliwe że od strony serwera są w stanie sprawdzić co jest problemem. Ważne jest to że jak połączyłem przez innego operatora to jest w miarę ok.. czyli da się grać, tylko czasami wyrzuci z serwera. Telefonicznie rozmawiając z działem technicznym swojego operatora, mówi że skoro gra działa przez miesiąc bez problemu, później miesiąc nie da się grać, po czym znów jest ok, to raczej wina jest "po stronie gry" bo oni żadnych ustawień nie zmieniają. Dlatego potrzebuję odpowiedzi w czym jest problem.. czy jednak po stronie gry, czy operatora internetu? Log dołączony.. ja zwróciłem uwagę na takie błędy.. Cytat KCP: Connection timed out after not receiving any message for 30000ms. Disconnecting. Client disconnected without intent! Going back to main menu! https://api1.aws.simrail.eu:8093/_framework/blazor.server.js:1: WebSocket connection to 'wss://api1.aws.simrail.eu:8093/_blazor?id=7FIqu00-BbxasVKBq1wedw' failed: Error during WebSocket handshake: Unexpected response code: 200 https://api1.aws.simrail.eu:8093/_framework/blazor.server.js:1: [2024-02-08T17:39:33.974Z] Information: (WebSockets transport) There was an error with the transport. https://api1.aws.simrail.eu:8093/_framework/blazor.server.js:1: [2024-02-08T17:39:33.975Z] Error: Failed to start the transport 'WebSockets': Error: WebSocket failed to connect. The connection could not be found on the server, either the endpoint may not be a SignalR endpoint, the connection ID is not present on the server, or there is a proxy blocking WebSockets. If you have multiple servers check that sticky sessions are enabled. https://api1.aws.simrail.eu:8093/_framework/blazor.server.js:1: [2024-02-08T17:39:34.313Z] Warning: Failed to connect via WebSockets, using the Long Polling fallback transport. This may be due to a VPN or proxy blocking the connection. To troubleshoot this, visit https://aka.ms/blazor-server-using-fallback-long-polling. SimRail_log_2024-02-08_18-38-49.txt Edited February 8 by mklukasz
Michał_Wx Posted February 8 Posted February 8 To jest problem po stronie simraila. Przypuszczalny powód to słabe serwery które przy większej ilości graczy wręcz się palą i/lub kilku graczy chce wejść równocześnie na tą samą stację. Osobiście mój rekord to 10 prób wejścia na stację. Niestety póki nie wykupią lepszych serwerów to lepiej nie będzie. 1
Igx Posted February 8 Posted February 8 Ja miałem podobny problem przy dysku hdd po zmianie na dysk ssd problem pojawia się już sporadycznie .
mklukasz Posted February 9 Author Posted February 9 Nie.. to nie są słabe serwery ponieważ na internecie mobilnym wszystko w miarę działa.. a na światłowodzie wywala za każdym razem. Dysk w laptopie jest ssd.. w sumie to nówka sztuka.. ale wcześniej na starszym było dokładnie to samo.
Recommended Posts