darth-gregorius Posted January 4 Share Posted January 4 Czy w przyszłości, będzie stosowana trakcja wielokrotna, złożona z EU07 w pociągach towarowych, bo przy niektórych składach, jedna nie daje rady? 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
SIMRAIL Team GoppelPL Posted January 4 SIMRAIL Team Share Posted January 4 Lokomotywy będą obsługiwały trakcję wielokrotną, będzie można sobie taki skład sformować w singleplayerze. Czy takie składy pojawią się też w multi - za wcześnie na takie rozważania, ale technicznie nic nie będzie stało na przeszkodzie (kiedy już fizyka lokomotyw będzie uwzględniała możliwość sterowania z innego pojazdu). 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Korsarz Posted January 5 Share Posted January 5 Właśnie w multi było by miło spotkać takie składy skoro nic na stoi na przeszkodzie. Jak kolega napisał powyżej że jedna nie daje rady i dobrze że nie daje rady bo tak jest w rzeczywistości, a co dopiero jak będą składy 600-metrowe (40 wagonów) wtedy tym bardziej przydały by się tandemy, sporo jest takich składów z dwoma lokomotywami na polskich torach i ET41 na PKP Cargo właśnie do takich składów też by się przydał. Pomyślcie o tym na przyszłość🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
broniewskijarek Posted January 5 Share Posted January 5 A jako laik zapytam - czemu fizyka w Maszynie pozwala na ukrotnienie, a fizyka w Simrail nie? To są różne fizyki? Link to comment Share on other sites More sharing options...
SIMRAIL Team GoppelPL Posted January 5 SIMRAIL Team Share Posted January 5 To są różne programy. Fizykę akurat pisze w większości ta sama osoba, co do MaSzyny, ale SimRail jeszcze nie umie przekazać np. polecenia odłączenia konkretnych oporów rozruchowych drugiej lokomotywie, nie umie też zdezaktywować czuwaka i SHP w ciągniętej lokomotywie. Zostało już to zaimplementowane w EZT, przy siódemkach te zmiany muszą jeszcze zostać wprowadzone. 5 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts