Jump to content

Recommended Posts

  • SIMRAIL Team
Posted

Nie potwierdzam. Jesteś pewien, że obie połówki ciągnęły? EN71 to elektrycznie dwa kible spięte zadami. Jeśli w Sb coś wybije, wskaźniki w Rb to wykażą.

Posted (edited)
10 godzin temu, Stele napisał(a):

Nie potwierdzam. Jesteś pewien, że obie połówki ciągnęły? EN71 to elektrycznie dwa kible spięte zadami. Jeśli w Sb coś wybije, wskaźniki w Rb to wykażą.

Na tym filmie jest wszystko. 

1. Brak świecenia lampki "jazda na oporach" w obu kabinach. 

2. Amperomierz WN w rb.

3. Pod koniec filmu brak możliwości podniesienia pantografów po wjechaniu w peron. Tak samo jest i na EN57. 

Oczywiście mówimy o trybie jednoosobowym.

Generalnie to te dźwięki silników (o ile to są dźwięki silników) są zdecydowanie zbyt ciche. 

--------------

Pomińmy już taki fakt, że czuwak zasadniczo nie działa tak jak tutaj. Po naciśnięciu grzybka "czas się resetuje" nawet na postoju, a tutaj tak jakby to było na sztywno przypisane, że czuwak aktywuje się 10 sekund po ruszeniu i potem co te 60 s. Pseudo SIFA... Podejrzewam, że w innych pojazdach jest tak samo. To jest rozumiem celowe uproszczenie?

Edited by en57
  • SIMRAIL Team
Posted

No nie potrafię zduplikować. W edytorze działa mi jak trzeba. Na filmie nie jestem pewien kąta, ale na jakiej pozycji zostawiasz nastawnik kierunku w Ra? Był błąd z jazdą w sekcji B jak był na wył. na 0 działało dobrze.
Czuwak ma dwa tryby. 15s i 60s, przełączające się gdy pojazd przekroczy 5-10km/h. Musiałbym poszukać w kodzie ile dokładnie. Przyciśnięcie grzyba na postoju resetuje timer.

Posted (edited)
4 godziny temu, Stele napisał(a):

No nie potrafię zduplikować.

A ja tak :

Ło... przepraszam za dubel. Zmęczony jestem, widać obsługa forum nie przerasta w tym momencie 🤣

Edited by en57
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy