Jump to content

Recommended Posts

Posted

W sumie to taka pierd贸艂ka jak mniemam ale pod backspace jest brz臋czyk drzwi, wciskam go i nie s艂ysz臋, czy偶by dopiero mia艂 by膰 wprowadzony?

  • SIMRAIL Team
Posted

Aktualnie nie mamy dost臋pnych pojazd贸w, kt贸re maj膮 r臋cznie sterowany brz臋czyk drzwi.

Posted
55 minut temu, GoppelPL napisa艂(a):

Aktualnie nie mamy dost臋pnych pojazd贸w, kt贸re maj膮 r臋cznie sterowany brz臋czyk drzwi.

Czyli pewnie b臋dzie w En 57 ten charakterystyczny ^^

  • I agree 1
Posted (edited)
22 minuty temu, adisuper napisa艂(a):

Czyli pewnie b臋dzie w En 57 ten charakterystyczny ^^

A z taboru jaki chcia艂bym jeszcze zobaczy膰 obok parowozu to : Ep05. Sm42, Su45/46/ ET22, Sm48, Sn84, St44, Ep09 , sp45, st43, sn61, ET41

Edited by adisuper
  • Confused 2
  • Haha 1
Posted
2 godziny temu, adisuper napisa艂(a):

A z taboru jaki chcia艂bym jeszcze zobaczy膰 obok parowozu to : Ep05. Sm42, Su45/46/ ET22, Sm48, Sn84, St44, Ep09 , sp45, st43, sn61, ET41

GoppelPL, w przysz艂o艣ci ^^

  • I disagree 2
  • Confused 1
Posted (edited)

...EL100, EL200, EL2, EL3 (i zelektryfikowan膮 na 1200V w膮skotor贸wk臋 900mm do kompletu - od biedy mo偶e by膰 kopalniana), EL16 (na przysz艂o艣膰, do pracy na lokomotywowni), EP02, EP03, EU04, EU05, EU06, ET05, EP40, EU20, ET13, ET21, ET23, ET40, ET42, EU40, EU44, EU47 (+ push-pulle Bombardiera w komplecie do obs艂ugi regioekspres贸w KM), EU160, 111Eb, 111Ed

PS: Ja jeszcze EW55 poprosz臋 (koniecznie z hamulcem Knorra), a jak si臋 da to i E91 (EW51), a jak niedasi臋, to chocia偶 EW60 przed modernizacj膮 do AKM (tj. z drzwiami co dwa okna) lub chocia偶 jaki艣 EN57AL, kt贸rego pe艂no w ca艂ym kraju xD

Elfy s膮 nudne jako jedyne regionalne EZT w ca艂ym SR i w sumie nale偶y przyj膮膰, 偶e EN57 oporowy tego nie zmieni, bo on nie wsz臋dzie b臋dzie m贸g艂 rozk艂adowo pojecha膰 wed艂ug standard贸w z 2018 rok, tak偶e w艂a艣nie - jaki艣 45We, ER75, ER160... dla urozmaicenia xD

i jeszcze frytki dla ka偶dego do tego wszystkiego, 偶eby si臋 smacznie je藕dzi艂o...

PS2: W EN57 niegdy艣 nie by艂o 偶adnych brz臋czyk贸w - jak i w EW55. Drzwi si臋 zamyka艂y i poci膮g odje偶d偶a艂... a jak si臋 nie zamyka艂y, to si臋 upalnym latem dynda艂o nogami za drzwiami EW55 do Otwocka xD

Edited by Nieciej
  • Thanks 2
Posted
7 godzin temu, Nieciej napisa艂(a):

...EL100, EL200, EL2, EL3 (i zelektryfikowan膮 na 1200V w膮skotor贸wk臋 900mm do kompletu - od biedy mo偶e by膰 kopalniana), EL16 (na przysz艂o艣膰, do pracy na lokomotywowni), EP02, EP03, EU04, EU05, EU06, ET05, EP40, EU20, ET13, ET21, ET23, ET40, ET42, EU40, EU44, EU47 (+ push-pulle Bombardiera w komplecie do obs艂ugi regioekspres贸w KM), EU160, 111Eb, 111Ed

PS: Ja jeszcze EW55 poprosz臋 (koniecznie z hamulcem Knorra), a jak si臋 da to i E91 (EW51), a jak niedasi臋, to chocia偶 EW60 przed modernizacj膮 do AKM (tj. z drzwiami co dwa okna) lub chocia偶 jaki艣 EN57AL, kt贸rego pe艂no w ca艂ym kraju xD

Elfy s膮 nudne jako jedyne regionalne EZT w ca艂ym SR i w sumie nale偶y przyj膮膰, 偶e EN57 oporowy tego nie zmieni, bo on nie wsz臋dzie b臋dzie m贸g艂 rozk艂adowo pojecha膰 wed艂ug standard贸w z 2018 rok, tak偶e w艂a艣nie - jaki艣 45We, ER75, ER160... dla urozmaicenia xD

i jeszcze frytki dla ka偶dego do tego wszystkiego, 偶eby si臋 smacznie je藕dzi艂o...

PS2: W EN57 niegdy艣 nie by艂o 偶adnych brz臋czyk贸w - jak i w EW55. Drzwi si臋 zamyka艂y i poci膮g odje偶d偶a艂... a jak si臋 nie zamyka艂y, to si臋 upalnym latem dynda艂o nogami za drzwiami EW55 do Otwocka xD

Tak, tyle taboru realnie odwzorowanego razem z ud藕wi臋kowieniem to by艂oby co艣聽 pi臋knego

  • Haha 1
Posted (edited)

Sam zestaw Bhp, produkowany w latach聽1959-1977 w VEB Waggonbau G枚rlitz (Bipa zyska艂a takie oznaczenie po zmianie przepis贸w), to naprawd臋 by艂oby Co艣 przez du偶e C, a przypomn臋, 偶e to by艂y sk艂ady zespolone, nieroz艂膮czalne poza warsztatem, jak EZT, wi臋c podstawowa wersja czterowagonowa (fabryczna) ale te偶 tr贸jwagonowa (sk艂adak z jednym wagonem 艣rodkowym) i dwuwagonowa (sk艂adak w przypadku braku "na magazynie" sprawnych wagon贸w 艣rodkowych do umieszczenia w takim zespole). Pojemno艣膰 sk艂adu 4-wagonowego przekracza艂a 800, a po przebudowie na uk艂ad siedze艅 2+2 (z fabrycznego 2+3) i 4 kible - zapewne osi膮ga艂a 1000 os贸b.

Gagara do Bipy nie potrzeba - SR jest obecnie zelektryfikowany w zasadzie w 100% (temu nie wyszczeg贸lni艂em niczego z trakcji spalinowej do odwzorowania w SR xD) - wystarczy EU07, bo zespo艂y Bhp maj膮 chyba vmax 120 i ogrzew. el. / par. - wi臋c nawet SP45 z kot艂em ogrzewania parowego na zim臋 nie potrzebuj膮 (ale budowany w艂a艣nie - podobno - parow贸z takie parowe ogrzewanie mo偶e oczywi艣cie zapewni膰) - ogrzewanie el. fabryczne potrzebuje z sieci trakcyjnej 164,5kW, a oszcz臋dnie "zmodernizowane" w ZNTK jedynie 145,4kW (mowa o sk艂adzie fabrycznym - 4-wagonowym) - warto wzi膮膰 pod uwag臋 przy projektowaniu podstacji trakcyjnych, bo w przysz艂o艣ci maj膮 by膰 zale偶no艣ci od obci膮偶enia xD. 呕eby potem kork贸w nie wywala艂o xD.

Edited by Nieciej
  • SIMRAIL Team
Posted

Ja tylko chcia艂bym zauwa偶y膰, 偶e temat z koncertem 偶ycze艅 ju偶 powsta艂, a ten tutaj dotyczy brz臋czyka drzwi.聽

  • Haha 5
  • I agree 4
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy