adisuper Posted July 20, 2023 Posted July 20, 2023 W sumie to taka pierdółka jak mniemam ale pod backspace jest brzęczyk drzwi, wciskam go i nie słyszę, czyżby dopiero miał być wprowadzony?
SIMRAIL Team GoppelPL Posted July 20, 2023 SIMRAIL Team Posted July 20, 2023 Aktualnie nie mamy dostępnych pojazdów, które mają ręcznie sterowany brzęczyk drzwi.
adisuper Posted July 20, 2023 Author Posted July 20, 2023 55 minut temu, GoppelPL napisał(a): Aktualnie nie mamy dostępnych pojazdów, które mają ręcznie sterowany brzęczyk drzwi. Czyli pewnie będzie w En 57 ten charakterystyczny ^^ 1
adisuper Posted July 20, 2023 Author Posted July 20, 2023 (edited) 22 minuty temu, adisuper napisał(a): Czyli pewnie będzie w En 57 ten charakterystyczny ^^ A z taboru jaki chciałbym jeszcze zobaczyć obok parowozu to : Ep05. Sm42, Su45/46/ ET22, Sm48, Sn84, St44, Ep09 , sp45, st43, sn61, ET41 Edited July 20, 2023 by adisuper 2 1
adisuper Posted July 20, 2023 Author Posted July 20, 2023 2 godziny temu, adisuper napisał(a): A z taboru jaki chciałbym jeszcze zobaczyć obok parowozu to : Ep05. Sm42, Su45/46/ ET22, Sm48, Sn84, St44, Ep09 , sp45, st43, sn61, ET41 GoppelPL , w przyszłości ^^ 2 1
Nieciej Posted July 21, 2023 Posted July 21, 2023 (edited) ...EL100, EL200, EL2, EL3 (i zelektryfikowaną na 1200V wąskotorówkę 900mm do kompletu - od biedy może być kopalniana), EL16 (na przyszłość, do pracy na lokomotywowni), EP02, EP03, EU04, EU05, EU06, ET05, EP40, EU20, ET13, ET21, ET23, ET40, ET42, EU40, EU44, EU47 (+ push-pulle Bombardiera w komplecie do obsługi regioekspresów KM), EU160, 111Eb, 111Ed PS: Ja jeszcze EW55 poproszę (koniecznie z hamulcem Knorra), a jak się da to i E91 (EW51), a jak niedasię, to chociaż EW60 przed modernizacją do AKM (tj. z drzwiami co dwa okna) lub chociaż jakiś EN57AL, którego pełno w całym kraju xD Elfy są nudne jako jedyne regionalne EZT w całym SR i w sumie należy przyjąć, że EN57 oporowy tego nie zmieni, bo on nie wszędzie będzie mógł rozkładowo pojechać według standardów z 2018 rok, także właśnie - jakiś 45We, ER75, ER160... dla urozmaicenia xD i jeszcze frytki dla każdego do tego wszystkiego, żeby się smacznie jeździło... PS2: W EN57 niegdyś nie było żadnych brzęczyków - jak i w EW55. Drzwi się zamykały i pociąg odjeżdżał... a jak się nie zamykały, to się upalnym latem dyndało nogami za drzwiami EW55 do Otwocka xD Edited July 21, 2023 by Nieciej 2
adisuper Posted July 21, 2023 Author Posted July 21, 2023 7 godzin temu, Nieciej napisał(a): ...EL100, EL200, EL2, EL3 (i zelektryfikowaną na 1200V wąskotorówkę 900mm do kompletu - od biedy może być kopalniana), EL16 (na przyszłość, do pracy na lokomotywowni), EP02, EP03, EU04, EU05, EU06, ET05, EP40, EU20, ET13, ET21, ET23, ET40, ET42, EU40, EU44, EU47 (+ push-pulle Bombardiera w komplecie do obsługi regioekspresów KM), EU160, 111Eb, 111Ed PS: Ja jeszcze EW55 poproszę (koniecznie z hamulcem Knorra), a jak się da to i E91 (EW51), a jak niedasię, to chociaż EW60 przed modernizacją do AKM (tj. z drzwiami co dwa okna) lub chociaż jakiś EN57AL, którego pełno w całym kraju xD Elfy są nudne jako jedyne regionalne EZT w całym SR i w sumie należy przyjąć, że EN57 oporowy tego nie zmieni, bo on nie wszędzie będzie mógł rozkładowo pojechać według standardów z 2018 rok, także właśnie - jakiś 45We, ER75, ER160... dla urozmaicenia xD i jeszcze frytki dla każdego do tego wszystkiego, żeby się smacznie jeździło... PS2: W EN57 niegdyś nie było żadnych brzęczyków - jak i w EW55. Drzwi się zamykały i pociąg odjeżdżał... a jak się nie zamykały, to się upalnym latem dyndało nogami za drzwiami EW55 do Otwocka xD Tak, tyle taboru realnie odwzorowanego razem z udźwiękowieniem to byłoby coś pięknego 1
adisuper Posted July 21, 2023 Author Posted July 21, 2023 2 godziny temu, Michał_Wx napisał(a): I jeszcze gagar z bipom do tego 😆 No a jak ^^
Nieciej Posted July 21, 2023 Posted July 21, 2023 (edited) Sam zestaw Bhp, produkowany w latach 1959-1977 w VEB Waggonbau Görlitz (Bipa zyskała takie oznaczenie po zmianie przepisów), to naprawdę byłoby Coś przez duże C, a przypomnę, że to były składy zespolone, nierozłączalne poza warsztatem, jak EZT, więc podstawowa wersja czterowagonowa (fabryczna) ale też trójwagonowa (składak z jednym wagonem środkowym) i dwuwagonowa (składak w przypadku braku "na magazynie" sprawnych wagonów środkowych do umieszczenia w takim zespole). Pojemność składu 4-wagonowego przekraczała 800, a po przebudowie na układ siedzeń 2+2 (z fabrycznego 2+3) i 4 kible - zapewne osiągała 1000 osób. Gagara do Bipy nie potrzeba - SR jest obecnie zelektryfikowany w zasadzie w 100% (temu nie wyszczególniłem niczego z trakcji spalinowej do odwzorowania w SR xD) - wystarczy EU07, bo zespoły Bhp mają chyba vmax 120 i ogrzew. el. / par. - więc nawet SP45 z kotłem ogrzewania parowego na zimę nie potrzebują (ale budowany właśnie - podobno - parowóz takie parowe ogrzewanie może oczywiście zapewnić) - ogrzewanie el. fabryczne potrzebuje z sieci trakcyjnej 164,5kW, a oszczędnie "zmodernizowane" w ZNTK jedynie 145,4kW (mowa o składzie fabrycznym - 4-wagonowym) - warto wziąć pod uwagę przy projektowaniu podstacji trakcyjnych, bo w przyszłości mają być zależności od obciążenia xD. Żeby potem korków nie wywalało xD. Edited July 22, 2023 by Nieciej
SIMRAIL Team GoppelPL Posted July 22, 2023 SIMRAIL Team Posted July 22, 2023 Ja tylko chciałbym zauważyć, że temat z koncertem życzeń już powstał, a ten tutaj dotyczy brzęczyka drzwi. 5 4
Recommended Posts