Jump to content
Następne podsumowanie tygodnia pojawi się 16.11.2024 | The next summary of the week will be published on 16.11.2024

Brzęczyk Drzwi


Recommended Posts

22 minuty temu, adisuper napisał(a):

Czyli pewnie będzie w En 57 ten charakterystyczny ^^

A z taboru jaki chciałbym jeszcze zobaczyć obok parowozu to : Ep05. Sm42, Su45/46/ ET22, Sm48, Sn84, St44, Ep09 , sp45, st43, sn61, ET41

Edited by adisuper
  • Confused 2
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

...EL100, EL200, EL2, EL3 (i zelektryfikowaną na 1200V wąskotorówkę 900mm do kompletu - od biedy może być kopalniana), EL16 (na przyszłość, do pracy na lokomotywowni), EP02, EP03, EU04, EU05, EU06, ET05, EP40, EU20, ET13, ET21, ET23, ET40, ET42, EU40, EU44, EU47 (+ push-pulle Bombardiera w komplecie do obsługi regioekspresów KM), EU160, 111Eb, 111Ed

PS: Ja jeszcze EW55 poproszę (koniecznie z hamulcem Knorra), a jak się da to i E91 (EW51), a jak niedasię, to chociaż EW60 przed modernizacją do AKM (tj. z drzwiami co dwa okna) lub chociaż jakiś EN57AL, którego pełno w całym kraju xD

Elfy są nudne jako jedyne regionalne EZT w całym SR i w sumie należy przyjąć, że EN57 oporowy tego nie zmieni, bo on nie wszędzie będzie mógł rozkładowo pojechać według standardów z 2018 rok, także właśnie - jakiś 45We, ER75, ER160... dla urozmaicenia xD

i jeszcze frytki dla każdego do tego wszystkiego, żeby się smacznie jeździło...

PS2: W EN57 niegdyś nie było żadnych brzęczyków - jak i w EW55. Drzwi się zamykały i pociąg odjeżdżał... a jak się nie zamykały, to się upalnym latem dyndało nogami za drzwiami EW55 do Otwocka xD

Edited by Nieciej
  • Thanks 2
Link to comment
Share on other sites

7 godzin temu, Nieciej napisał(a):

...EL100, EL200, EL2, EL3 (i zelektryfikowaną na 1200V wąskotorówkę 900mm do kompletu - od biedy może być kopalniana), EL16 (na przyszłość, do pracy na lokomotywowni), EP02, EP03, EU04, EU05, EU06, ET05, EP40, EU20, ET13, ET21, ET23, ET40, ET42, EU40, EU44, EU47 (+ push-pulle Bombardiera w komplecie do obsługi regioekspresów KM), EU160, 111Eb, 111Ed

PS: Ja jeszcze EW55 poproszę (koniecznie z hamulcem Knorra), a jak się da to i E91 (EW51), a jak niedasię, to chociaż EW60 przed modernizacją do AKM (tj. z drzwiami co dwa okna) lub chociaż jakiś EN57AL, którego pełno w całym kraju xD

Elfy są nudne jako jedyne regionalne EZT w całym SR i w sumie należy przyjąć, że EN57 oporowy tego nie zmieni, bo on nie wszędzie będzie mógł rozkładowo pojechać według standardów z 2018 rok, także właśnie - jakiś 45We, ER75, ER160... dla urozmaicenia xD

i jeszcze frytki dla każdego do tego wszystkiego, żeby się smacznie jeździło...

PS2: W EN57 niegdyś nie było żadnych brzęczyków - jak i w EW55. Drzwi się zamykały i pociąg odjeżdżał... a jak się nie zamykały, to się upalnym latem dyndało nogami za drzwiami EW55 do Otwocka xD

Tak, tyle taboru realnie odwzorowanego razem z udźwiękowieniem to byłoby coś  pięknego

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Sam zestaw Bhp, produkowany w latach 1959-1977 w VEB Waggonbau Görlitz (Bipa zyskała takie oznaczenie po zmianie przepisów), to naprawdę byłoby Coś przez duże C, a przypomnę, że to były składy zespolone, nierozłączalne poza warsztatem, jak EZT, więc podstawowa wersja czterowagonowa (fabryczna) ale też trójwagonowa (składak z jednym wagonem środkowym) i dwuwagonowa (składak w przypadku braku "na magazynie" sprawnych wagonów środkowych do umieszczenia w takim zespole). Pojemność składu 4-wagonowego przekraczała 800, a po przebudowie na układ siedzeń 2+2 (z fabrycznego 2+3) i 4 kible - zapewne osiągała 1000 osób.

Gagara do Bipy nie potrzeba - SR jest obecnie zelektryfikowany w zasadzie w 100% (temu nie wyszczególniłem niczego z trakcji spalinowej do odwzorowania w SR xD) - wystarczy EU07, bo zespoły Bhp mają chyba vmax 120 i ogrzew. el. / par. - więc nawet SP45 z kotłem ogrzewania parowego na zimę nie potrzebują (ale budowany właśnie - podobno - parowóz takie parowe ogrzewanie może oczywiście zapewnić) - ogrzewanie el. fabryczne potrzebuje z sieci trakcyjnej 164,5kW, a oszczędnie "zmodernizowane" w ZNTK jedynie 145,4kW (mowa o składzie fabrycznym - 4-wagonowym) - warto wziąć pod uwagę przy projektowaniu podstacji trakcyjnych, bo w przyszłości mają być zależności od obciążenia xD. Żeby potem korków nie wywalało xD.

Edited by Nieciej
Link to comment
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy