Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Tak jak w tytule -> po przyjęciu pociągu po torze przeciwnym do zasadniczego od KTC (po torze 1.) brak możliwości obrócenia blokady do stanu zasadniczego. Czym jest to spowodowane? Na chłopski rozum, a przynajmniej z tego co można zauważyć macając przyciski pulpitu, a dokładniej najeżdżając kursorem na Wbl1Ch pojawia się taka sama adnotacja jak dla przycisku o właściwości Pzk1Ch, zatem wydaje się jakobyśmy mieli dwa przyciski Pzk1Ch. Pomimo poprawnego nazewnictwa przycisku Wbl1Ch - nie spełnia on niestety swojej funkcji, a tylko duplikuje przycisk Pzk1Ch, przez co dalsza symulacja albo wymaga oddania stacji AI, albo prowadzenia ruchu dwukierunkowego po torze numer 2 do KTC - to niestety powoduje, że gdy powstanie "korek" od strony KTC, pociągi z powstałego "korku" przestają kursować.

 

PS: uprzedzając pytanie: KTC jest przeciwne prowadzeniu ruchu po brytyjsku ;).

3.png

Edited by Ulfrig
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy