Ulfrig Posted May 30, 2023 Posted May 30, 2023 (edited) Tak jak w tytule -> po przyjęciu pociągu po torze przeciwnym do zasadniczego od KTC (po torze 1.) brak możliwości obrócenia blokady do stanu zasadniczego. Czym jest to spowodowane? Na chłopski rozum, a przynajmniej z tego co można zauważyć macając przyciski pulpitu, a dokładniej najeżdżając kursorem na Wbl1Ch pojawia się taka sama adnotacja jak dla przycisku o właściwości Pzk1Ch, zatem wydaje się jakobyśmy mieli dwa przyciski Pzk1Ch. Pomimo poprawnego nazewnictwa przycisku Wbl1Ch - nie spełnia on niestety swojej funkcji, a tylko duplikuje przycisk Pzk1Ch, przez co dalsza symulacja albo wymaga oddania stacji AI, albo prowadzenia ruchu dwukierunkowego po torze numer 2 do KTC - to niestety powoduje, że gdy powstanie "korek" od strony KTC, pociągi z powstałego "korku" przestają kursować. PS: uprzedzając pytanie: KTC jest przeciwne prowadzeniu ruchu po brytyjsku ;). Edited May 30, 2023 by Ulfrig
Recommended Posts