Ulfrig Posted May 30, 2023 Share Posted May 30, 2023 (edited) Tak jak w tytule -> po przyjęciu pociągu po torze przeciwnym do zasadniczego od KTC (po torze 1.) brak możliwości obrócenia blokady do stanu zasadniczego. Czym jest to spowodowane? Na chłopski rozum, a przynajmniej z tego co można zauważyć macając przyciski pulpitu, a dokładniej najeżdżając kursorem na Wbl1Ch pojawia się taka sama adnotacja jak dla przycisku o właściwości Pzk1Ch, zatem wydaje się jakobyśmy mieli dwa przyciski Pzk1Ch. Pomimo poprawnego nazewnictwa przycisku Wbl1Ch - nie spełnia on niestety swojej funkcji, a tylko duplikuje przycisk Pzk1Ch, przez co dalsza symulacja albo wymaga oddania stacji AI, albo prowadzenia ruchu dwukierunkowego po torze numer 2 do KTC - to niestety powoduje, że gdy powstanie "korek" od strony KTC, pociągi z powstałego "korku" przestają kursować. PS: uprzedzając pytanie: KTC jest przeciwne prowadzeniu ruchu po brytyjsku ;). Edited May 30, 2023 by Ulfrig Link to comment Share on other sites More sharing options...
SIMRAIL Team uetam Posted May 31, 2023 SIMRAIL Team Share Posted May 31, 2023 Poprawione. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts