Przemek97przemek Posted December 11, 2022 Posted December 11, 2022 (edited) Gdy dyżurowałem na stacji Będzin i chciałem przestawić pendolino prowadzone przez AI z toru 6 na tor 1, po wyświetleniu sygnału jazda manewrowa dozwolona na semaforze E6 pendolino wyjechało do semafora wyjazdowego D i gdy wyświetliłem sygnał manewrowy na tarczy manewrowej Tm6 na tor 1, pendolino zamiast zmienić kabinę i kierunek jazdy stało nadal pod semaforem D wskazującym sygnał S1. Ponadto, przyciski na pulpicie kostkowym niektórych zwrotnic i wykolejnic nie reagują na naciśnięcie, semafory po naciśnięciu przycisku semafora wyświetlają sygnał zezwalający dużo później niż dzieje się to w rzeczywistości na urządzeniach przekaźnikowych. W rzeczywistości również, gdy na szlaku miedzy posterunkami jest samoczynna blokada liniowa nie obsługuje się i nie powinno być na pulpicie przycisków blokady liniowej. Edited December 11, 2022 by Przemek97przemek
SIMRAIL Team uetam Posted December 11, 2022 SIMRAIL Team Posted December 11, 2022 W chwili obecnej pojazdy AI NIE OBSŁUGUJĄ automatycznego zmiany kierunku.
Recommended Posts