Przemek97przemek Posted December 11, 2022 Share Posted December 11, 2022 (edited) Gdy dyżurowałem na stacji Będzin i chciałem przestawić pendolino prowadzone przez AI z toru 6 na tor 1, po wyświetleniu sygnału jazda manewrowa dozwolona na semaforze E6 pendolino wyjechało do semafora wyjazdowego D i gdy wyświetliłem sygnał manewrowy na tarczy manewrowej Tm6 na tor 1, pendolino zamiast zmienić kabinę i kierunek jazdy stało nadal pod semaforem D wskazującym sygnał S1. Ponadto, przyciski na pulpicie kostkowym niektórych zwrotnic i wykolejnic nie reagują na naciśnięcie, semafory po naciśnięciu przycisku semafora wyświetlają sygnał zezwalający dużo później niż dzieje się to w rzeczywistości na urządzeniach przekaźnikowych. W rzeczywistości również, gdy na szlaku miedzy posterunkami jest samoczynna blokada liniowa nie obsługuje się i nie powinno być na pulpicie przycisków blokady liniowej. Edited December 11, 2022 by Przemek97przemek Link to comment Share on other sites More sharing options...
SIMRAIL Team uetam Posted December 11, 2022 SIMRAIL Team Share Posted December 11, 2022 W chwili obecnej pojazdy AI NIE OBSŁUGUJĄ automatycznego zmiany kierunku. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts