Jump to content

Brak podświetlenia bloków blokady typu C


klawinsky

Recommended Posts

W Dąbrowie Górniczej Wschodniej (chyba na każdym serwerze PL) nie palą się szczeliny bloków pozwolenia, końcowy i początkowy na szlak do Dąbrowy Strzemieszyc.
Powinno być przy normalnym prowadzeniu ruchu: Poz2T - czerwony, Poz1T - biały, Po2T - biały, KoA - biały

SimRail 09.05.2023 17_05_38.png

Edited by klawinsky
zmiana tytułu
  • I agree 1
Link to comment
Share on other sites

  • SIMRAIL Team
Thank you for reporting this issue. A similar problem has already been reported by other users.
Dziękujemy za zgłoszenie tego problemu. Podobny problem był już zgłaszany przez innych użytkowników.
Link to comment
Share on other sites

W ogóle po aktualizacji to Dyżurny Ruchu AI z Doroty i z Sławkowa ciągle wzbudza blokadę liniową, nawet jeśli nie wyprawia pociągu. To jest błąd bo powinien to robić chwilę przed wyprawieniem pociągu.

Link to comment
Share on other sites

10 godzin temu, uetam napisał(a):

Wynika to z faktu że na tym szlaku jest blokada jednokierunkowa lecz pulpit jest przygotowany pod zabudowę blokady dwukierunkowej.

W rozkładzie służbowym jest W24 czyli na tor lewy powinna być możliwość podania sygnału zezwalającego z wyświetlonym W24. Niestety nie ma takiej możliwości w SimRail po aktualizacji. W24 w rozkładzie jazdy nie oznacza, że brak jest blokady dwukierunkowej. To tylko oznacza, że szlak nie jest przystosowany do jazdy dwukierunkowej po torze lewym, i wyjazd na tor lewy może się odbyć na sygnał zezwalający uzupełniony wskaźnikiem W24 oraz rozkazem pisemnym N z informacją o wprowadzeniu ruchu dwukierunkowego po torze lewym. Proszę o informację, jak wyświetlić z Dąbrowy Wschodniej do Dąbrowy Strzemieszyce na tor lewy sygnał zezwalający uzupełniony wskaźnikiem W24?

 

Dla zobrazowania sytuacji zdjęcie z pulpitu z Kobylnicy. Wyjazd z Kobylnicy w kierunku Zielińca ma symbol W24 w służbowym rozkładzie jazdy. Szlak nie jest przystosowany do ruchu dwukierunkowego po torze lewym. Wyjazd na tor lewy odbywa się na sygnał zezwalający z wyświetlonym wskaźnikiem W24 oraz rozkazem pisemnym N z informacją o wprowadzeniu ruchu dwukierunkowego po torze lewym. Blokada jak widać jest dwukierunkowa.

Ponadto wjazdy do Kobylnicy i Zielińca z toru lewego (szlak Kobylnica - Zieliniec) odbywają się na sygnał zastępczy na osobnym urządzeniu (widać też to ładnie na pulpicie)

kobylnica w24.png

Edited by Keltar319
Link to comment
Share on other sites

W dniu 17.05.2023 o 00:05, uetam napisał(a):

Wynika to z faktu że na tym szlaku jest blokada jednokierunkowa lecz pulpit jest przygotowany pod zabudowę blokady dwukierunkowej.

Bzdury wypisujesz. W załączenie wyciąg z regulaminu technicznego Dąbrowy Wschodniej. Jest jak myślałem. Kiedy naprawicie pulpit w Dąbrowie Wschodniej? Blokada jest dwukierunkowa so Strzemieszyc, jedynie szlak nie jest przystosowany do jazdy dwukierunkowej. Należy rozróżnić przystosowanie szlaku do jazdy dwukierunkowej a blokadę liniową. To są dwa różne pojęcia!

received_620297389998255.jpeg

Link to comment
Share on other sites

  • SIMRAIL Team
35 minut temu, Keltar319 napisał(a):

Bzdury wypisujesz. W załączenie wyciąg z regulaminu technicznego Dąbrowy Wschodniej. Jest jak myślałem. Kiedy naprawicie pulpit w Dąbrowie Wschodniej? Blokada jest dwukierunkowa so Strzemieszyc, jedynie szlak nie jest przystosowany do jazdy dwukierunkowej. Należy rozróżnić przystosowanie szlaku do jazdy dwukierunkowej a blokadę liniową. To są dwa różne pojęcia!

received_620297389998255.jpeg

 

W załączniku, na potwierdzenie swoich "bzdur", wrzucam działkę 1 z RT obowiązującego gdy od Strzemieszyc do Wschodniej były jeszcze dwa tory.

1.jpg

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Dobrze, czyli w tym przypadku nie miałem racji. Przepraszam jest ok. Z drugiej strony, warto zwrócić uwagę, że W24 w praktyce nie zawsze oznacza, że brak jest dwukierunkowej blokady liniowej. W wielu przypadkach blokada jest dwukierunkowa (fizycznie) bo dla maszynisty to znaczy, że jest jednokierunkowa jeśli chodzi o sposób prowadzenia ruchu. Pulpit naprawdę miał w tamtym czasie przyciski i liczniki jak dla dwukierunkowej blokady?

  • Thanks 2
  • I agree 2
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy