klawinsky Posted May 16, 2023 Posted May 16, 2023 (edited) W Dąbrowie Górniczej Wschodniej (chyba na każdym serwerze PL) nie palą się szczeliny bloków pozwolenia, końcowy i początkowy na szlak do Dąbrowy Strzemieszyc. Powinno być przy normalnym prowadzeniu ruchu: Poz2T - czerwony, Poz1T - biały, Po2T - biały, KoA - biały Edited May 16, 2023 by klawinsky zmiana tytułu 1
SIMRAIL Team Admin BOT Posted May 16, 2023 SIMRAIL Team Posted May 16, 2023 Thank you for reporting this issue. A similar problem has already been reported by other users. Dziękujemy za zgłoszenie tego problemu. Podobny problem był już zgłaszany przez innych użytkowników.
SIMRAIL Team uetam Posted May 16, 2023 SIMRAIL Team Posted May 16, 2023 Wynika to z faktu że na tym szlaku jest blokada jednokierunkowa lecz pulpit jest przygotowany pod zabudowę blokady dwukierunkowej.
Keltar319 Posted May 16, 2023 Posted May 16, 2023 W ogóle po aktualizacji to Dyżurny Ruchu AI z Doroty i z Sławkowa ciągle wzbudza blokadę liniową, nawet jeśli nie wyprawia pociągu. To jest błąd bo powinien to robić chwilę przed wyprawieniem pociągu.
Keltar319 Posted May 16, 2023 Posted May 16, 2023 (edited) 10 godzin temu, uetam napisał(a): Wynika to z faktu że na tym szlaku jest blokada jednokierunkowa lecz pulpit jest przygotowany pod zabudowę blokady dwukierunkowej. W rozkładzie służbowym jest W24 czyli na tor lewy powinna być możliwość podania sygnału zezwalającego z wyświetlonym W24. Niestety nie ma takiej możliwości w SimRail po aktualizacji. W24 w rozkładzie jazdy nie oznacza, że brak jest blokady dwukierunkowej. To tylko oznacza, że szlak nie jest przystosowany do jazdy dwukierunkowej po torze lewym, i wyjazd na tor lewy może się odbyć na sygnał zezwalający uzupełniony wskaźnikiem W24 oraz rozkazem pisemnym N z informacją o wprowadzeniu ruchu dwukierunkowego po torze lewym. Proszę o informację, jak wyświetlić z Dąbrowy Wschodniej do Dąbrowy Strzemieszyce na tor lewy sygnał zezwalający uzupełniony wskaźnikiem W24? Dla zobrazowania sytuacji zdjęcie z pulpitu z Kobylnicy. Wyjazd z Kobylnicy w kierunku Zielińca ma symbol W24 w służbowym rozkładzie jazdy. Szlak nie jest przystosowany do ruchu dwukierunkowego po torze lewym. Wyjazd na tor lewy odbywa się na sygnał zezwalający z wyświetlonym wskaźnikiem W24 oraz rozkazem pisemnym N z informacją o wprowadzeniu ruchu dwukierunkowego po torze lewym. Blokada jak widać jest dwukierunkowa. Ponadto wjazdy do Kobylnicy i Zielińca z toru lewego (szlak Kobylnica - Zieliniec) odbywają się na sygnał zastępczy na osobnym urządzeniu (widać też to ładnie na pulpicie) Edited May 17, 2023 by Keltar319
Keltar319 Posted May 23, 2023 Posted May 23, 2023 W dniu 17.05.2023 o 00:05, uetam napisał(a): Wynika to z faktu że na tym szlaku jest blokada jednokierunkowa lecz pulpit jest przygotowany pod zabudowę blokady dwukierunkowej. Bzdury wypisujesz. W załączenie wyciąg z regulaminu technicznego Dąbrowy Wschodniej. Jest jak myślałem. Kiedy naprawicie pulpit w Dąbrowie Wschodniej? Blokada jest dwukierunkowa so Strzemieszyc, jedynie szlak nie jest przystosowany do jazdy dwukierunkowej. Należy rozróżnić przystosowanie szlaku do jazdy dwukierunkowej a blokadę liniową. To są dwa różne pojęcia!
SIMRAIL Team kojonek2 Posted May 23, 2023 SIMRAIL Team Posted May 23, 2023 Nawet na załączonym PDF jest określone że linia Wschodnia - Strzemieszyce jest jednotorowa. W SimRailu jest to linia dwutorowa
SIMRAIL Team uetam Posted May 23, 2023 SIMRAIL Team Posted May 23, 2023 35 minut temu, Keltar319 napisał(a): Bzdury wypisujesz. W załączenie wyciąg z regulaminu technicznego Dąbrowy Wschodniej. Jest jak myślałem. Kiedy naprawicie pulpit w Dąbrowie Wschodniej? Blokada jest dwukierunkowa so Strzemieszyc, jedynie szlak nie jest przystosowany do jazdy dwukierunkowej. Należy rozróżnić przystosowanie szlaku do jazdy dwukierunkowej a blokadę liniową. To są dwa różne pojęcia! W załączniku, na potwierdzenie swoich "bzdur", wrzucam działkę 1 z RT obowiązującego gdy od Strzemieszyc do Wschodniej były jeszcze dwa tory. 2
Keltar319 Posted May 23, 2023 Posted May 23, 2023 Dobrze, czyli w tym przypadku nie miałem racji. Przepraszam jest ok. Z drugiej strony, warto zwrócić uwagę, że W24 w praktyce nie zawsze oznacza, że brak jest dwukierunkowej blokady liniowej. W wielu przypadkach blokada jest dwukierunkowa (fizycznie) bo dla maszynisty to znaczy, że jest jednokierunkowa jeśli chodzi o sposób prowadzenia ruchu. Pulpit naprawdę miał w tamtym czasie przyciski i liczniki jak dla dwukierunkowej blokady? 2 2
Recommended Posts