Jump to content

Recommended Posts

Posted

Cześć, co myślicie o tym, aby w najbliższych update'ach pojawiła się dyspozytornia Dąbrowa Górnicza Ząbkowice? Wiem, że jest to dosyć trudna stacja, z tego co słyszałem są tam różne blokady itp. lecz uważam, że jest to bardzo potrzebna dyspozytornia. Tak naprawdę, jedyna która brakuje na trasie Zawiercie - Katowice. 

Aby nie wchodzili tam początkujący, to wykorzystałbym w jakikolwiek sposób lvl i może mając jakiś poziom można by było mieć dostęp do tej dyżurki? Podzielcie sie opinią na dole

  • I agree 1
Posted
W dniu 16.04.2023 o 23:17, Kamera_ napisał(a):

Cześć, co myślicie o tym, aby w najbliższych update'ach pojawiła się dyspozytornia Dąbrowa Górnicza Ząbkowice? Wiem, że jest to dosyć trudna stacja, z tego co słyszałem są tam różne blokady itp. lecz uważam, że jest to bardzo potrzebna dyspozytornia. Tak naprawdę, jedyna która brakuje na trasie Zawiercie - Katowice. 

Aby nie wchodzili tam początkujący, to wykorzystałbym w jakikolwiek sposób lvl i może mając jakiś poziom można by było mieć dostęp do tej dyżurki? Podzielcie sie opinią na dole

Ząbkowice, ale jak również Łazy, Warszawa to duże stacje, które obsługują kilka okręgów nastawczych. W Ząbkowicach są przez to, aż trzy nastawnie (w tym jedna mechaniczna). Powoduje to, że tworzy się tutaj pewna "struktura dowodzenia" odbiegająca nieco od tego jak do tej pory przebiega gra na dyżurkach. Podstawowe pytanie jak zespół SR planuje bądź nie planuje tą kwestie rozwiązać - teleporty po "budach" ? 🙂

Posted

Jeśli realność miałaby być zachowana, to jest tam nastawnia dysponująca, w której pracuje dyżurny ruchu tej stacji, a w podległych temu samemu dyżurnemu ruchu nastawniach wykonawczych pracują nastawniczowie, wykonujący POLECENIA dyżurnego ruchu. Wchodząc na taką nastawnię wykonawczą gracz powinien być uprzedzany o tym, że samodzielnie decyzji podejmować nie może. Tak to widzę.

Jak widzi to zespół, pewnie się kiedyś dowiemy - mam nadzieję, że mają na to jakiś oryginalny plan, który zda egzamin.

Posted
11 godzin temu, Nieciej napisał(a):

Jeśli realność miałaby być zachowana, to jest tam nastawnia dysponująca, w której pracuje dyżurny ruchu tej stacji, a w podległych temu samemu dyżurnemu ruchu nastawniach wykonawczych pracują nastawniczowie, wykonujący POLECENIA dyżurnego ruchu. Wchodząc na taką nastawnię wykonawczą gracz powinien być uprzedzany o tym, że samodzielnie decyzji podejmować nie może. Tak to widzę.

Jak widzi to zespół, pewnie się kiedyś dowiemy - mam nadzieję, że mają na to jakiś oryginalny plan, który zda egzamin.

Akurat jeśli chodzi o Ząbkowice to mamy tu do czynienia ze stacją posiadającą dwie nastawnie dysponujące. Każdy z dyżurnych podejmuje samodzielnie decyzje przy czym na torach "wspólnych" a w sytuacji DZ jest to część ulokowana przy peronach żądają od siebie nawzajem zgody na wjazd na dany tor. W rejonie DZB znajduje się i owszem nastawnia wykonawcza mechaniczna z urządzeniami mechanicznymi i kluczowymi DZB2 która obstawiam że za szybko nie zostanie odwzorowana.

  • Like 1
Posted (edited)

Ja odniosłem się do wypowiedzi uż. "czerny", więc ogólnie o nastawniach na dużych stacjach z tą "strukturą dowodzenia" - czyli podległością wykonawczych dyżurnemu dysponującej, a nie o konkretnej akurat w Ząbkowicach, bo nie mam nawet o niej żadnej wiedzy. Objaśnienie moje ma na celu bardzo ogólne uświadomienie działania takiego "systemu dowodzenia" tym, którzy tej wiedzy nie posiadają, a nie wdawanie się w wymianę ognia z kolejarzami lub fanatykami, kiedy sam nim nawet nie jestem.

Edited by Nieciej
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy